Aida's POV
Po shkoja drejt klases se Dyluftimeve. Kur nga pas degjova emrin time : - Aida.
Mbaj mend qe shkova njehere ne klasat e dyluftimeve me Eliasin. Ja si ndodhi heren e kaluar :
FLASHBACK~~~
Ktheva koken dhe pashe Eliasin.
- Pershendetje Elias. - e pershendeta une.
- Besoj se tani ndihesh me mire Aida. - me tha ai.
- Po. Duhet te te falenderoje Elias. - i thashe.
- Jo, do e beja per nje miken time. - u pergjigj ai. - Cfare lende ke tani ?
- Ne orarin tim shenon Dyluftime. Cfare eshte kjo ?
- Eshte nje lende me zgjedhje. Perbehet nga disa kurse. Mund te marresh pjese ne disa njekohesisht.
- E papare. Po ti ku po shkon ?
- Kam lende bosh, por drejtor Uillsoni me tha te asistoja ne lenden e Dyluftimit.
- Mund te shkojme bashke atehere.
- Eja.
- Pra ne cfare kursi merr pjese ti ?
- Ne Dyluftimin trup-me-trup.
Hyme ne brenda ne nje lloj dhome pritjeje. Aty ishin disa mesues te lendes se Dyluftimit.
- Kjo eshte Aida profesor Dreik. - me prezantoi Eliasi me mesuesin e Luftimit trup-me-trup. Prf. Dreik ishte nje burre me pamje autoritare dhe kishte nje tatuazh te kuq qe dukeshin si flake ne ane te fytyres.
Ai qendronte perballe nxenesve te tjere. Ngjitur me te ndodheje edhe nje mesues me floke te gjate dhe te verdhe tjeter qe nuk e njoh. Eliasi e vuri re qe une nuk e njihja.
- Ai eshte presor Fobos. Mesuesi i manipulimit te vullnetit. Aftesi qe i duhen nje hetuesi per te lexuar nje kriminel. Njihet si nje mesues i frikshem.
Eliasi i vuri kapak teorise sime. Qeveria na kerkon te behemi ushtaret te stervitur. Prf. Fobosi na u afrua.
- Kenaqesi qe ju... - desha te pershendetja presor Fobosin, por...
- Sa e lezetshme. - tha ai duke me perqafuar. E cfare gjeje te frikshme ka ky tipi njehere ?
- Mos i perqafo studentet flokeverdhe. - tha nje ze autoritar, qe e beri presor Fobosin te me leshonte.
- Auu, por shiko sa e lezetshme. Mos me thauj qe nuk mundem ta perqafoi, Brander. - tha mesuesi flokeverdhe domethene prf. Fobosi.
- Ky eshte trajner Brander. Specialiteti i tij mbeshtetet ne artin e skermes (dyluftim me shpata). - me mermeriti Eliasi.
Nderkohe prf. Fobosi me kapi mjekren me dore dhe ktheu fytyren ne drejtim te fytyres se tij. Ai me shikonte me nje shikim te frikshem me syte e tij te qelibarte. Shikimi i tij beri qe koka ime te ulej pavetdije. E terheq mbrapsht. KY tip eshte i frikshem.
- Zonjushe e vogel, mos e lejo ate te sillet si do ai. - tha trajner Brander. Une largova doren e prf. Fobosit.
- Eshte mire per sa kohe ai nuk e kalon cakun. - thashe une. Prf. Fobosi ngriti njeren vetull dhe me perkedheli te pasmet. Ne moment e godita me grusht ne nofullen e poshtme. Trajneri Bander qeshi lehte ne shenje pranimi. Dhe prf. Dreiku e shikonte prf. Fobosin sikur ai ishte idioti me i madh ne bote.
- Opps... he...
<Dreq sapo godita nje mesues>
U pendova per cfare bera edhe pse e meritonte. Prf. Fobos u ul ne nje karrige duke qeshur.
YOU ARE READING
Nxenesja e Re | ✔ |
FantasySë shpejti Aida, një vajzë e re në qytet, shkon në vit të dytë në një shkollë tjetër. Ajo është përjashtuar nga shkolla sepse i vuri flakën fundit të vajzës së drejtorit të shkollës gjatë orës së kimisë. Pavarsisht kësaj ajo mendon vetëm si të përsh...