Keshilltarja e re

143 21 0
                                    

Aida's POV

U zgjova nga disa te gerhitura qe kisha pershtypjen se kishin shume qe degjoheshin, pasi ishin te thella dhe te zhurmeshme. Sikur isha spektatore ne nje kontest te gerhiturash. Sa do te doja te pushonin. Mbulova veshet me jastek por nuk ndihesha rehat. Pavaresisht tyre, asgje nuk ia hiqte lezetin e atij mengjesi te mire e te bukur. Po e merrja me shume pozivitet sot dhe nuk e di pse. Keta djem kane nevoje per nje ore me zile qe do t'i bente te kercenim pupthi ose per nje grua e cila do t'ju terheq veshin se jane vone per pune. Qesha me kete mendim. Demonet e shkolles qe terhiqen zvarre nga nje grua ne moshe jo shume te madhe dhe me nje pamje te repte. Por dukeshin kaq shume paqesor ashtu dhe nuk mund te tregohesha aq mizore sa t'ju uroja nje fat te tij apo mundesha une? Ata flinin si qengja ne krevatet e tyre. Domosdo tani flene pas gjithe atyre qe kishin ndodhur. E cfare nuk me kishte ndodhur keto kohet e fundit. Sic ishte perfshirja ne nje perleshje me nje  gangster, gje qe me ndodhi dy here. Te shkuarit per pazar me shoqe, gje qe nuk me ndodh shpesh. Te besh dhe te ribehesh shok me dike, gje qe me ndodhi me persona te te njejtje familje.

Por gjeja me e cuditshme ishte fakti qe Saga u be psikologia e re e shkolles sone. Drejtor Uillsoni u tregua shume i mire qe e lejoj qe ajo te punonte ketu. Besoje se i pelqente fakti qe Krenaria e Shkolles u kthye ne shkolle, jo me si nje studente por si punonjese e kesaj "familje", qe kontribon ne formimin e nxenesve te rinj edhe pse mund te ishin moshatar ose edhe pak me te medhenj se ajo. Mund te jete pak e cuditshme qe ne moshen e saj te filloje pune te zyrtarizuar, por nuk si te habitesh kur e di qe ajo eshte nje gjeni. Kjo eshte per shkak te fuqise se saj. Ajo ka ate qe quhet Intuite aftesish, e cila e lejon te kuptoje menjehere me saktesi se si funksionojne organizmat, objektet, etj, pa nevojen e edukimit afatgjate ose te veçante. Ajo vendosi te punonte ketu si psikologe, nje pune e cila per momentin ishte I lire ne shkolle. Me thane qe ajo e mepareshmja kishte ikur nga shkolla pas muajt te pare. Dhe Sages tani do t'i duhet te merret me problemet e te tjereve. Mendoj se asaj i pelqen kjo gje pasi nuk do ta kishte zgjedhur apo jo? 

Mua per vete me duket intresante te kuptoje se si te tjeret mendojne, kendveshtrimi i tyre per tema te caktuara, cfare ka ndikuar ne formimin e tyre. Nje here takova nje femije interesant, i cili ishte shume inteligjent pavaresisht se prinderite e tij nuk ishin shume te zgjuar. Ai me kishte thene se me shume degjonte televizorin se prinderit te tij dhe keshtu kishte mesuar shume gjera per bote si kush ishte dinastia e fundit e mbretesise se Kakin apo kush ishte qyteti me i madh ne bote etj. Prinderit duhen te respektohen dhe te duhen pavarshisht se sa te jo te zgjuar jane, fundja ata nuk e zgjodhen kete apo as ne nuk e vendosem te jemi femijet e tyre. Prinderite jane burimi kryesor i formimit te femijeve. Nuk mund te presesh shume nga femije qe nuk i kane prinderite njerez shembullor dhe te dine moshen e femijes se pakten.

Hodha nje veshtrim se ores duhej edhe pak kohe qe te bierte zilja per fillimin e ores mesimore. E beje mire te nderohem dhe te mos harroj t'i kerkoje drejtor Uillsonit te firmose letren time te pjesemarrjes ne eskursion. Sa mire qe do t'ja kaloje! Do te shpalos gjithe aftesite e mia te mbijeteses. E kush e di!  Por tani nuk duhet te behem vone per leksionin e letersise. Jam e sigurt qe zonja Bukuorm do te ishte e kenaqur sikur dikush t'i vinte ne mesim ne orar.

Saga's POV

Sa kohe ka qe jam larguar nga kjo shkolle! E sa kujtime! Edhe pse nuk kam qendruar shume gjate. Ketu kam pasur sherrin e pare. Ketu kam mesuar llojet e njerezve. Ketu kam dhene... Epo nuk kam pse te rikujtoje kujtimet pasi jane kaq shume. Degjova zilen te binte. Nese per nxenesit ka filluar mesimi per mua filloje puna. Po i jepja zyres sime doren e fundit. Zyra ishte jo shume e madhe dhe kishte nevoje per pak ngjyre.

~~~~Pas pak oresh~~~~

Ja kisha ngulur syte lodres se tavolines se punes. U ktheva ne trupin tim ne Toke kur degjova dike qe kishte trokitur ne dere.

Nxenesja e Re | ✔ |Où les histoires vivent. Découvrez maintenant