Azt hiszem , még a lelkem is kialudta fáradtságát . Foggalmam sincs mi történt az után , hogy elájultam . Vannak emlékfoszlányaim , Harry a karjaiban visz , az ágyamnál ül , átöltöztet , megsimítja az arcom én pedig megkérem aludjon velem . Megtörténtek ezek vagy csak álmodtam ? Harry tényleg ilyen figyelmes lenne és én ezt észre sem vettem ? Valaki mocorog mellettem . Odafordulok és meglátom őt . Őt aki angyalként fekszik mellettem és vigyáz álmaimra . Arca most kisimúlt , álla enyhén borostás de még ez is illik neki . Telt ajkai kissé elnyítak egymástól . Elmosolyodom az összképen . Végig simítom lágyan arcát , mire megint mocorogni kezd . Olyan édes . Rakoncátlan ,göndöres fürtjeivel egy kisgyerekre hasonlít . Lassan és nehézkesen igyekszem felülni de amint sikerül felszisszenek . A fájdalommal visszatérnek az Adamnél történtek . Ajkamat összeszorítom nehogy felsírjak ,majd lassan felállok . Gyengének érzem magam , lábamon alig állok így muszáj megkapaszkodnom a komód sarkában . Mikor már biztosabb vagyok abban , hogy nem esek el elindulok a szobámhoz tartozó fürdőbe .
Belenézve a tükörbe egy zombit látok . A smink még ott van a szemem alatt elkenődve , a karikákkal együtt . Szám enyhén fel van duzzadva és még egy kicsit fel is hasadt . Arcom jobb oldalán a szemem alatt egy monokli és egy halvány tenyérlenyomat látszódik . Hirtelen rosszullét fog el így megkapaszkodom a mosdóban nehogy összerogyjak . Mély levegőt veszek s kifújom , párszor megismétlem míg picivel jobb nem lesz . Óvatosan megnyitom a csapot ,majd hideg vízzel leöblítem arcom . Nem érdekel az a fránya smink , érzem ,hogy ég a bőröm . Törölném meg az arcom , mikor hosszú ujjú felsőm felcsúszik karomon ezzel elém tárulkozik csuklóimon körbe a véraláfutás . Ismét rosszul lét fog el , csillagokat látok ,már érzem itt nem lesz elég a mosdó támasza . Az ágyamig már nincs erőm visszamenni . A padló hívogat maga felé , pár másodperc elteltével eleget teszek hívásának .
Egy kezet érzek arcomon . Kinyitom szemeim s meglátom Harry könnyes tekintetét. Engem néz ,én pedig őt . Megsimítom karját . Szemei még mindig könnyesek . Amennyire csak tudok felülök ekkor veszem észre , hogy még mindig a fürdőben vagyunk . Vele szemben ülök . Megfogja kezeim , majd egy-egy csókot lehel kézfejemre . Olyan mesébeillő az egész . Magához húz , karjával védelmezően átkarol . Felnézek rá , majd picit lazít karja védelmén . Szembe fordulok , hogy szemeibe tudjak nézni , bár minden mozdulatom fáj . Ajkamat nézi , hüvelykujjával megsimítja a felhasadt bőrrészt , majd közelebb hajol és egy csókot ad rá , majd folytatja tovább . Furán hangzik , mégis egész ajkam gyengéd puszikkal hintette be . Elhúzódott és tekintetét az enyémbe fúrta . Láttam magam csillogó ,zöld íriszeiben . Megsimítottam arcát , lecsukta szemeit , majd egy könnycsepp gördült le vonásain. Megszűntettem a magunk között lévő távolságot , s számat övéire tapasztottam . Először azt hittem elfog tolni magától , mivel egy nagy levegőt vett s sokáig bent tartotta és csak lassan engedte ki . Ekkor megfogta kezeivel arcomat s óvatos mozdulattal tartotta . Vissza csókolt . Ereimben zubogni kezdett a vér , pulzosom szinte az eget verte . Ajka gyengéd nyomása alatt szétnyíltak ajkaim utat engedve nyelvének .
KAMU SEDANG MEMBACA
Night Is Falling [ H. S. ]
Fiksi PenggemarA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...