„Dobre ráno žiaci dnes by som chcela trochu skúšať."povedala pani profesorka Eirenová .
O nie len nech neskúša mňa . Kvôli včerajšiemu príchodu som sa nič neučila .
„ Slečna Gorová poprosila by som vás o to aby ste prišli ."zahlásila.
„Pani profesorka a musím ?" opýtala som sa dosť neisto .
„No samozrejme že musíte." Hnusne mi odvrkla.
No dobre teda , hlavne kľud dáko bolo dáko bude. Svet sa nezrúti. Vravela som si v duchu . Teda skôr si dávala falošne nádeje .Postavila som sa a neisto kráčala k tabuli .
„No dobre , začali by sme dačím ľahším. Napíšte mi 3hydrathexakyanoželeznatanu tetra draselného . „ oznámila.
Absolútne som netušila o čom točí . A môj stratený vyraz blúdil po triede s výrazom zachráňte ma niekto prosím . O jasné, nik mi neporadil a tak som dostala 3. Tie ostatne otázky som celkom zvládla. Teda no fakt len celkom . Po škole mi volala Jess či sa nestretneme . Súhlasila som ale až večer. Zajtra sa nemôže zopakovať to čo dnes . Večer sme skočili do takej kaviarne v meste . Akurát keď sme vošli zbadala som povedomého chlapca . Iba viem že som ho mala v priateľoch . Kukala som po ňom že sa pozdravím ale nepozrel sa . Usadili sme sa a objednali si mätový čaj. Tak to mame najradšej. Jess išla na toaletu a ja som začula rozhovor toho „neznámeho" chlapca.
„ Hej hej jasne Jim spravíme ten biznis s tým sklom ako sme plánovali."
Biznis ? aký biznis ? veď koľko môže mať rokov ? Je tak asi o rok starší keď som to pozerala na sociálnej sieti, Volá sa Mike a zistila som že je z tadiaľto. Keď sme odchádzali tak si ma všimol a pozdravil sa . Prišla som domov a cinkli mi 2 správy . Jedna bola od Jess a ta druha od Mikea.
Pozrela som čo písal a stalo tam „Ahoj."
„Ehm...Ahoj" odpísala som .
„dnes som ťa videl."
„Áno viem ,viem veď sme sa zdravili ."
„Počúvaj chcel som neskočíme niekedy na kávu ?"
Dlho som rozmýšľala čo odpíšem ale nakoniec som súhlasila.
„Jasne , a kedy?"
„Že by zajtra ?" spýtal sa.
„No dobre , môže byť ." bolo to skoro ale tak prečo nie .
Šla som s Perličkou von a potom sa hodila do vane . Nič nie je lepšie ako levanduľový kúpeľ . Napila som sa vody, šla dať rodičom dobrú noc a zaľahla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Všetko okolo nás
RomantizmPríbeh o dievčati ktoré spozná za krátku dobu mnoho ľudí. A čo s ňou bude ? Čítaj a možno sa dozvieš .