Kjo vajze...

244 26 0
                                    

Ne nje ndertese qeveritare ne periferi te kryeqytetit (Yorknew City)

Uillson 's POV

- Me behet qefi qe erdhet Zoti Uillson. -  me tha nje burre, qe me dha doren.

- Ky takim ishte i pashmangshem zoteri. - i thashe.

- Ne rregull, nese nuk e ke problem na duhet t'ju vendosim keto prangat me Kaisek. Mos u shqetesoni jane thjesht per procedur. - me tha ai dhe me vendosi prangat ne duar.

Drejtori Uillson ishte thirrur ne hetuesi nga SHIS (Sherbimi i Inteligjences dhe i Sigurise) per nje ceshtje qe kishte lidhje me nje "te dhuruar", qe kishte shkaktuar shume probleme ne qytet. Drejtorin e cuan ne nje dhome jo shume te madhe, e cila kishte nje tavoline dhe dy karrige. Ai u ul dhe hetuesi Xhefri i coi perpara nje dosje te mbyllur. Hetuesi u ul ne karrigen tjeter, e veshtroi dhe tha : - Ju jeni Uollter Uillson, 40 vjec, banues ne Yorknew City, drejtori i Gabriel Akademi, institucioni per edukimin e "te dhuruarve". Tani qe e thyem akullin le te shkojme drejt e ne teme. Ju...

- E keni me shume nxitim apo jo zoti hetues. Nuk keni nevoje te me ushtroni presion do ju pergjigjem sinqerisht per cka me keni thirrur. - e nderpreva.

- Thjesht doja ta anashkaloja keto formalitete. Te njoh prej vitesh Uollter. - me tha Xhefri.

- Po mik i vjeter.

- Cfare mund te na thuash per Xhulius Bleik ?

- Xhulius Bleik ka qene nje nga nxenesite tane me te mire ne Gabriel Akademi . Ai ishte i zgjuar, i forte dhe plote dhunti, nje djalosh frytedhenes, por ama ishte ambicioz, i pameshireshem, gjithmone kerkonte me shume nga vetja. Cilesite e nje shefi ose nje psikopati. Pas vitit te katert nuk patem me kontakte.

- Xhulius Bleik u zhduk para 12 vitesh dh tani u shfaq perseri. - filloi Xhefri. - Madje si kontrolluesi i gjithe familjeve mafioze ne kontinentin Yorbian.

Nuk kisha c'te thoja. Keto ishin veprime te cuditshme per Xhuliusin. Te kontrollonte bandat mafioze, kjo te linte pafjale.

- E dalloj habine tende Uollter, por veprimet e Xhuliusit mund te shkaktojne prishjen e punes sone per te fshehur "te dhuruarit".  Tani dua te di, a ke ndonje ide cfare gjeje i eshte vene pas ?

- Nuk e di Xhefri, por shpresoj qe kjo te mos ndikoj ne qetesine tuaj.

- Ti po na ironizon Uollter.

- Ti flet per ne sikur te jemi ndonje arme shkaterrimtar. Edhe pse shume prej nesh u bene te tille dhe vdiqen gjate atyre eksperimente cnjerzore. Nuk mund t'i harroj dot, i kam ato ne shpirt dhe ne trup.

- Mos harro se edhe ju kemi mbrojtur. Kemi bere cmos qe ju te vazhdoni normalisht jeten. Xhuliusi po shkateron kete ekuiliber.   

- Na keni mbrojtur ? Me kujtohet dita kur me shpetove. Isha i mbyllur ne nje laburator eksperimentesh i themeluar nga Jokeri. Sherbimi i Inteligjences dhe i Sigurise nderhyri dhe shpetoj shume "te dhuruar".  <Midis tyre edhe Xhuliusi> 

- Per kaq na duheshit, mirupafshim dhe na falni per kohen qe ju morem.

- Mirupafshim edhe ju hetues Xhefri.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ne parkun Bellewaerde

Uilliam 's POV

Me ne fund u largova nga ai Eduardi i bezditshem dhe mbi te gjitha mund te kaloje kohe me Aiden tani. Ktthej koken Aida nuk eshte aty. Shikoj perreth ndodhej ne kiosken e akulloreve, dreq kjo vajze ...

- Mund ta di pse hallakatesh kote?! - i thashe.

- Doja te blija nje akullore per ty dhe nje per mua. - tha ajo dhe me zgjati nje kaush me akullore me ananas, eshte me fat qe ananasi eshte shija ime e preferuar. Per vete kishte marr nje me cokollate.

- Uilliam... - tha ajo. - Tani do te me thuashe pse doje te shpetoje prej Eduardit. <Kjo vajze...>

- Doja te rrija me ty. - i thashe duke i afruar .  < Me troc se kaq nuk ka ku te veje >

- Tradhetar... Edhe pse Eduardi nuk eshte argetues nuk ke pse e le vetem. - me tha. - Ai do jete ndjer keq, tek e fundit ne jemi miq.

- E kush e ka thene kete ? - e pyeta une.

- Austini ai thote se jeni miq shume te mire.

< Ah budallai... Por edhe kjo nuk eshte me pak >

- E cfare mendon ti per Austinin ?

- Eshte gallate fare. - tha ajo me fytyre te qeshur. - Eshte si vellai I vogel idiotik qe nuk e kam pasur kurre. Mendoj se ai dhe vellezerit e tij jane me fat qe kane njeri-tjetrin.

< Mire te pakten nuk kam pse te shqetesohem per Austinin >

- Po vellezerit e tij Aleksi dhe Eliasi ?

- Eliasi ka hijen e vellait me te madhe nga te gjithe, ai eshte shume strikt ndaj rregulla dhe do qe gjithcka te shkoje mire. Ndersa Aleksi eshte pak me ndryshe. Eshte gjithmone ne kerkim te vemendjes, por I duhet te jete I pergjejshem kur ka njerez te papergjejshem verdalle. Si hera e fundit ne sallen e lojrave elektronike.

< Eliasi - rrezik i ulet >

< Aleksi - rrezik mesatar >

- Aida dua te te pyes a ka ndonje ne vencanti qe do ta doje me shume se shoke ? - tha Uilliami.

- Po. - tha Aida, gati sa nuk me ra pika. - Do te doja te kisha Alden dhe Karinen motra.

< Kjo vajze... > 

- A je mire, me dukesh keq, mos duhet te te coje ne infermieri ?

- Jo, kam ilacin tim ketu para meje.

- Ku eshte ketu jam vetem une.

< Kjo vajze... > 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

lor007 : Pra kapiten Kid si po ja kalon ?

Uilliami : Pse me pyet kot Autore ti e di cfare i shkon Aides ne mendje ?

lor007 : Prit pak po cfare eshte kjo, faza e rebelimit.

Aida : Autore si eshte te keshe vellezer e motra ?

lor007 : Aida, te pasurit vellezer apo motra luan nje rol te veçantë në jetën e dikujt që simulon afrimitetin e prindërve, si dhe ndikimin dhe ndihmën e miqve.

Uilliam : Ti je femije i vetem apo jo ?

Aida : Nga e kuptove ?

Uilliam : Numri i dhembeve te tu, nuk te mungon asnje.

Aida : Oj po tallesh me mua apo jo ?

lor007 : Keta te dy...

Harta e kesaj bote

Harta e kesaj bote

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







































Nxenesja e Re | ✔ |Where stories live. Discover now