O pár mesiacov neskôr:
V škole sme šlapali na plné obrátky. Miestami to bolo vyčerpavajúce ale inak som to celkom zvládala.
S Chrisom sme boli stále v kontakte, od tej noci sa to už viac krát nestalo. Za čo som bola viac než šťastná. Nieže by to nebolo dobré ale predsa len sme kamaráti. Brali sme to úplne v pohode. Každý sme si riešili to svoje. Čo mi náramne vyhovovalo.
S Jess sme stále kamarátky. No nie sme tak spolu ako kedysi. Ešte stále totiž chodí s Mattom. A trávi s ním všetok voľný čas. Fakt že všetok. Ale tak ja im to prajem keď sú spolu šťastný. Veď o chvíľu to už bude pol rok.
Mikeovi to so Cheryl nevyšlo. Mali síce niečo medzi sebou ale nešlo to podľa ich predstáv. Tak sa nakoniec rozhodli že to nebudú siliť a ostanú len dobrými kamarátmi. Pre obidvoch to tak bolo lepšie.
Moja rodina bola v pohode ako vždy. Všetko nám klapalo a mne to tak najviac vyhovovalo. Veď čo viac som si mohla priať.
Ben. Od nášho výletu sme skoro stále spolu. Stále sa navzájom milujeme. Dokonca si to dosť dávame najavo. Či už slovami alebo skutkami. Ale nechodíme spolu. Sme najlepší kamaráti. Za čo som neuveriteľne šťastná. Je to tá najlepšia osoba akú som mohla spoznať. Strašne veľa si pomáhame. Rozprávame sa o všetkom. Veríme si a sme spolu. Kto by na začiatku povedal že ten chlapec ktorý zo seba vyžaroval takú tajomnosť, bude môj naj naj najlepší kamarát. Viem že až dokonca bude aj mojou platonickou láskou. No takto mi to vyhovuje viac. A kto vie možno sa raz vezmeme a budeme mať spolu 12 detí.
A nakoniec Ja. Tak čo ku mne dodať. Som rada že sa môj život vyvinul týmto smerom. Som vďačná za všetko čo sa mi stalo. A ak si teraz predstavujte ako v spomalenom zábere kráčam ulicou, mám slúchadka v ušiach, svieti slnko a do vlasov mi veje vietor tak si predstavujete dobre. Presne tak to vyzerá. Možno sa za ten rok pomenilo toho veľa no ja som ostala taka istá ako som bola na začiatku. Ešte stále chodím pozorovať ľudí, ešte stále moja myseľ pracuje na 100 percent. No som o trochu skúsenejšia ako minulý rok, som viac zamilovaná a viac si užívam to všetko čo mám. A aby som nezabudla, dostala som nového hava. Volá sa Dusty. Je krásny, plný radosti. A môj život je opäť o niečo veselší.
Takže takto sa vyvinul môj život. Ale ja pokračujem ďalej v ceste, no už bez vás. Ďalej si môžete už len domyslieť že ako sa to vyvinulo. Ou zas meškám na stretnutie s Benom tak teda paaa!
YOU ARE READING
Všetko okolo nás
RomancePríbeh o dievčati ktoré spozná za krátku dobu mnoho ľudí. A čo s ňou bude ? Čítaj a možno sa dozvieš .