29.Bölüm💎

24.2K 1.4K 115
                                    

Ömer ani bir frenle araba'nın tekerlekleri alev aldıracak şrkilde  Selin'in çalıştığı okulun önünde arabasını durdurduğunda Okulun bahçesinde ağlayan Cemre'nin yanına geldi.

"Nasıl oldu ?"

Cemre korkmuş ve endişeli bakışlarını  Ömer'e çevirdiğin de hıçkırıkları arasından zorda olsa durumu anlattı.

Ömer'in eve geldiği saatte Selin'in okulunda olanlar...

Selin ağrıyan gözlerini ovalayıp,elinde ki kitapları öğretmen odasında ki dolabına koyup çantasını aldı.Cemre sabahtan beri sıkıştırıyordu.Sürekli
"Ne oldu ? Ne bu halin ?"diye diye Selin'i darlamıştı.O yüzden Cemre, çıkmadan okuldan çıkmak için hızla kapıya doğru adım attı.

Tam kapıdan çıkmıştı ki Cemre'nin ismini seslenmesiyle daha hızlı yürüyüp kapıda bekleyen taksiye hızla bindi.Taksiye kaldığı otelin adını verdiğin de derince nefes alrak arkasına yaslandı.

Akan giden yolu seyrederken yine Ömer'i düşünüyordu.
Gözleri öyle ağrıyordu ki,günlerdir uyumamanın verdiği etki böyle bişeydi.Gözleri yavaşça kapanırken bedenini uykuya teslim etti.

Arabanın sarsılması ile rahatsız uykusundan uyanan Selin,Camdan dışarıya baktığın da istanbulun çıkışı tabelasını görmesiyle korkuyla yerin de daha bir sindi.Oysa şöföre otelin adresini vermişti.Bu adam neden onu buraya getirmişti ki.Kaçırılıyor muydu ? İyi de kim neden kendisini kaçırmak isterdi ki

Şöför uyandığını anlamış olacak ki dikiz aynasından  Selin'e değen bakışlarını Selin  görmüştü..Şuan sakin olmalıydı.Bu adam her kimse iyi şeyler olmayacaktı.

"Şeyy.Kusura bakmayın ben uyuya kalmışım.Otele daha çok var mı ben pek yolları bil miyorum da "

Şöför başını sağa sola salladığın da Selin , ilerde gördüğü benzilikle derin bir nefes aldı.

"Şöför bey benim acil lavaboya gitmem lazım.Şu benzinlikte durabilir miyiz ?"

Şükür ki şöför,Selin'in numara yaptığını anlamamıştı.Selin'in  genel de heycanlı yapısı olsa da risk ve kriz durumlarında sakin kalıp aklını çalıştırıyordu.Bu da onlardan biriydi.

Şöför başıyla Selin'i onaylayıp benzinlikte durduğunda Selin ince montunun cebinde olan telefona binlerce şükür etti.Bir de sessizde olmasına.

Yavaş hareketlerle adamı işkillendirmeden arabadan inen Selin göz ucuyla taksinin kapısında yazan pkakaya baktı.

"Ben hemen geliyorum.Çantam da içerde zaten "diye saçma bir açıklama ile hızla benzilikten içeri girdi.

Amacı benzinlikte ki adamdan yardım istemekti taaki telefon konuşmasını duyana kadar.

"Bir saate mesaim bitiyor hanım.Ne istiyormuş kızım.Çikolata mı ?Tamam tamam babası ona en güzel çikolatadan alacak "

Selin evli ve çocuğu olan bu adamı tehlikeye atamazdı.Arabada ki adam'ın ne denli tehlikeli olduğunu bilmiyordu.Eğer benzinlikte ki adama birşey olursa Bu vicdan azabı ile yaşayamazdı.O yüzden lavabo kısmına girip telefonunu eline aşdı.Şarjı %3 ken şansına küfür etti.Arasa bitebilirdi.Belki de açmaz ise elinde olan tek şansını da kaybedebilirdi.Hızla mesaj bölümüne girip Cemreye mesaj attı.Arabanın plakasını ve kaçırılma ihtimalini yazdı.Şuan istanbul dışında olduklarını belirtti.

Ömer'i atamayacaktı.Geleceğinden bile emin olmadığı adam'ı rahatsız etmek istemiyordu

Lavabonun kapısı çaldığın da Selin korkuyla yerinde sıçramıştı.

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin