28.Kapitola

15 1 0
                                    


Juchuu! Ďalší deň v New Yorku. Dnes som mala v pláne ísť do časti nazývanej Manhattan. Na internete som hľadala čo sa tam vlastne nachádza aby som vedela kam si to máme namieriť. Na koniec som sa rozhodla že sa pôjdeme pozrieť na Empire State Building. Dočítala som sa že tam sú vyhliadkové plošiny. Vstala som asi o pol hodinu skôr ako sme mali nastavený budík aby som si mohla niečo bližšie zistiť. Jessika ešte stále spala ako zabitá a tak som veľmi potichu vošla do sprchy. Spustila som na seba prúd vlažnej vody. Keďže je leto a noci bývajú dosť teplé. Keď som vyšla zo sprchy Jessika akurát vstala. V podstate sme sa minuli v dverách keď ona vchádzala do sprchy.

„Dobré ránko." Povedala správne naladená.

„Dobré." Povedala som a usmiala sa na ňu.

Rýchlo zavrela dvere a počula som ako pustila vodu. Ja som si zatiaľ vyberala čo si oblečiem keď v tom jej zazvonil mobil. Bol to Matt.

„Jess niekto ti volá." Zakričala som ale neodpovedala. Rozhodla som sa teda že zdvihnem a počkám kým výjde. Alebo aspoň Mattovi oznámim nech zavolá neskôr.

„Ahoj. Tu Ara, Jess sa práve sprchuje tak zavolaj neskôr prosím." Hlesla som hneď do telefónu, aby zo seba nestihol vypotiť dáku takú vetu ako: Ahoj láska, ako sme sa vyspali?

Ako mne by to bolo jedno ale on by sa podľa mňa cítil dosť trápne. No ako som sa zamýšľala nad svojimi činmi on mi niečo začal hovoriť.

„Haló! Počujeme sa?" vytrhol ma z mojej mysle.

„Prepáč len som sa zamyslela." Ozvala som sa.

„No už som si myslel že tam nejde signál. Počúvaj môžem otázku?" spýtal sa s prosebným hlasom.

„No jasné." Povedala som celá natešená na to čo sa spýta.

„Nie ste tam so žiadnymi chlapcami že?" znel dosť deprimovane.

„Preboha, nie. To čo ťa napadlo? Jáj počkať, počkať. Že by nám tu niekto žiarlil?" poznamenala som ironicky.

„Ja? Pfff. To bola len kontrolná otázka." Snažil sa to zahrať do outu. Neverila som mu ani slovo. No rozhodla som sa že ho trochu ponaťahujem.

„Jáj, tak super. Lebo v našom hoteli bývajú chalani čo sú asi o rok starší, a volali nás na party. Jessika ti aj chcela kvôli tomu volať že či ti to nevadí. Ale ak nie tak to je len dobré pre nás." Uznávam bolo to zákerné. Ale chalan sa nemá hrať na drsného.

„No to teda nie!" povedal celý rozhorčený. Ako náhle to dopovedal som vybuchla do smiechu.

„Ty si taký trtko. Jasné že nie. Ale je vtipné ako žiarliš." Keď som to dopovedala Jess vyšla z kúpeľne. Odovzdala som jej telefón a konečne sa oblieka. Po polhodine konečne zložila, hodila na seba veci a my sme sa mohli vydať na cestu. Cesta netrvala tak dlho ako včera.

Taxík nás odviezol k Empire State Building. Vošli sme dnu. Kde sa dal zakúpiť lístok. Vyšli sme hore. A dovolím si tvrdiť že nič krajšie som v živote nevidela. Celý New York mal neuveriteľné čaro. Videli sme azda celé mesto. Bolo to čarovné. Je to úplne inak keď idete ulicami ako keď vidíte všetko z nadhľadu.

„Neodfotíme sa?" prerušila som chvíľu ticha.

„Že váhaš!" povedala Jess a vytiahla mobil. Spravili sme si úžasnú fotku.

„Nie si hladná?" spýtala som sa keďže sme neraňajkovali.

„No dala by som si dáky stejk." Ako to vravela jej skoro slina vypadla a tak sme sa rozhodli odísť. Teda naše žalúdky sa rozhodli.

Nehľadali sme dlho. V podstate sme si sadli do prvej reštaurácie ktorú sme našli. Obidve sme si dali stejk. No každá na iný spôsob. Jessika si dala stredne prepečený s americkými zemiakmi a k tomu jahodovú limonádu. Ja zas krvavý stejk tiež so zemiakmi. No limonádu som si dala mätovú. Bolo to lahodné. Všetko dokopy.

Cestou do hotela sa stala taká haluzná vec. Zastavili nás dvaja chlapci ktorý chceli aby sme ich odfotili.

„Hotovo." Povedala Jessika a podala jednému z nich mobil.

„Diky diky." Povedali a my sme sa vybrali smerom k hotelu. Keď v tom za nami opäť pribehli. „Môžeme ešte jednu otázku?" povedali naraz.

„Ehm... nie." Jess im arogantne odpovedala. Len som na ňu vypučila oči.

„Jasné, pýtajte sa." Snažila som sa zachrániť situáciu. Jessika do mňa len tak drgla.

„Dnes je tu neďaleko party. Nepôjdete?" povedal jeden z nich.

Čože? To si snáď niekto zo mňa robí srandu. Presne toto som vravela dnes Mattovi.

„No ešte si to premyslíme." Stiahla som Jess so sebou. Aby sme sa hýbali smerom vpred. Neviem prečo ale niečo mi na nich nesedelo.

„Chvala bohu že si nesúhlasila!" oznámila mi Jess.

„Ak pôjdeme na party tak jedine samé dve. Toto je naša jazda. Žiadny chlapci." Usmiala som sa a dala jej ruku okolo ramien. Niekomu to možno príde divné no ja ju rada tak držím. A nevyzerá že by jej to prekážalo.

Večer sme sa dohodli že pozriem na internete kde je dáky nočný život. A jeden z nasledujúcich dní si niekam večer vyrazíme.

Všetko okolo násWhere stories live. Discover now