„ Ó áno " S takouto myšlienkou som sa dnes ráno zobudila . Nie som pesimista čiže takéto rána mávam často . Ale dnes som sa cítila inak . Tak viac šťastne . Bolo asi 8 hodín . Vstala som dosť skoro na to že je nedeľa . Šla som do kuchyne sadla si a rozmýšľala som čo dnes budem robiť . Popravde som na nič neprišla . Len moje podvedomie vedelo že sa musím učiť . Vstala som od stola a šla si spraviť kávu . Nie takú tú právu „dospelácku " kávu , ale Inku . Zajedla som si chlieb s arašidovým maslom a ríbezľovým lekvárom . „ Mňam " tak to milujem . O nedlho sa zobudila polka domu . Bolo treba ísť so psom a keďže ja som bola jediná ktorá bola hore dlhšie ako minútu padlo to na mňa . Bola to skoro „ letná " ranná prechádzka s mojou malou Perličkou .Perla preto že je malá , perleťovej farby a keď na ňu zasvieti svetlo celá žiari , a je to také moje svetielko v živote. Keď som prišla domov , sadla som si a zapla mobil . Pozrela som všetky sociálne siete a išla sa učiť . Ani neviem ako a bol obed . Mali sme mrkvovú krémovú polievku a ako druhé vyprážaný syr s hranolkami . No proste bašta . K večeru som dostala strašnú chuť ísť behať . Obliekla som si kratšie športove legíny a tak isto športové tielko. Bože pri ničom som sa ešte necítila tak skvele ako pri behu . Prišla som domov , vyzula sa a šla rýchlo do sprchy .
„ Arina čo robíš ?" zakričala na mňa mamka .
„ Práve som vyšla zo sprchy, prečo ? " spýtala som sa aj keď ma to dáko nezaujímalo .
Odpovede som sa nedočkala , takže ani neviem čo vlastne chcela . Začínala som byť hladná , tak som si šla niečo zajesť . Pri tom som si pozrela svoj obľúbený seriál .
„ Ari , choj už spať je dosť neskoro ." poznamenal tatík a mal pravdu . Dala som im pusu na dobrú noc, skontrolovala Perlu a šla spať.
YOU ARE READING
Všetko okolo nás
RomancePríbeh o dievčati ktoré spozná za krátku dobu mnoho ľudí. A čo s ňou bude ? Čítaj a možno sa dozvieš .