bab 7 (sakit)

59 4 0
                                    

Aku memasuki toilet dan aku nampak kumpulan Queen of devil sedang menunggu kedatangan aku .

"Woww!congrats!guys tengok siapa dapat hadiah nii!sapa bagi Isyrafi?wow!hot stuff bagi tuu..congrats"ujar Zaira ketua kumpulan Queen Of Devil.sinis sekali.Aku hanya menunduk dan berjalan ingin keluar dari toilet tersebut .

Pergelangan tangan direntap menyebabkan aku terdorong kebelakang dan salah seorang ahli Queen tersebut melayangkan penumbuk tepat mengenai pipi mulusku.Aku mengaduh kesakitan belum sempat aku mengangkat wajah memandang mereka.sebuah penendang pula dilayangkan tepat mengenai perut aku.

Aku tertunduk dan memegang perut aku yang terasa senak akibat tendangan yang dilayangkan agak kuat daripada mereka.

"Sakit?sakit lagi mata aku tengok kau dengan kekasih aku bersweet!!heih dia aku punya la!!kau faham tak?!!dasar perampas!!"ujarnya dan terus menumbukku dan menendangku bertalu talu.

Aku hanya membiarkan mereka memukul aku tanpa membalas serangan mereka.Dan salah seorang daripada ahli mereka merentap hadiah tersebut dan merosakkannya.

Aku hanya menangis .Mereka langsung tidak mengendahkan tangisan .hampir setengah jam aku dipukul dan mereka membetulkan pakaian dan rambut mereka lalu terus keluar.Aku terbaring di atas lantai sambil memegang pipiku yang terasa pedih apabila dipegang.

Aku bangun dan melihat wajahku di hadapan cermin.jelas wajahku yang lebam .hujung bibirku pula luka sedikit.Sungguh seluruh tubuhku terasa sengal sekali dan sakit tak terkata.Aku keluar dari toilet dan mencari hadiah yang telah dirosakkan oleh 'setan setan' tadi.

Aku membuka penutup tong sampah dan lihat hadiah tersebut rosak teruk.bekas ferrero Rocher tersebut pecah dan teddy bear tersebut dicabut kepalanya.Sepasang kaki tidak dapat menampung badanku.Aku jatuh terduduk serasa lututku lemah sekali.

Apa aku nak jawab kat pakcik tu?!!Aku bangun dan terus menuju ke kelas tanpa menghiraukan mata yang memandangku.selesai sesi pembelajaran aku terus mengemas barang dan keluar dari kelas.

Macam mana ni?dahla pondok tu depan blok aku je!ahh serabut!aku terus berjalan menuruni tangga aku nampak dia menggamit kearahku .Aku tidak mengendahkan panggilannya dan terus berjalan .Dia mengejar aku dan nerentap pergelanganku dan tubuhku terdorong kebelakang.

"Heih!sakitla!"aduku.

Mukanya jelas terkejut.

"Kenapa dengan kau ni lebam Sana sini?sapa pukul kau?"soalnya tegas menyebabkan aku gelisah.

Apa aku nak kelentong mamat ni?aduh!!masuklah wahai idea

"Err..mana ada kena pukul .saya jatuh masa nak masuk toilet tadi"ujarku.

"Kau jangan nak menipu aku!ni kenapa pergelangan tangan kau ni lebam?tu hujung bibir kau pecah tuu.baju kau ni kotor habis!baik kau bagitau aku sape yang pukul kau ni?"

"Kan aku kata aku jatuh masa nak masuk toilet tadi!tak caya?"

"Bodoh sangatlah kan kalau aku percaya?oh ya hadiah yang aku bagi tadi mana?"ujarnya  sambil tersenyum sinis.

Ah sudah!apa pulak aku nak kelentong ni?!

"Er..saya tertinggal kat kelas"

"Oh yeke?jom ikut aku pergi kelas kau ambik hadiah tuu!come follow me!"ujarnya Dan menarik pergelangan tanganku.Aku hanya menahan air mata daripada gugur.bukan sebab apa .jujur sakit  gila pergelangan tangan aku ni!walaupun dia tarik secara lembut tapi tetap rasa sakit!

"Le..lepaslah!sa..sakitlah!!"ujarku separuh merayu.air mataku gugur sedikit demi sedikit dan akhirnya lebat.dia menoleh memandang aku.

"Aku pegang slow jela.syyy...sayang jangan nangislah.tak comellah!"ujarnya memujuk.

Makin lebatlah air mata aku ni.dia hanya memandang sehinggalah aku air mata aku reda sedikit.

"Bagitau abang sapa yang buang hadiah tuu.kenapa muka dengan tangan lebam habis ni?"ujarnya lembut.aku hanya membisu dan menunduk .

"Don't be quiet please?I need your explained now!"ujarnya tegas.

Aku mendongak memandang wajahnya dengan mata yang berkaca kaca.

"Qu..qu..queen"ujarku gagap.

Muka dia terus berubah rentak sebaik sahaja nama tersebut disebut.

Siapa tak kenal kumpulan Queen Of Devil.kaki pukul and macam macam lagilah sesuailah dengan nama devil tuu..

"Shit!kenapa kau tak lawan ?kenapa tak tepis setiap serangan mereka?!"

"Sebab saya hormat mereka sebagai senior saya"ujarku sambil menunduk.dapat kurasa bahang kemarahannya.

"What the stupid answer that you give it to me?respect?you don't need to respect them!now tell me what's going on?why all of them hurting you?"

Aaatudiaaa Isyrafi ni kalau dia marah sangat memang dia akan speaking..masakk sangatt dah dengan perangaii diani!yelaa dia ni kan panas baran!memang tau lah!

"Sebab awak"

"What?!why me?"

"Your GIRLFRIEND was jealous because you're to caring and sweet when you're with me"sengaja aku menekan perkataan girlfriend tuu..nak sakitkan hati dia laa katakan.

"Girlfriend ?eh kaula girlfriend aku.aku mana ada girlfriend lain selain kau."

Kali ni aku pulak yang terkejut beruk.eheh sejak bila pulak aku bercinta dengan mamat ni?eiiiuu taknak aku bercinta dengan dia.dahla angin monsun tak tentu arah kang ribut terbang rumah aku!
Aku hanya mencebik.

"Tak sakit sangat kan?don't worry nanti aku settle dengan diorang.dahla sayang jom balik.dekat sejam kita date ni."

"Eiii...gediknya!!"ujarku sambil menayang wajah geli.dia ketawa lepas.

Kerana Dia..Where stories live. Discover now