Uilliam' s POV
- Nuk kam asgje per te bere... Eduardi duhet te jete diku ketu, - mendova.
- Shko ne infermieri... beje copash, - po thoshte nderkohe ana e ime djallit.
- Po per Aiden... - tha ana ime e engjellit.
- Keq me vjen, por deme s'me behet, nuk mund te mendoj per te tani, - mendova dhe nderkohe kembet me kishin sjell ne infermieri. Nuk kishte kembe njerezore, vetem doktori-kafshe. Ai ishte tek cepi i dhomes dhe po me veshtronte, nderkohe qe po fshihej.
- Nuk ke pse te fshihesh... Kaliks apo jo?
- Po, - tha ai me ze te dridhur.
- Di gje ku ndodhet Eduardi? - e pyeta.
Nderkohe ai u largua nga vendfshehja e tij dhe m'u pergjigj me nje ze te qete bariton: - Po, ai eshte infermierin tjeter ne katin poshte, duke u kujdesur per vajzen e re.
- Cfare? - bertita pa e kuptuar dhe kafsha u friksua perseri prej meje, keshtu duke rene pertoke. Mund te kisha thyer ndonje rekord. Aq shpejt vrapova sa u gjenda perballe deres se dhomes se shumekerkuar, sa hap e mbyll syte. Dhe ne momentin kur do ta ulja dorezen dhe te futesha, degjova zerin acarues te Eduardit teksa bisedonte me dike tjeter.
-...Shansi i fundit. Do ta besh ne menyren e lehte apo ne menyren e veshtire? - tha Eduardi kercenueshem.
Dera kishte nje brave nga e cila po shikoja. Pashe Aiden shtrire ne krevatin e pacientit, me duart e lidhur me pranga dhe Eduardin qe i rinte mbi koke. Nuk po e kuptoja dot nese ishin duke u puthur apo jo. Isha ne medyshje derisa degjova zerin e Aides teksa pergjigjej tere revolte: - Ky quhet ushtrim i trajtimit mjeksore jokonsensual. Eshte ne kundershtim me cdo karte per te drejtat e njeriut ne bote. Dhe ti po ben pikerisht nje shkelje. A nuk te thote gje ndergjegja jote si doktor?
- Cfare eshte duke thene ajo? - mendova me vete konfuz. Eduardi ndryshoi pozicion ia hoqi edhe prangat Aides. Ai e kishte kthyer vemendjen e diku tjeter, ndersa ajo e shihte tere inat me nje shikimin te heshtur.
Per pak sekonda, ra nje qetesi varri, derisa Eduardi e theu: - Aida... te urdheroj si mbret (nga loja e meparshme) te me bindesh.
Kerkeses se tij te lojtuar ajo iu pergjigj me nje shikim te cuditshem.
<Cfare lloj situate eshte kjo ? >
- Me fal pak... loja mbaroi. Nuk mund te ... - fjalia e saj ishte nderprere sepse Eduardi po perdorte fuqine e tij per te levizuar ate larte e poshte. Tashme ajo gjendej me fytyre nga muri. Eduardi me te njejtin ton intimidues: - Tani do te degjosh?
Ajo pohoj me koke e deshperuar sa u lirua u ul edhe pse ne dhimbje dhe ecte ngadale.
- Leviz, Aida ka nevoje per ndihme, - ana ime e engjellit tha.
-Sikur eshte aq e thjesht. Eduardi mund te jete i cuditshem, por fuqia e tij nuk eshte shaka. Nese vajza ka bere dicka per ta inatosur, nuk ka te bej me ne. E leme Eduardin per tani dhe kthehemi kir nuk eshte i zene, - tha ana e djallit.
Me vinte te villja nga mendimet paradoksale qe me vinin verdalle neper koke si huta.
- Kush e di kur do te vij shefi, - tha dikush qe po afrohej ne drejtimin tim.
- Po ai eshte ne infermieri. Por urdherat e shefit ishin te mos e nderprisnim kur ai ishte atje me ate vajzen qe pelqente.
<Cfare? >
- Tha vertete "me vajzen qe pelqente"?
- Ashtu thane ca e ca, - iu pergjigj shoku duke ngritur supet.
- Nuk duhet te merresh me thashetheme. Per me teper, shefi...
-Hej, a mund te beni dicka per mua... - injorova biseden e tyre teksa mendja me kishte pjellur nje plan se si ta liroja Aiden nga doktori sharlatan. Kur ishin ne rrezen time te veprimit i ushtrova fuqi mbi mjetet metalike qe iu gjendeshin ne trup dhe i fluturova brenda ne infermieri, ku ndodhej Eduardi dhe Aida.
Nderkohe qe ata shkaktuan shperqendrimin e planifikuar, doli jashte Aida, e cila u perplas me mua. U shtyva pak pas per ta pare me mire. Kishte djersitur dhe cerrja e fytyres nuk dukej mire. Syte i hapte si ndonje kafshez e plagosur dhe sinqerisht nuk i vija faji.
- Uilliam... nuk ke per ta besuar... Eduardi eshte i tmerrshem. Si lejohen ai ne shkolle? - tha ajo permes gulcimave.
<E po ne jemi ketu sepse kemi bere shume veprime te tmerrshme.>
Nderkohe, Eduardi po kontrollonte miqte e tij te trullosur. Nuk e kishte mendjen me te ne. Ashtu menduam derisa ai na hodhi nje veshtrim si te shqiponjes.
- Me ndihmon dot te largohem? - me kerkoj ajo, trupi qe i dridhej. - Nuk po me binden kembet.
- E pse duhet ta bej kete? - e pyeta. Eshte e lezetshme dhe te tjera, por nuk kam pune te nderhy ku s'me takon.
- Miku i mire gjendet ne kohe te veshtire, - me tha dhe me kapi nga krahu. - Dhe eshte ne doren tende, nese me do si aleate, apo si armike.
- Mik, - mendova dhe cuditerisht kjo fjale po me luhej si melodi ne koke.
- Ne rregull, por une nuk jam princi i kalter.
-Ne rregull, - pame panden, i cili po na hedhur nje veshtrime te venger sikur i kishim shkelur ne bese.
- Terhiqemi, - bertita dhe ne vrapuam, une d.m.th. . Une po terhiqja zvarre Aiden e lodhur.
Ne ate cast te gjitha thikat dhe bisturit e Eduardit po na ndiqnin. Aida bertiti dhe te dy u larguam prej tij me sa me hanin kembet.
Dreq, isha i pergatitur te perballesha me te, por Aida ishte kthyer ne prioritetin tim.
- Ti je vrapuesja me e paafte qe njoh... - dhe e hodha ne krahet e mi ne pozicionin e nuses.
<Cfare m'u desh te beja?>
Pasi u larguam nga zona e tij e kontrollit dhe asgje nuk po shkonte prapa kokave tona, e pashe te arsyeshme te ndaloja.
- O Zota, sa peshon? - thashe, pavarsisht se ne krahet e mi, rendonte si pupel.
Prisja ndonje reagim nga ajo, por as e edhe nje "jo" te thjesht nuk degjova. Aida kishte mbyllur syte dhe ishte pandjenja.
- Si dreqin... perfundova ne kete... dreq situate? - mendova deksa pashe vajze qe dremiste lehte ne krahet e mi.
------------------------------------------------------------
Disa pyetje :
"Pse ajo insiston qe eshte e pamundur qe te rregullosh simptomat e saj ?
"Si do te reagonte ne ato caste Uilliami nese Eduardi do ta puthte Aiden ?
"A ka ndjenja Uilliami per Aiden ?"
Te sgjarojme nje gje Aida nuk eshte nje "e hedhur" thjeshte dy djem e pelqejne, gati-e-duan ate.
Uilliam : Qedroj larg asaj Eduard.
Eduard : Uilliam nese me urdheron prape, do te vras.
Vartesit e Eduardit : Hej shef kjo eshte vajza qe ti e pelqen.
Aida : Heh ?
lor007: He, tani djema, historia sapo ka nisur, mendoni se do te marr nje kthese ngjarja
Te gjithe ne kor : Cfare ?
lor007 : Hahahaha
Tani le te plotesojme pak te dhenat
Fuqia e Uilliamit : kontrollon metalet
Kaliksi
Trupi : mas mesatare te nje qeni rakun (mund te kerkoni ne google raccoon dog)
Ngjyra e qimes : zi e kaf
Syte : te vegjel e te zinj
Stili : me ndryshim qendrimesh nga serioz ne i acaruar ose i friksuar
Gjatesia : 72 cm
Bishti : 18 cm
Mosha : 28 e gjysem vite qeni rakun 17 vite njerezore
Ditelindja : 24 dhjetor
Fuqia: eshte nje kafshe qe flet dhe kjo eshte e papare
ESTÁS LEYENDO
Nxenesja e Re | ✔ |
FantasíaSë shpejti Aida, një vajzë e re në qytet, shkon në vit të dytë në një shkollë tjetër. Ajo është përjashtuar nga shkolla sepse i vuri flakën fundit të vajzës së drejtorit të shkollës gjatë orës së kimisë. Pavarsisht kësaj ajo mendon vetëm si të përsh...