35.Kapitola

16 0 1
                                    

„Arina čo sa s tebou deje? Ani sa neozveš že ako je na dovolenke.“ Vyčítal mi Chris. Nevedel že už som pár dni doma. Vlastne nik o tom nevedel.
„No vieš...“ Nenechal ma ani dohovoriť a zasypal ma otázkami.
„Už si si tam našla dákeho chlapca? Kde všade ste boli? Čo robíte celé dni?“
„Môžeš ma nechať dohovoriť?“ vybehla som na neho do telefónu. Liezlo mi na nervy že je zvedavý ako stará tetka.
„No prepáč, jasné. Hovor.“
„Ďakujem.“ Povzdychla som a pokračovala. „Ja už nie som na dovolenke. Odišla som.“
„Prečo?“
„Umrela Perla. Nezniesla by som to tam. Som doma.“
„Čožeee? Idem hneď za tebou!“ celý prekvapený to povedal a zložil. Ani mi nedal šancu mu povedať že chcem byť sama.
Boli asi štyri hodiny poobede keď prišiel. Zvonil ako sprostý. Pôvodne som nechcela otvoriť no vedela som že, keby nejdem dole vykopne dvere. A to som radšej neriskovala.
„No čau.“ Povedala som najmenej ochotne ako som len vedela. On ma iba rovno zobral do objatia. Asi vedel že to teraz potrebujem. Cítiť dáku lásku. Aj keď nie zrovna od neho ale ani to nebolo najhoršie.
Vošli sme do kuchyne a on začal z ruksaku vyťahovať vodku. Najprv bola jedna potom dve a nakoniec tri. Ukončil to dvoma džúsmi a to bolo všetko.
„To načo ?“ hodila som na neho nechápavý pohľad.
„Načo asi.“ Povedal a začal vyťahovať štamprlíky. A ja som začala piť.
Po jednej vodke sme boli už značne mimo. Teda ja som bola na tom lepšie ako on. Asi okolo ôsmej som nám šla spraviť niečo na jedenie.
Ako som stála pri kuchynskej linke, začala hrať hudba. O pár minút na to prišiel ku mne Chris. Začali sme tancovať.
„No tá vodka nebol najhorší nápad čo?“ povedal Chris a začal sa smiať.
Zastala som pozrela som na neho a pozorovala ako sa smeje. On si to všimol až po hodnej chvíli. Prestal sa smiať. Stáli sme oproti sebe. Ja opretá o kuchynskú linku a on pri ostrove. Pozrela som mu do očí.
„No do riti.“ Zahlásil a so zrýchleným pohybom prišiel ku mne. Pobozkal ma.
„Čo to robíš Chris?“ Odtrhla som sa od neho aj keď poviem vám bolo to poriadne ťažké. Nie preto že by na mňa pôsobil dákou silou ale preto, že ja som nechcela. Fyzicky ma dosť priťahoval. Neviem prečo ale začala som to pociťovať už dávnejšie.
„Čo by som robil? Nič.“ Zachechtal sa pokračoval tam kde začal.
Začal ma bozkávať. Neskôr mi chytil nohy a ja som si sadla na linku. Stále ma vášnivo bozkával. Potom prešiel na môj krk. Pomedzi šepol vždy zopár teplých slov a pokračoval. Ani neviem ako sme sa presunuli do mojej izby. Na chvíľu som zapálila svetlo aby sme vlastne videli kde to sme. No on už dávno bol na mojej posteli. Ležal tam. Ja som sa postavila pred neho a on si ma hneď pritiahol k sebe. Opäť to pokračovalo bozkami. Neviem čo to do neho vošlo ale nevedela som sa tomu ubrániť. Bola to skvelá noc.
Ráno som sa zobudila skôr aby som nám mohla nachystať raňajky.
„Dobré ráno princezná.“ Šepol mi do ucha a zozadu ma objal. Nereagovala som. Zobrala som taniere a položila ich do obývačky. Obaja sme začali raňajkovať. Obaja o trochu spokojnejší ako včera. Poobede odišiel a ja som začala upratovať dom po včerajšku.

Večer som uvažovala že zavolám Jess. Niekam vybehnúť. No predtým som išla behať.
„Počúvam.“ Ozvala sa Jess.
„Ideme niekam ty mrochta?“
„Jasné môžeme.“ Povedala a ja som hneď zrušila.
Klasicky som stála pred kaviarňou. Oproti mne sa zrazu objavil Matt.
„Čau“ povedal a zastal si vedľa mňa. Hlavou mi prebehla len myšlienka že asi na našom stretnutí s Jessikou bude aj on. Ako inak. Veď bez neho už ani na krok. V duchu som len prevrátila očami. Bola som s nimi (áno s nimi) asi tri hodiny. Potom som sa spakovala preč. Popravde už mi riadne liezlo na nervy že nikdy nie som s Jess sama. Všade ho ťahá. Nech mu dá trochu výdych. Ach ale asi sa budem nad tým zbytočne zamýšľať. Keď to nemá zmysel.
Večer som si zapla seriál a popritom jedla pukance. Celú noc sme nespala. Nedalo sa mi ešte stále moje myšlienky blúdili k Perličke.

::::::::::::::
Dnes tu máme trošku viac "hot" časť tak si ju užite 🖤

Všetko okolo násWhere stories live. Discover now