"Yeayy dah sampai!! Hoorayy!! "
"Yeayy!! "
"Ahh indahnya dunia! "
"Yuhuuu!!! "
Pak!
"Sakit lah gila! " Marah Adam lalu menggosok pipinya yang ditampar oleh abang kembarnya.
"Diamlah gila! " Marah Adrian.
"Haih kacau jelah aku nak beramah mesra dengan pokok pokok ni! Baru nak berdrama dengan diorang. Kacau jelah! " Bebel Adam sambil matanya memerhati pokok pokok yang menghijau disekeliling.
"Aku tampar kau keluar dari kereta jugak kau ni Dam. " Adrian menjeling.
Adam tersengih kambing.
Matanya kembali dihalakan ke luar tingkap.
Suasana senyap seketika.
"Weh, nanti kau jangan lupa aku tahu! " Ujar Adam sambil tersenyum ceria.
Adrian mengerutkan dahinya. Pelik.
"Kau kenapa gila? Tiberr.. "
Adam ketawa kecil sambil matanya memandang ke arah belakang.
"Kau tengok mak buyung tu tidur.. Haih seronok nampak! " Ujar Adam lagi.
Adrian hanya tersenyum sedikit sebelum matanya kembali dihalakan ke arah telefon bimbitnya.
Adam mendekati abangnya dan memandang mata hazel milik abangnya dengan penuh khusyuk.
Ditilik penuh teliti wajah abangnya.
Membuatkan Adrian kurang selesa dengan perlakuan adiknya. Matanya memandang tajam adiknya.
"Kau kenapa? Tengok aku macam gay? "
Adam ketawa kecil.
"Aku ni saje jelah nak tenung abang kehenseman aku ni! Patutlah Qaisara suka gila dekat abang aku ni.. Tak sangka kacak juga rupanya abang aku ni.. " Ujar Adam sambil membelai belai rambut abangnya dengan senyuman lebar.
Adrian terkedu.
"Kau chat Sara eh? Alahhh! Nak tengok!! " Ceria suaranya sambil tangan nya digapai gapai untuk mengambil telefon Adrian.
Adrian berusaha mengelakkan fonnya dari dicapai oleh Adam.
Dan...
"Yes! "
Sara❤
-abang Ad tengah buat apa tu? 😄Sara ada kacau abang ke?-eh taklah mana ada.. Kenapa sara? Sara ada nak apa apa ke? 😊
Sara❤
-adaaa....-apa?
Sara❤
-Sara nak abang boleh? 😊❤😂-eh boleh jeee.. Mehla sini..
"Adam dahla! Bagilah balik! " Adrian terus merampas telefon nya dari pegangan Adam.
Adam tersenyum pahit.
Adams such a bad liar.. Cause he's always smile no matter what.. Just to keep his pain and wants people know that he's okay..
YOU ARE READING
Kerana Dia..
Short Story[S L O W U P D A T E D] '*PERKAHWINAN PERMULAAN PENDERITAAN'* Aisyiqah, Kerana cinta dia terpaksa berkorban.kerana terhutang budi dia terpaksa relakan hati.Dia terpaksa menjaga 3 hati dan melukai hati 1 lelaki yang benar benar tulus mencintainya.K...