Aida's POV
Loja kishte filluar, pak nga pak njerzite po dilnin nga loja. Ne skuadren time kishin ngelur une, Uilliami, Austini, Donaldi dhe Bartolomeo, ndersa ne skuadren tjter kishin ngelur Eduardi, Diegoja, Filipi dhe Aleksi.
- Hej Bartolomeo si mundesh t'i ndalosh topat, mos ke ndonje fuqi te vecante ?!- e pyeta.
-Po mund te krijoj barriera te padukshme, shume here me te forta se cdo gje tjeter dhe nuk mund te thyhen. - tha dhe mbllokoi nje top tjeter qe po vinte drejt tij. Nder kohe pak me tutje ishte Diegoja, I cili po coptonte topatqe vinin drejt tij me dy shtapa qe po mbante. E dinit ju qe Diegoja eshte nje perdorues shpatash, ai ka nje fuqi te mbinatyrore, ngjan si nje demon, por e barazon me faktin qe eshte mjaft terheqes.
- Diego David-Nau, je i denuar per prerjen e 10 topave... - tha profesor Astori.
- Cfare dreqin... - u degjua prej Diegos, por u nderpre nga nje top i goditur prej Donaldit, qe Astori nuk e pa.
- Fitorja ime. A je i zemeruar shpatar pa tru... - tha Donaldi. Dhe per pak sa nuk mori nje grusht ne fytyre nga Diegoja : - Do te vazhdojme ne kohen e pushimit.
- Kaq shpejt u lodhe Eduard ! - tha Uilliami.
- Mbylle gojen kokezjarr... - ia ktheu Eduardi dhe i dha nje goditje te fuqishme me top.
- Kete e quan ti nje gjuajtje. - dhe kur ja kthe me goditje akoma me te fort, por qe Eduardi e shmangu. Nje buzeqeshje iu duk ne fytyre.
- C'ke qe qesh ?! - dhe Uilliami e vuri re. Fuqite e tij ishin te aktivizuara. E dini qe fuqia e Eduardit I mundeson te atij te komandoj gjerat sipas qejfit te tij I ndaj t'i copetoj madje edhe te teletransportoj brenda nje zone te caktuar. " Te marrt dreqi EDUARD!" pasi mori nje goditje te rende ne koke.
- Akoma nuk je djegur kokezjarr. - tha. - Dhe Goditje Vdekjprurese.
- Hej, Eduard mund te bashkohem edhe une. - tha Austin "i gezueshem".
- Hej Austin levize. - tha Aleksi nga prapa vija e kundershtareve. ( Meqe ra fjala Eliasi, Aleksi dhe Austini jane vellezer.) Aleksi beri nje levizje te fuqishme, edhe pse nuk gjuajti ne shenje nje vrime u formua ne mur.
- Austin Mitchen, je i denuar sepse nuk ke veshur uniformen e shkolles. - u degjua presor Astori.
- Cfare... por e kam me te thjeshte me rrobat e mia se me ato rrobat e parehatshme.
- Hej profesor Astor nese do te denoni Austinin me denoni mua me mire. - tha Aleksi duke shmangur nje top.
- Nuk mund ta bej kete Aleks, meqe ra fjala je i denuar sepse theve murin. (Eshte shume fisnik, kur donte te denohej ne vend te Austinit )
Dhe po ecnin me tutje. Degjova : -"Hej Austin pse te denuan ty? " - "Nga ajo qe kam veshur..." - tha Austin. (Te shkretet).
- Aleks per denim shko te marresh fletat e punese nga zyra ime ne salle. - i tha prf. Astori.
Mbaroi raundi i pare, filloi i dyti.
Uilliam's POV
Aida m'u afrua dhe tha: - Mund te te pyes se cfare eshte dodgeballi... e di qe eshte nje loje ku duhet te shmangesh (dodge do te thote shmang ) , cfare duhet ber... - u nderpre sepse nje top I kaloj Aides ne top tejpertej.
-Zonjushe me vjen shume keq ! - ishte Donaldi dhe ra ne gjunje. - Meritoj te vdes.
<O sigurisht pasi fuqia e saj eshte ajri>
Dhe ne nje fare menyre me ane te ajrit arriti t'i ndryshoj drejtimit topit dhe ja hodhi topin mbi Donaldin, buzeqeshi dhe tha : - Keshtu behet, Uilliam ...
YOU ARE READING
Nxenesja e Re | ✔ |
FantasySë shpejti Aida, një vajzë e re në qytet, shkon në vit të dytë në një shkollë tjetër. Ajo është përjashtuar nga shkolla sepse i vuri flakën fundit të vajzës së drejtorit të shkollës gjatë orës së kimisë. Pavarsisht kësaj ajo mendon vetëm si të përsh...