10.Bölüm💎

36.2K 1.7K 158
                                    

Her yerim ağrıyor ya hele ayaklarım bedenimi terk edecek gibi sızım sızlıyorlar.Annem nerde ya şimdiye bin kere yanıma gelmesi lazımdı.

Bir dakika ya ne Annesi ben dün evlendim ya.Ve şuanda evimdeydim.Evim değil mi benim evim.

Yataktan yavaşça ayaklarımı sarkıtıp
gerildikten sonra bir süre evi dinledim.Gayet sessizdi sanırım Ömer daha uyanmamıştı.Odadaki ebeveyn banyosuna girip rahatlarcı bir duş almış,dakikalarca kremleşmiştim.Duştan sonra olan vazgeçilmezimdi.Hoş kokulu nemlendirici kremlerle dakikalarca vücuduma masaj yapardım.Güne rahatlamış ve enerjik başlardım.

Dolabı açıp üzerime siyah iç çamaşırlarımı giyip dolaptan aldığım siyah taytı ve kısa beyaz tişörtümü giydim.Saçlarımı da tepeden ev topuzu yaptım.Aynanın karşısına geçip yüzüme krem sürüp dudaklarıma da nemlendirici sürdüm.

Hafif parfümümü sıkıp odayı toparlayıp salona adımladım.Ev hala sessizdi.Mutfağa geçip düğünden önce doldurduğum buzdolabından kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdim.Annemin dünden getirdiği börekleri de mikrodalgada ısıtıp masaya yerleştirdim.Son olarak da biberli omlet yapıp onu da masaya koydum.Ne eksik var derken ekmek olmadığını görünce oflanarak üzerime montumu giyip evden çıktım.

Sitenin fırınından ekmek alıp tekrar eve dönmüştüm ki kapı hışımla açıldı.
Ömer üzerinde basketbolcu şortu ve spor atletiyle bana öldürecekmiş gibi bakıyordu.Ona anlamaz bakışlar atıp vestiyere montumu asıp salona yöneldim.Ömer'de arkamdan gelip hızla önüme geçti.

"Nerdeydin sen ? "

Ona elimdeki poşeti sallayıp elimdekileri göstererek konuştum.

"Ekmek yoktu evde bende almaya gittim." Söylediklerim ile anın da kaşları çatılmıştı.

"Beni neden uyandırmadın ?"

"Uyandırmalı mıydım ?"

"Evet uyandırmalıydın.Dışarıdan bir ihtiyaç olduğunda bana söyle ben alırım."

O! ev erkeği modu ha,ona da tamam.Ona şirince gülümseyip tamam demiştim.Benim ev erkeğime bak sen kabullenmeye başlamış.İyi güzel gelişme.Ömer hala bana dik dik bakarken;

"Hadi kahvaltı edelim omletler soğumasın" dedim.Ama bu dediğime Ömer oldukça şaşırmış Ömer, hayretle bana baktı.

"Kahvaltımı hazırladın sen ?" Ne yani hazırlayamaz mıydım ? Yok muydu bende o ışık.Aklımdakileri soruma da yansıtmıştım.

"Evet ne var bunda ? "

"Bir şey yokta ne bileyim şaşırdım "

"Ömeer ! cidden dışarıdan bakılınca beceriksiz mi duruyorum.Gayette güzel ev işi yaparım yemek de yaparım ben.Bir kaç aya göbek salınca anlarsın."

Ömer söylediklerime kahkaha atarken bende onun yüzünü gülümseyerek izliyordum.Şuan kalbe zarardı haberi var mıydı zalimin oğlunun.
Kahvaltımızı ederken Ömer ekmek isteyince sandalyeden arkaya uzanıp ekmeği aldım.Döndüğümde Ömer put kesilmiş bana bakıyordu.

"Ömer iyi misin ne oldu ?"

Ömer ağzının içinde bir şey gevelemişti ama o kadar sessiz söylemişti ki duymadım.Ben hala yüzüne anlamaz bakışlar atarken Ömer derin bir nefes alıp ;

"Senin piercing'in mi var ?" Vardı da Ömer'i bu kadar şaşırtan neydi onu da anlamamıştım.Bir sene öce Cemre ile bir cesaret göbeğimizi deldirmiştik.Seviyordum aslında kaşta göbekte bu tarz takıları ama mesleğimden ötürü görünmeyen yerlerime takabiliyordum.

"Evet "

"Hem de göbeğinde "

"Evet canım ne var bunda severim ben ?"

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin