16.Bölüm 💎

36.8K 1.5K 71
                                    

Cemre elinde tutuğu telefon ile öylece kalakalmıştı.Ne demişti bu manyak ona 'evlen benimle'
Dalga geçiyordu resmen Cemre ile.Önce tek gece benimle takıl sonra evlen benim leye mi dönmüştü.

Akın yaklaşık beş dakikadır öylece duran kıza bir kez daha seslendi.
"Esmer şeker bak beni korkutuyorsun.Ne oldu kızım inmemi indi cevap ver!"
Cemre o an kendine geldi.
"Sen ne saçmaladığının farkında mısın ?Benimle ne hakla dalga geçersin pis Kazanova.Kadın düşmanı pislik!"

Akın Cemre'nin otomatiğe bağlamış her kelimesinde yüzünü buruşturuyordu.Ne! Ne demişti o kadın düşmanı mı?Külliyen yalan Akın kadınları çok severdi ki.En sevdiği canlı kadınlardı.Ama Esmer bombası hala telefonda saydırıyordu.
Eliyle sus işareti yaptı.Hala camdan bakışıyorlardı.

"Esmer bombam vallahi dalga geçmiyorum.Aşık oldum kızım sana.Lan futboldan bile anlıyorsun.Beraber derbi maçlarına bile gideriz.Nerden bulacağım senin gibi kadını ben.Çok ciddiyim evlen benimle"

İkisi de anormal insanlar olunca konuşmada haliyle anormal geçiyordu.Cemre o kadar sözden yakaladığı nokta.
"Harbiden gider miyiz ?"oldu.

Akın ilk önce soruyu anlamasa da sonradan anladı.Bu çatlak kız derbi maçına mı tav olmuştu.Acaba gerçekten evlense miydi.Derbi maçına tav olan kız olarak kesin tarihe geçerdi.

"Gideriz tabi ki.Hem sen bu kadar sözden maça mı tav oldun"

Cemre sinirli bir sesle;
"Tav olmadım.Değerlendirmeye aldım.Hem derbi maçı diyorsun heyecanlandım birden ondan öyle şey ettim yoksa ne tav olacağım sana ben "

"Daha önce gitmedin mi hiç de bu kadar sevindin"

Cemre;

"Hayır götürmediler "

"Neden ?"

"Rakip takıma çok küfür ediyormuşum.başlarını belaya sokarım diye götürmedi abimler"

Akın koskoca bir kahkahayı salıverdi.Sokak ortası gece yarısında gören kesinlikle deli derdi.Hatta bir iki teyze cama çıkmış kim bu manyak diye bakıyorlardı.

Akın emin olduğu noktadan yakaladığı için ipin ucunu çekmeye başlamıştı.

"Bak Esmer şeker'im ben seni bütün maçlara götürürüm.Hatta dünya kupasına bile götürürüm.Oda yetmezse biz maç yaparız hem de tek kale"

Cemre hevesle ;

"Ciddi misin sen ?"

"Tabi ki tek şartım var benimle evlenmen o zaman seni her yere götürürüm"

Cemre bir an kendine geldi.Önce elindeki telefona baktı.Sonra aşağıda ki adama bir de kullandığı saçma sapan sözlere Akın ile takıla takıla iyice salağa bağlamıştı.Utanmasa bir derbi maçı için adam'ın koynuna girecekti.Ve o an çemkirmeye başladı.

"Akın gece gece canımı sıkma defol git.Yediğin tava az geldi anlaşılan bak aşağıya gelirsem bu sefer kazanla delerim kafanı."
Akın hiç umursamadan sırıtmaya başladı.

"Kafamı kıracaksam sen kır güzelim.Buraya gelmek istersen bana ödül olur.Hem bana iyi geceler öpücüğü de vermiş olursun"

Cemre sinirle ;

"Sen...sen çok arsız bir adamsın defol git Akın"

Akın kahkaha atıp;

"İltifat ediyorsun güzelim.Üç gün sonra ailemle tanışmaya gideceğiz.Seni ararım"

Deyip telefonu Cemre'nin yüzüne kapatmıştı.
Cemre sinirle odada tepinirken bir yandan da aptal aptal sırıtıyordu.Ne kadar erkek gibi yetiştirilirsen yetiştiril.Her kız evlilik hayali kurardı.Beyaz gelinliğini ta küçükken hayal ederdi.
Akın pislik olsa da sevimliydi işte ve Cemre bu sevimliliğe her geçen gün karşı koymakta zorlanıyordu...

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin