Author's Pov
- Hei, ktheu ketu. - bertiste pronari i dyqanit drejt turmes, nderkohe qe Aida dhe Uilliami po vraponin me te katrat. Ata u larguan nga Holli i Madh dhe ndaluan, mes te qeshurave dhe frymemarrjeve me veshtiresi. Uilliami po veshtronte nga Aida ne ato momente, duke buzeqeshur.
- O zot i mash. - iu drejtua Aides, akoma me buzeqeshje ne fytyre. - Nuk me besohet qe ti thjesht ia more nga dora.
- Nuk me besohet qe ai nuk na i dha ate dreq fletushk neve. - ia ktheu Aida. - Kjo do te bente nje reklame te mire.
- Keshtu mendon ti. - qeshte Uilliami. - Ne rregull, pra kemi fletushken, uiskin, stilolapsin me boje lejla, topin e basketbollit. Kush eshte tjetra ?
- Le te shikojme listen e objekteve misterioze. - buzeqeshi Aida. Uilliami po tregohej i mire dhe shume i dashur, per me teper eshte shume i lezetshem kur qesh. Keto ishin mendimet e Aides ne ato momente.
Ai rrotulloj syte dhe ia mori listen e nga dora.
- Firma e profesorit te muzikes, kulla Eifel ne miniatur apo komerdarja ? Ne rregull, pishina eshte me afer. per me teper eshte me e veshtira qe ngelet. - arsyetonte me veten Uilliami. - Une them te marrim me pare firmen e profesorit te muzikes, kullen Eifel dhe komerdaren.
-Dakord. - buzeqeshi Aida. - Na udhehiq, kapiten.
Buzeqeshja e Uilliamit i ngriu ne vend.
-Mos mendo se te kam falur Aida, sepse nuk e kam bere. - tha Uilliami.
Kaloj pak kohe dhe gjeten klasen e muzikes. Ne klase ndodhej vetem nje person pandjenja, por qe nuk e vuren re. Papritur, perpara syve te Aides dhe Uilliamit u shfaq nga nje hije drite blu nje forme njeriu.
-Nje fantazem. - friksua Aida.
-Nje fantazem, ku ? - tha hija. - Besoj se e ke per mua. - dhe pastaj qeshi.
-Nuk eshte fantazem por nje proksion yjor. Ky eshte profesori i muzikes. - shpjegoj Uilliami.
Ai quhet prf. Erik Kai. Midis nxenesve e quajne profesori fantazem.
-Me falni qe ju friksova zonjushe e bukur. - tha. - Per te shlyer gabimin, a do te doni te shkoni ne nje takim me mua ?
-Jeni shume i moshur. - ia ktheu Aida. Disa shigjeta goditen ne zemer prf. Kain. Shume veta shqetesohen per moshen ketu, apo jo ?
-Mund te kthehemi ne teme. - ndehyri Uilliami.
-Po, kemi ardhur per firmen tuaj. - foli perseri Aida. - Do ta donim shume.
-Pra jeni fansa. Eshte e veshtire te shohesh te rinjte interesohen per muziken e mire klasike. Ne qofte se eshte keshtu me lini t'ju luaj nje kenge. - tha prf. Kai qe mori nje violin ne dore, duke kujtuar se Aida dhe Uilliami ishin fansa.
-Nuk duam t'ju humbasim shume nga koha juaj. Nje firme do te jete e mjaftueshme. - u shtire Aida sikur ishte vertet nje fanse.
-Nese nuk kemi nje liber autografesh mos u shqeteso, kam shume foto ku mund te nenshkruaj. Edhe pse une nuk mund t'I kap ato sepse nuk jam ne gjendje fizike. - tha ai duke qeshur.
-Ndersa une mund t'i marr ato pasi jam ne gjendje fizike. - iu pergjigj Aida.
-Nuk e kuptova. - tha ai. Uilliami shprehu padurimin e tij duke kollitur per te nderprere bisedene tyre. Prf. Kai u kthye tek trupi i tij pa fizik dhe nxori nje fotografi te vjeter te tij dhe e firmosi.
- Ja ku e ke e dashur, - tha prf. Kai dhe ja dorezoi Aides. - Por, ne kembim mund t'ju kerkoj dicka ?
- Cfare eshte ? - pyeti Aida.
YOU ARE READING
Nxenesja e Re | ✔ |
FantasySë shpejti Aida, një vajzë e re në qytet, shkon në vit të dytë në një shkollë tjetër. Ajo është përjashtuar nga shkolla sepse i vuri flakën fundit të vajzës së drejtorit të shkollës gjatë orës së kimisë. Pavarsisht kësaj ajo mendon vetëm si të përsh...