Fundi i librit te pare...

325 14 14
                                    

Aida : A eshte vertet fundi i historise?

Uilliam : C'kuptim ka kjo?

Eduard : Duam nje shpjegim autore.

Austin : Po per sa i perkete aventurave tona? Edhe ato do te mbarojne?

Diego & Donald : Jemi ne nje mendje me Austinin.

(Ata filluan te zieshin pak me tej.)

Aleks : Une nuk dua qe historia jone te mos tregohet. Kam shume gjera per te shpalosur. Mark, ti ne nje mendje me je?

Mark : Eh... po.

Aleks : Ti nuk e ke mendjen fare.

Saga : Nuk i jemi afruar nje fundi te lumtur.

Aleksi : E cfare e quan ti nje fund te lumtur?

Saga : Ku te gjithe gjejne ate qe meritojne ose gjejne ate qe i mungonte. Pra te mbushin boshlleqet e veta.

Alda : Jam ne te njejten mendje me Sagen.

Kamila : Po ne kemi dal vetem per pak.

Olivia : Duam te jemi me pjesemarrese ne histori.

Bartolomeo : Une kam dal akoma me rralle.

Filip : E si mund te lihem edhe une pas dore. Duam nje ridebutim.

Karina : Do te me vinte shume keq nese do te ndaheshim ketu.

Elias : Kemi deshire te japim nga vetja vlera te tjera.

Linda : Jam ne nje mendje me Eliasi.

Lor007 : Personazhe ju lutem... Edhe titulli thote se ky eshte fundi i librit te pare. Historia nuk ka perfunduar akoma. Do te kete libra te tjere (nese nuk jam aq dembele). Por padyshim qe historia juaj nuk ndalet ketu.

Austin : Betohesh?

Lor007 : Ju betohem.

Karina : Shpresoj qe te mos vdisni pa mbaruar historin tone. Fantazmat dhe pajisjet elektronike nuk shkojne bashke. Apo do te pushtosh trupin e ndokujt tjeter?
(Te gjithe pane nga ajo teksa ajo qeshte me ate qe tha. Kur vuri re fytyrat e tmerruara te te tjereve, ndaloj dhe tha se thjesht po tallej.)

Kaliks : Nuk duhet te besh shaka te tilla, Karine. M'u drodh cdo qime e trupit tim prej qeni rakun.

Eduard : Une mendova se ti ishe nje rakun.

Kaliks : Si guxoni te me krahasoni me nje kafshe johigjienike si nje rakun. Une nje lloj dhelpre, e cila rritet ne mbreterine Kakin.

Aida : Kam deshire te dije se si je bere mjek ne Gabriel Akademi Kaliks.

Lor007 : Ma lini mua tregimin. Duhet ta dini qe qeni rakun eshte nje kafshe e rrezikuar ne mbreterin Kakin. Kjo per shkak te shpyllezimit dhe gjuetis se jashteligjshme...

Drejtor Uillson : Ma lini mua ta tregoi historine, autore.

Aida : Drejtor Uillson?

Lor007 : Drejtor Uillsoni e njeh nga afer kete histori. Le ta thote ai.

Uilliami : E ja ku filloj...

Drejtor Uillson : Isha ne nje nga sherbemet e mia ushtarake ne mbreterine Kakin. Sic e keni mesuar ne shkolle (nese kishit vemendje) Yorbia e ka ndihmuar mbreterine Kakin me shume sherbime ushtarake qekur ajo firmosi Traktatin e Aleances e cila shenoi fillomin e Epokes se Aleances, e cila vazhdon akoma. Atehere isha nje ushtar i ri ne nje aksion te F.P.T.A (Forcat Paqeruajtse te Traktatit te Aleances) bashke me "te dhuruar" te tjere.

Nxenesja e Re | ✔ |Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt