Mustafa' nın sözlerini duyunca Klan lideri tekrar kontrol edilemez bir öfke durumuna girdi.
Ruh Şehrin' de kendisini gören herkes en ufak bir saygısızlık yapmamak için türlü hallere girerdi.
Ama şimdi nerden geldiğini bilmediği bir genç hem kızını kendi gözleri önünde öpmüş hem de kendisini ölümle tehdit ediyordu.
Bu durumda kendisini kontrol etmesi imkansız bir durumdu.
" Ne kadar hazineye sahip olsan da bu halen çöp öldüğü değiştirmiyor. Hemen havalara girme çöp parçası. Şimdi sana gerçek bir dahinin yeteneğini gösterecem. "
Şu an klan liderinin bedeni etrafında yoğun bir doğal enerji sarmalları ortaya çıkmaya başladı. Klan lideri her ne kadar Mustafa' yı çöp olarak görse de elinde tuttuğu gizemli hazineden korkuyordu.
Mustafa saniyeler içinde yüzlerce kişiden oluşan orduyu hazinesi sayesinde etkisiz hale getirmişti. Eğer kendisi o kadar insanla mücadale etseydi dakikalarca süre bilirdi.
Bu yüzden hemen tüm gücünü ortaya çıkarmıştı. Böylelikle savaş sırasında pişman olacağı bir duruma düşmekten alı koyacağına inanıyordu.
Bir kişinin yeteneği sahip olduğu yaşa göre hangi bölgede olduğuna bakılarak hesaplanıyordu.
Mustafa 17 yaşların da ve 4. Seviye Qi alemi ekimine sahipti. Bu da yeteneğinin vasat olduğunu gösteriyordu.
Hiç bir zaman Qi alemini tamamlayıp Gerçek Qi alemine geçiş yapamayacaktı.
Ama Klan lideri 18 yaşında 9. Seviye Qi alemine ulaşmış ve 27 yaşında 9 yıl süren yoğun meditasyon sonrası Gerçek Qi alemine geçiş yapa bilmişti.
Bu yüzden klan lideri her zaman kendini sıradan insanlardan üstün görüyor. Sıradan insanlar onun için çöpten farksızdı. Hiç bir değeri olmayan varlıklardı." Deniz uzaklaş buradan burası senin için çok tehlikeli. "
" Tamam" Deniz hiç şikayet etmeden uslu bir çocuk gibi hemen savaş bölgesinden uzaklaştı.
" Demek bana gerçek bir dahinin ne demek olduğunu göstereceksin. Daha gözlerinin önünde ki hazineyi göremeyen ahmak. Güldürme beni. "
" Bang Bang.. "
Mustafa hızlıca lazer silahını ardı ardına ateşledi. Bu sefer diğer üyelere yaptığı gibi yaralamak amaçlı değil öldürmek amaçlı ateş ediyordu.
Ama klan lideri Mustafa' nın daha önce bu saldırısını görmüş ve hazırlıklıydı.
" Whoosh Whoosh.... "
Mustafa' nın her saldırısı Klan liderinin yüksek hızından dolayı arkada kalan kopya görüntülerine isabet etmişti.
Klan lideri 2. Seviye Gümüş Beden' di. Bu sayede hem bedeni daha sağlam olurken hem de hızı onlarca kat artıyordu.
Bunlar sadece elde ettiği fiziki gücü idi. Bide buna sahip olduğu doğal enerji gücünü katarsak toplam gücü bir kaç kart daha artmış oluyordu.
" Baba kim kazanır " Turan, Klan lideri ve Mustafa arasındaki savaşa bakınca babasına sormadan duramadı.
" Bilmiyorum. Mustafa' nın sahip olduğu güç herkesten düşük olsada hazinesi ile bu güç farkının bir önemi kalmıyor. "
" Tek yapa bildiğin korkak tavuklar gibi kaça bilmek mi. Hani bana yeteneğini gösterecektin. Yoksa senin yeteneğin bir tavuk olmak mı ? "
Mustafa sürekli saldırılarından kaçan klan liderini kızdırıp bir hata yapmasını sağlamak için alay etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü İmparatoru
Viễn tưởng03.06.2018 #fantastik 1 Teknolojinin gelişmesiyle. İnsanlık nano robotlar ile isteği herşeyi yapabilme imkanına kavuştu. Bu çağ doğmuş kahramanımız dokuz yıldırım çarpması sonucu başka bir dünyada tekrar hayat buldu. Gökyüzü uzanan macerasına tanık...