Aida's POV
Epo gjejeni pak...
Simestri i dyte mbaroje dhe filluan pushimet verore. Dy jave kur nxenesit e Gabriel Akademi mund ta heqin mendjen nga mesimet stresuese e te merren me veten, te kalojne kohe me miqte apo familjen. Per shkak të cmimit "Me pjesemarresi", per te cilin jam mirenjohese, do t'i kaloje keto pushime ne plazhin Alamada. Pushime ne plazh, te paguara dhe me miqte e mi dhe te dashurin. Mrekullia vet! Vetem mendimi me te kerceje nga ngazellimi.
Po paketoja sendet e mia ne valixhe, gati per udhetim. Isha e lumtur, por edhe pak nervoze. Ne anen tjeter te dhomes ndodhej Eduardi, me nje pamje te cuditshme per nje djale zakonisht te mbledhur si ai, ndoshta i kishte bezdi udhetimet. Austini, i cili ishte fitues i konkursit. Nese do te me pyesnit se cfare rrezaton sa 1000 diej, pergjigja ime do te ishte zgerdheshje e ketije djali. Uilliami nga ana tjeter sapo mbaroje se paketuari rrobat e plazhit ne canten e tij.
Shkolla ishte komplet bosh, sepse te gjithe nxenesit shkuan tek familjet e tyre. Tani kishin ngelur vetem fituesit e konkursit. U thirrem te gjithe ne oborr, ku na priste nje autobus i madh.
- Ejani te gjithe ketu, - thirri me mikrofon presor Fobos. Ai fitoi cmimin si mesuesi me i mire dhe per kete arsye ai do te vije bashke me ne. Dukej goxha i ngazellyer. Ishin te gjithe se bashku. Saga, Aleksi, Linda, Alda, Eliasi, Austini, Karina, Eduardi, presor Fobosi, Uilliami dhe une.
- Te gjithe ne bord, - tha presor Fobosi me mikrofon, i cili leshoje nje zhurme te tmerrshme qe me acaroi veshet. - Me falni, nuk besoje se i marre vesh keto gjera.
Qeshi me te madhe edhe pse ne nuk na u duk e tille. Te gjithe u afruam dhe u futem ne autobuz.
- Po, mos u shtyni.
Autobuzi u nis ngadal dhe po behej shume acarues. Pak nga pak po shpejtohej. Ne duar kisha nje broshure te resortit ku do te qendronim. Per paksa nuk me rane te fiket. Thjesht... uau... sa para ka buxheti i shkolles. Perfshinte nga lokalet tek hotelet me sauna.
< C'jane keto shpenzime marramendese? >
Udhetimi ishte goxha i qete. Te gjithe ishinose duke lexuar, duke degjuar muzike ose duke fletur. Doja shume ti shkrepja nje foto Uilliamit qe ishte duke fjetur, por si person me cilesi qe jam nuk e bera. Epo jo, thjesht i shkrepa nje foto. Nuk ka problem besoje. Eliasi po bisedonte me Linden, besoje se marren vesh mire me njeri-tjetrin. Epo tani qe e mendoje mire. Autobuzi eshte i mbushur me cifte.
< E cuditshme. >
Sa me shume ore kalonim aq me afer i shkonim detit. Cfare ndjesie e mrekullueshme! Me ne fund po e shikoja detin. Me sakte oqeanin, pasi ky gji laget nga oqean direkt. Kjo e bene akoma me emocionues. Se shpejti ndaluam.
- Ne rregulle nxenes, - po lajmeronte presor Fobosi, - ne do te zbresim tani.
- Uilliam, - e therrita dhe e tunda, - zgjohu, arritem.
Ai ne cast u cua si i pataksur. Une qesha nga ky reagim i tij, ndersa ai u skuq.
- Ja u zgjova, - tha dhe u ngrite dhe shkoje drejt deres se autobuzit. - Eja, pra.
Nxitova pas tij. Te gjithe po mermerisnin me njeri-tjetrin. U afruam tek resorti.
- Pra, ketu do te qendrojme, - degjova qe tha Austini. - Hej Aida.
- Po, ky eshte duket mrekulli, - tha Alda.
- Ka edhe sauna dhe trajtim spa, - tha Linda.
- Mos harrojme qe kemi ardhur ne kohen e festivalit te veres, - tha Aleksi. - Jam i sigurt qe do t'ja kalojme mire.
