5 Yıl sonra...
"Ömer Allah aşkına şu kızını al beni deli ediyor "
Ömer karısının sesiyle elinde ki gazeteyi sehpahanın üzerine bırakıp Uzandığı şezlongdan kalktı.
Kızı Sera kesin yine Annesini çıldırtmıştı.Tıpkı Annesine benzeyen turuncu saçlı beyaz tenli kızına bakıp gülümsedi.Dudaklarını büzmüş, gözleri buhulanmış,Babasına bakıyordu.Ömer kocaman gülümseyip kollarını iki yana açtı."Sera'm gel kızım Babana sen "dediği anda Sera minik bikinisinin düşen askısını düzelterek Babasına doğru koştu.Babasının aşkıydı.Babası da onun aşkıydı.Babasından aldığı mavi gözlerinin içi gülümseyerek Babasına sarıldığı anda Ömer kızını kolları işe sarmalayıp mis kokulu saçlarına küçük öpücükler kondurdu.
Daha sonra minicik yüzünü elleri arasına alıp;
"Anneyi neden kızdırdın prensesim ?"
Sera omuzlarını silkip küçük pembe dudaklarını büzdü.
"Ya babaşım.Ben pembe bikinimi giymek iştiyorum ama Annem giydirmiyo "
Selin Baba kızın aşkına hala ilk günkü gibi içi giderek baktı.Ömer'e Babalık çok yakışmıştı.Kızı Sera Babasını parmağında çeviriyordu.Ömer asla ama asla kızına hayır diyemiyordu.Kendisi nekadar otorite kurmaya çalışsa da Ömer ve Sera'nın umrunda değildi.
Ömer mavi gözlerini kısıp Selin'e baktı."Güzelim neden kızıma pembe bikinisini giydirmedin ?"
Yine aynısı oluyordu.Selin birşeye hayır diyorsa Ömer ve kızı kendisini zerre takmıyordu.
Selin turuncu kıvırcık saçlarını geriye doğru savurup elinde ki parayosunu üzerine giydi.Kucak kucağa oturan baba kızın yanına geldi.
"Çünkü minik kızımız birazcık büyümüş ve o meşhur pembe bikinimiz olmuyor."
Ömer karısına gülümseyip kızına döndü.
"Hımmm.Baksen benim kızımın göbüşü mü büyümüş kilo mu almış azıcık "
Sera Babasının sözlerinden sonra gözlerini irileştirip;
"Hayıy babaşım Kilo aymadım ben.Gayette güşelim."
Ömer kendisine sinirle çıkışan kızına hayretle bakıp karısına fısıldadı
"Pes vallahi hatun!Kadınların kilo takıntısı her yaşta var sanırım.Ruhunuzda var sizin ruhunuzda "
Ömer Selin'e takılırken Sera hala babasıına beklentiyle bakıyordu.
"Baba pembe bikinimi iştiyorum ben "
Ömer kızının saçlarını okşayıp tekrar öptü.
"Tama kızım.Ne yapalım biliyor musun?"
Sera heyecanla gözlerini açıp;
"Ne yapalım Babaşım "
Ömer kollarını kocaman açıp;
"Çarşıya gidip kızıma pembe bikini alalım olur mu ?"
Sera mutlulukla kollarını Babasına sararken Selin onaylamaz bakışlarını Ömer'e gönderiyordu.
"Çok şımartıyorsun bu cadıyı.Senin yüzünden beni hiç dinlemiyor.Pedegog bize ne dedi Ömer.Orta nokta da buluşmamız lazım.Sen şımartıp bende kızınca olmuyor Sen şımarttıkça ben daha çok bağırıyorum."
Ömer umursamazca omuzlarını silkip
"Güzel karım benim.Biz kızımla büyük aşk yaşıyoruz.Hem o doktora kıl oluyorum ben.Her yaptığımı eleştiriyor.Ben kızıma nasıl davranacağımı biliyorum.Bence sen git şurada başka kızlara asılan oğlunu dizginle bizde kızımla gidip pembe bikini alşşaaaaz "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (Tamamlandı)
Ficción GeneralSelin,kendisini istemeyen ilk aşkı ile evlenmek için neler yapabilir ?