"Anne bu yaptığımız hiç doğru gelmiyor bana"
Saime hanım kızına dönüp;"Nedenmiş o Dilan bir bakınıp çıkacağız kızım"
"Anne resmen ağabeyimin evine giriyoruz.Hem sen o anahtarı ne zaman aldın Allah aşkına."
"Ömer'e yaptırırken bir tanede kendime yaptırdım."
"Anne bu haneye tecavüze girer.Hadi dönelim.Girmeyelim"
"Saçmalama kız.Buraya kadar gelmişiz.Öldürsen dönmem."
"Ama Anne"
"Kızım ben art niyetle girmiyorum ki eve.Bir bakıp çıkacağım."
"Tamam Anne ne dersem deyim fayda etmeyecek zaten.Sen aklına koymuşsum bir kere"
Saime hanım 'hah şunu bileydin bakışı atıp,anahtarı kapıya sokup içeri adımladı.Bugün Selin de Ömer de evde değillerdi.İçi içini yiyordu kaç gündür ne haldeler diye.
Eve şöyle bir göz gezdiren Saime hanım.Evin düzeni ve temizliğini beğenmişti.
Dilanı çekiştirip mutfağa girerken;
"Sen buz dolabına bak ben bulaşık makinesine bakayım.Sonra da ekmeklere bakalım"
Dilan hayretle Annesine bakıp;
"Anne sormaya korkuyorum ama oralara bakıp Selinle ağabeyimin iyi anlaştığını nasıl anlayacağız"
"Ah benim saf kızım.Şu saf halinle evde kalmadın ya şuan cidden seviniyorum"
Dilan hayretle gözlerini açıp ;
"Anne! Ne diyorsun sen "
"Öf!tamam tamam.Bak şimdi kızım.Dolabı biz düğün olmadan önce doldurduk ya, Eğer bunlar beraber yemek yiyorsa erzaklar azalmıştır."
"Buradan mı çıkardın yani Anne.Selin tek başına yemek için de yemek yapabilir."
Saime hanım 'saf mıyım ben bakışı atıp;
"İşte onun içinde bulaşık makinesine bakacağım.Kaç tabak çatal var diye"
"Selin birden çok kullanmış olabilir Anne buradan da anlaşılmaz ki "
"Ay Dilan yeter kızım ömrümü yedin.Onun içinde ekmeklere bakacağım.Eğer iki ekmek varsa beraber yiyorlardır.Tek ise Yemiyorlardır.Selin zaten kuş kadar yiyor iki ekmek yiyemez herhalde."
Dilan hayretle gözlerini açıp ;
"Anne vallahi pes.İyi ki Annemsin kaynanam olsan ne yapardım ben"
"Ben Selini kızım gibi görüyorum kaynanalık mı ediyorum.Sadece onların bir arada olup olmadığını merak ediyorum.Hem gözümden kaçmadı merak etme kızım senin kaynanan beni aratmaz."
"Hiç de bile benim kaynanam çok tatlı."
Saime hanım kızının kolunu cimcirip;
"Şuna bak doğurduğum beni beğenmiyor.Seni ben doğurup yetiştirdim hanımefendi."
Dilan daha fazla Annesine laf yetiştiremeyeceğini anladığı için ağzına fermuar çeker gibi yapıp sustu.
Daha sonra ikili mutfağı yoklarken.Saime hanımın beğeniyle yüzü gülüyordu.Dolap boşalmaya yakın.Makine da her tabaktan iki tane var ve üç de ekmek vardı.Beraber yemek yedikleri için mutluydu.Mutfak araştırması bitince.Yatak odasına girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (Tamamlandı)
Ficción GeneralSelin,kendisini istemeyen ilk aşkı ile evlenmek için neler yapabilir ?