4.Bölüm💎

36.3K 1.9K 121
                                    

Telefonumun susmayan melodisi ile uykunun en tatlı yerinden uyanmıştım.Hafta sonu be kardeşim bu saatte kimse bunu pek önemsemediği susmayan telefonum ile daha iyi anlaşılıyordu.

Üzerimdeki pike'yi sinirle itip,komedinin üzerindeki susmama ya yemin etmiş telefonumu elime aldım.

Arayanı görmem ile uyku diye bir şeyden eser kalmamıştı.Ömer arıyordu ve sabahın altısın da ellerim titremesine son vererek telefonu cevapladım

"Ömer?"
Telefondan sinirli bir homurtu ile beraber
"Turuncu kafa "diye bir ses yükseldi.Ne bekliyordunuz bir günaydın demesini mi ? Asla...sonuçta kendisi öküzlükte mertebe yapmıştı.
Ay!yine bana turuncu kafa demeye başlamıştı.Sinirle söyledim.
"Sabahın bu saatinde neden aradın.Rüyanda görmedin herhalde"

"Ah! pardon Selin hanım güzellik uykunuzu mu böldüm?"

"Evet biraz öyle oldu "

"Beni delirtme turuncu kafa senin yüzünden sabah yüz mesaj elli arama ile uyandım"

Hiç umursadığım söylenemezdi..

"Aaa neden benim yüzümden oluyormuş sözlüm bey ben ne yaptım ki ? "
Ömer sinirden kudurmuş bir şekilde telefonunu sıkıyor bir yandan da Küfür etmemek için kendisini zor tutuyordu.

"Bana sözlüm deme"

Selin ise gayet rahat bir şekilde sırtını yatak başlığına dayadı.

"Neden ama sözlün değil miyim ?"
Selinin her sözünde Ömer bir kat daha fazla sinirleniyordu.

"Maalesef öyleyim turuncu kafa.Ama konumuz bu değil.Şu sosyal medyaya attığın fotoğrafları kaldır hemen! "

Selin olduğu yerde diklendi

"Nedenmiş o ? "

"İstemiyorum çünkü"

"Buna karışamazsın Ömer ! "

"Beni delirtme turuncu kafa hemen kaldır onları!"

"Kaldırmayacağım işte sen hem benim sözlüm hem de Allah katında kocamsın buna hakkım var. "
Ömer,Selinin her kelimesinde daha çok deliriyordu.

"Sana da sözüne de kocana da... beni çileden çıkartma istemiyorum anlıyor musun ? "

"Yapacak bir şeyim yok bay kalas kaldırmayacağım"

Ömer,Selinin kendinden emin sözlerine tehlikeli bir gülüş ile karşılık verdi.

"Kaldırmıyorsun demek "

"Evet son sözüm de bu "

"İyi sen kaşındın sonuçlarına katlan o zaman turuncu"

Selin hemen panikle konuşsa da
Cevabı koskocaman telefonun kapandığını bildiren bip bip sesiydi.
Ama en büyük ses kalbindeydi.Bir yerler sızlamıştı.Ömer'in her istemiyorum deyişine kırılan gururuna bir parça daha diye geçirdi içinden.Kaçan uykusuna söylenip banyonun yolunu tuttu.

Saatler öğleni gösterirken Ömer merkeze geçmiş,Bilişimden haber bekliyordu.Beklediği haber gelince sinsice sırıttı.Kendini suçlu hissetmiyordu.Sonuçta ona resimleri kaldırmasını söylemiş ama o turuncu onu deli etmiş bir nevi buna zorlamıştı.Eli klavye ye giderken yazdığı kelime Deli turuncu idi.

********

Selin dünkü dağınıklığın son kalan kısmını da bitirince derin bir nefes verip odasına geçti.

Çalışma masasına oturup bilgisayarını açtı biraz sosyal medyada gezinmek istedi.Bilgisayarın açılmasını beklerken sinsice gülüyordu.Nasılda sinirden kudurtmuştu ama Ömer'i oh olsun! dedi içinden.Açılan bilgisayar ile e-mailini yazıp şifreyi girdi ama hesabı bir türlü açılmıyordu.Tekrar tekrar denedi ama yine de açamadı.Ne olmuştu böyle neden giremiyordu.Dün gece ve sabah gayet de açabiliyordu.Daha sonra aklına gelen ile başına gelen aynı olmamasını dileyerek telefonu eline aldı.
Rehberden Ömer'in numarasını bulup aradı.Birkaç kez çaldı derken Ömer'in eğlenen sesini duydu

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin