12.Bölüm💎

35.6K 1.6K 48
                                    

Bölüm şarkısı (Sıla Afitap)
Biraz neşeleneilm yahu 💋💋

Ömer....

Ömer sabah gözlerini araladığında kollarının arasındaki narin bedeni biraz daha kendine çekip gülümsedi.Kadının saçlarına burnunu gömüp derin bir nefes aldı Selin her geçen gün kanına işliyordu.

Kendine örmüş olduğu duvarlara Selin her yeni gün bir çatlak oluşturuyordu.
Yavaşça yerinde kımıldanan Selin bir an nerde olduğunu unutmuştu iyice Ömer'e sığınmıştı.Ömer ise bu sığınmayı karşılıksız bırakmayıp kızı iyice sarmaladı.

Selin yumuşak yastığında o kadar huzurlu bir uyku uyumuştu ki daha da bu sıcaklığa sokulası geliyordu.Adamın kendine has kokusunu alınca birkaç saniye gözlerini açmadan derince soludu kokuyu.Huzurdu bu adam.Neden kendini sakınıyordu ki bu kadar.Oysa ki Selin ona koşmaya hazırdı.Daha fazla uyuyor numarası yapamayacağı için yavaşça yerinden doğruldu.Ömer ona Mavi gözlerini dikmiş içini okur gibi bakıyordu.

Hafifçe gülümseyip gözlerini kaçırıp

"Günaydın" dedi.
Ömer Selin'in mahur güzelliğine bakıp elinde olmadan gülümseyip oda Seline günaydın dedi.

Daha sonra Selin'in beklemediği şey ise Ömer'in onu kollarına çekip boynuna koyduğu öpücüktü.Ömer arsızca gülümseyip;

"İşte şimdi günüm aydın oldu" dedi

Selin utançla yanan yüzüne dokundu.Kesinlikle Ömer'le bir arada olmak küt küt atana kalbine ve cayır cayır yanan tenine iyi gelmiyordu.Sanki her an nefessiz kalacak gibiydi.

Ömer ise Selin'in bembeyaz tenindeki hafif kızarıklığa bakıp gülümsedi.Selin gibi dişli ve sivri bir kadını bir öpücükle yatıştırmak sadece kendine has bir özellik miydi acaba ?
Aklına gelenle kaşlarını çattı Ömer.Acaba başka kimse bu ipeksi teni öpmüş müydü.
O öpen dudakları yerinden keserdi Ömer.Kimse onun karısını öpmüş olamazdı.Yanında ki Selin den bir inleme sesi gelince başını Selin'e çevirdi.Selin kolunun üzerinde ki eli tutmuş çekmeye çalışırken görünce ne yaptığının farkına vardı.Resmen sinirden Selin'in koluna yapışmış ve tüm gücü ile sıkmıştı.Hemen elini çekip iç güdüsel olarak sıktığı ve hemen kızarmaya başlayan bölgeye dudaklarını arka arkaya gezdirdi.

"Selin özür dilerim ben farkında olmadan sıkmışım kolunu.Çok canın acıdı mı "Hem sözlerini söylüyor hem de hızlı hızlı öpücüklerini koluna konduruyordu.Selin Ömer'in kolunu tabi ki bilerek sıkmadığını biliyordu.Ama işi alaya alıp;

"Ben de beni öldüreceğini düşünmüştüm"

Ömer şaşkın bir şekilde;

"Neden öldüreyim ben seni "

"Hani istemeyerek evlendin ya belki beni öldürüp başka biri ile olmak istersin"

Ömer Selin'in dalga geçtiğini anlayınca o da oyunu devam ettirdi.

"Bunun için neden öldürmeye gerek duyayım ki"
Bu sefer şaşkınlık sırası Selin'e geçince sordu.
"Ya ne yapacaktın ki ?"

"Neden elimi kana bulayayım ki boşardım seni.Sen sağ ben selamet devam ederdik"

Selin boşanma lafını duyunca sinirle ayağa fırladı.

"Sen mi beni boşayacaksın ?"

Ömer tek kaşını yukarı kaldırıp alayla sordu.

"Neden yapamaz mıyım ?"

Selin;
"Hah!geçeceksin onu bir kere sen beni boşayamazsın ben seni boşarım.Hem de beş kere boşarım on kere boşarım ama sen beni boşayamazsın"

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin