Festa e themelimit te Gabriel Akademi

156 22 0
                                    

Festat e shkolles. Kohe gjate te ciles nuk ke pse te shqetesohesh per mesimet e dites tjeter. Pijet dhe ushqime falas. Kercime dhe kenge. Te qeshura dhe bisedime mes miqsh. Por nje gje eshte e pa krahasueshme. Shperndarja e cmimeve te shkolles. Votimet mund te behen vetem nga nxenesite. E vecanta e kesaj eshte se nuk ka kanditat. Votuesit jane te lire te votojne ke te duan (edhe pse te votuarit nuk duan). Mbreti ose mbreteresha mund te jene edhe mesues apo punteor te thjesht ne akademi, pra edhe zonja e nderuar qe punon si sanitare (por kjo eshte pak e veshtire te ndodh). Edhe mesuesit ashtu si edhe nxenesit kane shume deshire te perzgjidhen si fitues, por ata gjithsesi do te perfitojne nga cmimi. Cmimi eshte 2 jave pushime ne plazhin e Alamedas. Dielli qe te pushton me afshin e tij, era qe te perkedhel dhe zhurma e detit qe te bene te enderrosh me sy hapur. Pushimet jepen pas simestrit te dyte, i cili per pak do te mbaronte. Disa persona ishin kujtuar vone per te qene te kendeshem me te tjeret, ja pse po benin reforma te medha. Por kur kane mundesi per te tilla gjera pse nuk kane mundesi per te shkuar vete per pushime. Ndihej tensioni midis nxenesve dhe mesuesve. Por nje person i caktuar, i/e cili/a po haste probleme per t'u qetesuar ne prani te festes. Personi ne fjale eshte nje djale me floke te erreta dhe quka. Eshte pjese e Keshillit Disiplinor dhe nje nga "Kater Demonet" e shkolles. E dine te gjithe emrin e tij : Aleks. Ai mund te shihet tani duke u perpjekur te largohet nga adhurueset e tij, qe kerkojne ta kene si shoqerues ne festen e shkolles. Vajzat e shohin me adhurim, djemte e shohin me inat, miqte e shikojne si te marre (ashtu sic eshte ndonjehere). Kjo situate ndodh sa here ka nje event ne shkolle, pasi ai vendos te mos shkoje me asnje vajze. Kete vit donte te shkonte me Aiden, por nje tjeter e parapriti. Ne vrapim e siper Aleksi u gjend para nje dere te hapur dhe  u fut brenda. Dhoma per rastesi ishte zyra e psikologes Saga Kid.

Aleks's POV

E gjeta si mundesi shpetimi dhe u futa ne zyren e Sages. Po pata fat ato nuk do te dyshojne. Mbylla deren dhe u gjenda ball per ball me te. Me nje lehtesim te madh shfryva.

- Cfare, ke bere nje maraton me adhurueset e tua?! - Me pyeti me nje pamje shpotitese.

- Po te mos dija qe kjo eshte nje pyetje retorike nuk do te isha pergjigjur sepse eshte shume e dukshme. Ato jane shume kembengulese, pse nuk e kuptojne qe une jam nje mashkull i lire dhe kam nevoje per lirine time?

-  E para: nese ja arrijne qellimit te te bejne pervete fitimi iu duket sikur ia vlen barra qeras. E dyta: je i lire dhe kjo i mjafton nje vajze mendjelehte te te orvaten.

- Sa e frikshme! Po thua sikur per to jem nje trofe. Dhe e thene prej teje eshte akoma me e veshtire. Opinioni yt duket sikur eshte i dhene prej nje djali.

- Nuk ke c'ti besh. Kam pasur ndikim mashkullor ne rritjen time. - Me tha duke buzeqeshur, sikur po i shkonte nje kujtim i bukur ne mendje.

- Pra e ke vendosur me ke do te shkosh ne fest? - Me pyeti ajo.

- Pse mendon qe po fshihem? Nuk kam te them te drejten. - I thashe sinqerisht.

- Po ti do te shkosh? - e pyeta. - Edhe pse punon ketu me kohe te plote, ke te njejten moshe me nxenesit.

- Po, nuk mendoje se drejtor Uillsoni mund te gjej Dj ne sekonden e fundit. - U pergjigj.

- Si, ti je Dj? - E pyeta. Domethene kjo do te ishte e papare.

- Po, ndonjehere. Eshte e pabesueshme sa talente mund te kete dikush. - U pergjigj me krenari, por pa mburrje. Kete mund ta dalloje.

Degjova disa zera jashte.

- Te lutem, mos  u thuaj qe jam ketu. - Thashe dhe u fsheha ne dollap. Nuk e di pse kjo m'u duk e dyshimte.

- Saga, e ke pare Aleksin valle? - Pyeti nje vajze.

Nxenesja e Re | ✔ |Where stories live. Discover now