Bütün gecenin hareketli geçmesiyle Selin yatağa yığılırcasına yatıp deliksiz uyumuştu.Tabi buna Ömer'in etkisi de oldukça fazlaydı.
Ömer'in iyi olduğunu bilmek onun kollarında bir sabaha da uyanacağını bilmek kadar güzel bir duygu yoktu.Ömer'e bir şey olacak diye o kadar korkmuştu ki bir an nefes alamayacağını hissetmişti.Selin gerinerek yataktan kalktığında yan tarafının boş olması ile kalbi yine korkuyla atmaya başlamıştı ki banyonun kapısı açıldı.Ömer tüm ferahlatan kokusu ve iştah açıcı bedeni ile odaya süzülünce Selin ister istemez yutkunmuştu.Bir yandan da ateş basmıştı vücudunu.Dün gece olaylar olmasa Ömer'in bedenine dokunmuş olacağı Ömer'in kadını olmuş olacağını düşündükçe nefesi sıklaşıyor,yüzü kırmızıya boyanıyordu.
Ömer müthiş gülümsemelerinden birini Selin'e gönderip;
"Hadi bakalım uykucu kalk artık yataktan da kahvaltı edelim."
Selin'in kelimler boğazına düğümlendiği için hızla yataktan kalkıp kendini banyoya attı.Eliyle sıcak basmış yüzüne yelpaze yapıp derince yutkundu.
Faydası olmayacağını anlayınca suyu ılık dereceye getirip kendini duşa attı.
Serinlemeye çalışarak uzun süre suyun altında kaldı.
Duştan çıkınca askılıkta ki bornoza sarındı.
Saçlarının fazla suyunu havlu ile alırken unuttuğu şey aklına geldi.Kıyafetlerini yanına almamıştı.
Tabi ya Ömer onu o kadar etkilemişti ki yanından pot kırmadan kaçmak adına hızlıca banyoya kaçmıştı.
Böyle bornozla da çıkmak istemiyordu.Aslında çıkıp Ömer'in ona yaptığı gibi nefesini kesebilirdi ama Hala yakınlaşmaktan korkuyordu.Banyonun kapısını biraz aralayıp başını uzattı.Ömer'e seslendi.
"Ömer "
Ömer kendisine seslenen Seline bakıp;
"Söyle turuncu belam "Selin duyduğu cümle ile gülümsedi.Ömer'in onu kendi içinde böyle sahiplenmesine bayılıyordu.
"Şey kıyafet almamışım da valizimi verebilir misin ?"
Ömer hiç beklemeden gülümseyen yüzü ve sinsi ifadesi ile cevap verdi.
"Neden valizini vereyim ki ? Gel burada giyin"
"Ver dedim işte Ömer "
Ömer gülümseyip valize uzandı.Turuncusu hala ondan çekiniyordu demek ki.Ne olmuştu o yanında soyunan giyinen cesur kadına dedi içinden.Valizi açıp içinden dün sabah içine ateş basarak yerleştirdiği iç çamaşırlarından alıp beyaz örgü kazak ve siyah bir pantolon aldı.
Banyonun kapısını tıklatınca Selin kapıyı açtı.Ömer'in elinde kıyafetlerini görünce ;"Sana valizi ver demiştim.Bana kıyafet vermeni değil "dedi.
Ömer gülümseyip;"Karıma kıyafet seçmek suç mu ? "dedi masumca
Selin onun masum haline gülüp;"Hayır zahmet olmasın diye demiştim" dedi
Ömer gözlerinden ateşler çıkarak;
"Zahmet olmadı her birini zevkle seçtim "deyince Selin daha bir utanıp kıyafetlerini Ömer'in elinden hızla alıp kapıyı kapattı.
Klozetin kapağını kapatıp kıyafetleri üzerine koyup bornozu üzerinden sıyırdı.Ömer'in getirdiği kıyafetleri ayırıp iç çamaşırlarını alınca gözleri büyüdü.
Bunları aldığını hiç hatırlamıyordu.
Siyah dantelli iç çamaşır takımına uzun uzun baktı.
"Yok ya almadım ben bunları hiç hatırlamıyorum ki "dedi.
Sutyeni giyip sıra kiloda gelince ikinci şokunu yaşadı.Ful dantelden oluşan kenarları minik taşlı kiloda baktı.Resmen ben seksiyim diyordu çamaşır.
Onu da üzerine geçirince aynada kendine bakınca gözleri kocaman açıldı.Çok çok güzel olmuştu.
İç çamaşırlar tam üzerine göreydi.
Süt beyaz teninde çok iştah kabartıcı durmuştu doğrusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (Tamamlandı)
Ficção GeralSelin,kendisini istemeyen ilk aşkı ile evlenmek için neler yapabilir ?