Harry szemszöge :
Isabellt figyeltem álmában , olyan édesen szuszogott mellkasomon . Visszagondolva a tegnap estére ,hányingerem támad saját magamtól. Tudom , hogy nem kellett volna ezt tennem vele , de mikor elborul az agyam nem tudom magam kontrolálni . Éreztem ahogy kicsiny teste minden ütésem alatt egyre csak megrándul , majd ezt követően felzokog , szörnyű volt mégsem tudtam leállni . Nem is értem miért borult el így az agyam . Pontosan ezek és ehhez hasonló dolgok miatt taszítom őt el magamtól . Most meg .. most meg itt fekszik rajtam , barna haja szétterülve, félig rajtam , félig pedig a párnán . Félek , hogy elfogom veszíteni , de mégjobban megijesztett az ,hogy közel engedjem magamhoz .
Isabell szemszöge :
- Kelj fel Hercegnő - szólított egy rekedtes édes hang . Mire válaszul csak hümmögtem egy sort , és megpróbáltam a paplant a fejemre húzni , megjegyzem sikertelenül . Átfordultam másik oldalamra , hátha így Harry még hagy aludni , de ekkor kezét éreztem meg derekamon . Olyan finoman simított végig rajtam , hogy beleremegtem . Visszafordultam Harry felé , majd mikor kinyitottam szemem egy gyönyörű smaragdzöld szempárral találtam szemben magam . Mosolyra húzta száját majd közelebb hajolt és megcsókolt . Válaszul magára húzta testem . Csípőjén ültem . Heves csókcsatánk közben megéreztem egyre csak dudorodó férfiasságát alattam . Hirtelen ötlettől vezérelve , elkezdtem kör-körös mozdulatokkal mozogni rajta . Elértem a kívánt hatást hisz , belemarkolt fenekembe , miközben még jobban falta ajkaimat . Ettől csókunkba nyögtem , majd megszakítva azt, áttértem nyakára . Lágy puszikat adtam rá, ívelt kulcscsontjára . Így haladtam lefelé ,teljesen a nadrágjáig. Tudtam mit akarok , ha már elkezdtem be is fejezem . Kicsatoltam övét, mire élesen beszívta a levegőt . Éreztem , hogy figyel , így próbáltam azon lenni, hogy szexis legyen a . Lehúztam térdéig a farmert . Felnéztem rá ártatlan szemekkel , de már láttam , hogy alig bírja , persze ez agaskodó férfiasságán is látható volt , boxeren keresztül is .
- Babygirl megőrjíted Apucit !-mondta nehézkesen szedve a levegőt . Élveztem , hogy uralhatom a testét , az , hogy ilyen érzéseket váltottam ki belőle , leírhatatlan . Tekintetem visszavezettem boxerjére , majd nemes egyszerűséggel lehúztam róla azt is . Csókot adtam férfiasságára mire az megrándult , elmosolyodtam . Harry élesen szívta és fújta ki a levegőt . Felnéztem rá, tekintetem összefonódott az övével . Kezével megsimította arcom , tettére elmosolyodtam . Következő pillanatban lassan végig nyaltam hosszán , meg nem szakítva vele a szemkontaktust . Mikor már férfiassága hegyénél voltam , nem kaptam be azonnal , helyette elkezdtem nyalogatni körbe-körbe . Megszívtam egy kicsit , mire egy mély férfias morgás hagyta el a száját . Kezét hajamba vezette .
- Ha tovább játszol velem elfogok durrani , Hercegnő . - mondta kacéran . Megszakítottam a szemkontaktust így jobban tudtam figyelni arra amit csinálok . Tövénél rámarkoltam férfiasságára , hosszát pedig bekaptam ameddig csak tudtam . Ekkor erősebben markolta hajam . Igyekeztem még mélyebbre engedni farkát , miközben kezemet amennyire csak tudtam húzogattam hosszán . Mikor már éreztem , hogy a hányinger kerülget , kihúztam számból , kezemmel fojtattam tovább . Gyorsítottam a tempón . Harry pedig már fájdalmasan kapaszkodott hajamba ,de meg sem nyikkantam , csak is az volt előttem , hogy ő élvezze . Fejemet tolta farkához jelezvén , hogy vegyem a számba , eleget tettem a kérésnek , újból számmal kényeztettem . Hajamat oldalra fogta , így láthatta arcomat és legalább már nem zavart a hajam .
- Babygirl !- inkább tűnt morgásnak , mintsem beszédnek , de értettem mit akart .Nem sokára , farka rángott egyett majd számban megéreztem nedvét ahogyan egészen torkomig csurog . Miután lenyeltem , még nem húztam ki férfiasságát számból , lassan szopogattam egy kicsit , párszor körbe nyaltam . Mikor ezt befejeztem , ártatlan szemekkel felnéztem rá . Néztem ahogyan beletúr göndöres hajába . Felmásztam hozzá, egészen közel az arcához . Kinyitotta szemeit , amik úgy csillogtak, mint a drága kövek . Elmosolyodtam e látványra , ő ugyanígy tett .
- Milyen voltam Apuci ?-kérdeztem, ennek következtében megfogta állam és újabb csókban fonódtak össze ajkaink .
Elgondolkozván , mikor ő kényszerített arra , hogy leszopjam , szörnyű volt . Féltem tőle , s inkább tettem amire kért . Még most is félek tőle , bár a tegnapi elfenekelésem után láttam elgyötört arcát . Bánta amitt tett . Igaz ez nem segít azon a tényen , hogy véraláfutásaim lettek testem némely pontján .
YOU ARE READING
Night Is Falling [ H. S. ]
FanfictionA történet daddy kink-et , +16os , +18as részeket tartalmazhat ! --------- ,,Apuci most kinyal Hercegnő -jelentette ki egy perverz mosoly kiséretében , és széttárta lábaim . Az elé tárulkozó látványtól megnyalta ajkait majd lecsapott nőiességemre...