- Po, mendoni per te gjithe ato ushqime ekzotike, - tha Austini me gojen qe i shkonte leng.
- Afrohuni ketu, - thirri presor Fobos. - Dua t'ju takoje dike.
U afruam ne hyrje te hotelit. Presor Fobosi qendronte afer nje burri me te ri nga vetja. Ai ishte i gjate, ne forme te mire, me floke dhe lekure te erret, e tipare te bukura.
- Nxenes ky eshte Taylor Hjustov, pronari i resortit, - lajmeroi presor Fobos.
- Po djema dhe vajza une do te jem pikepritesi juaj, - tha Taylor. - Nese keni ndonje pyetje per vendin perreth ose qe mund t'ju pergjigjem, mund te me pyesni mua.
Karina ngriti doren per te kerkuar leje te pyeste.
- Po, - tha Taylor.
- Ju dhe presor Fobosi keni te njejtin mbiemer, keni gjë lidhje?
- Po, une jam vellai me i vogel dhe me i pashem i Fobit ketu, - tha ai duke u kthyer nga presor Fobosi, - apo jo Fobi?
- Me duhet te te korrigjoje Tei-tei, - ia ktheu ai me zerin e nje femije e duke i tundur gishtin tregues para fytyre. - Ti je i zgjuari, unë jam sharmanti.
- Po, xhaje, - ia ktheu ai. - Edhe nje cik.
- Mos me felliq para nxenesve.
Ishin kokë më kokë po Taylor u tërhoq dhe i thërriti një djali: - Majkell, pa eja ketu.
- Po, zotri, - u pergjigj nje djalosh, ndoshta disa vite me i madh se une.
- Majkell tregojua te ftuarve dhomat e tyre.
- Po, - u pergjigj ai. - Me ndiqni, t'ju tregoje dhomat tuaja.
Te gjithe e ndoqem nga pas. Ai ishte nje djale me floke kafe te shkurter, shprehje energjike ne fytyre. Me siguri punonte ketu me kohe te pjeseshme. U ngjitem ne katin e dyte dhe ndaloje perpara nje dhome.
- Kjo eshte dhoma e djemve, - tha ai. - Ndersa ju vajza do te flini tek dhoma ne fund te korridorit. Ja dhe celsat e minibareve. Dreka sherbehet ne 12. Qendra e spas eshte ne katin e trete. Lokali eshte ne katin e pare. Ju uroje nje qendrim te kendshem, - tha ai dhe u largua. Dukej sikur i kishte mesuar keto fjale permendesh dhe po na i recitonte. Ne u ndame nga djemte dhe shkuam ne dhomen e caktuar. Hyme brenda. Dhoma ishte e paster, e madhe dhe shkelqente nga drita qe hynte nga dritaret. Kishte krevate mjaftueshme sa per ne.
- Alda bejme nje foto, - tha Linda.
- Dakord.
Karina u ul ne krevat dhe po lexonte nje liber. Saga ishte shume e heshtur dhe nisi te hapte valizhen e saj.
- Saga, - i therrita njehere, i therrita dy here, tre here u pergjigj. - Ke qene e heshtur Saga. Cfare ke?
- Jo, jo, nuk kam gje, - mohoi ajo.
- Vajza shkojme me pas te bejme serf, - propozoi Linda, - mund t'i marrim me qira ketu afer.
- Me duket fantastike, - tha Alda. - Po ju vajza?
- Po mua me duket ne rregulle, - tha Saga.
- Edhe une, - thashe.
- Po ti Karina, - iu drejtua Karines. - Do te vish?
- Ndoshta me vone, - tha Karina pa i ngritur syte nga libri.
- Mire, shihemi.
_______________________________________________________
Pushimet e tyre filluan dhe ne vazhdim do te shikojme se si do te ndikojne si keto pushime do te ndikojne tek ata.
E cfare fshihet pas presor Fobos dhe zoti Taylor? Teorine tuaj shkruani tek komentet.
Lexoni
Votoni dhe
Komentoni
DU LIEST GERADE
Nxenesja e Re | ✔ |
FantasySë shpejti Aida, një vajzë e re në qytet, shkon në vit të dytë në një shkollë tjetër. Ajo është përjashtuar nga shkolla sepse i vuri flakën fundit të vajzës së drejtorit të shkollës gjatë orës së kimisë. Pavarsisht kësaj ajo mendon vetëm si të përsh...