Kuş cıvıltıları ile güne gözlerini açan Selin,mutluydu huzurluydu belki de hayatında en çok huzur bulduğu yerdeydi.Ömer'in kolları arasındaydı.
Daha küçük çocukken bile canı sıkıldığında üzüldüğünde Ömer'in kolları arasında sakinleşirdi.
GeçmişKüçük kız istediği elmaya bir türlü ulaşamıyordu.Kaç kere dala ermeye çalışmıştı ama olmamıştı.O elmayı istiyordu.Çünkü o elma en güzeli en kırmızı olanıydı.
Dala zıplayarak o elmayı alamayacağını anlayan Selin,ağacın gövdesine tutunarak kendini yukarı çekti.Yavaş yavaş ağacın tepesine çıkmıştı bile istediği elmaya şimdi ulaşabilir durumdaydı.Hızlıca elmayı kopardı.Elmanın tozunu elbisesine silip kocaman bir ısırık aldı.Tahmin ettiği gibi elma çok lezzetliydi.Elmasını yiyen Selin aşağıya inmek için dala tutundu.Bir iki derken aşağıya inmeye bir dal kala tuttuğu dal kırılınca dengesini sağlayamayan Selin yere düşmüştü.Düştüğü mesafe yüksek olmasa bile küçük kızın iki dizi birden sıyrılmış ufak ufak kanıyordu.
Dizlerinin içler acısı hali ve canının yanması ile Selin hıçkırarak ağlamaya başladı.
Ömer bu gün boks antrenmanından erken çıkmış mahallede yürürken ilerde ki ağaçlık bölgeden gelen ağlama sesi ile adımlarını yavaşlattı.Biraz daha dinleyince ağlama sesleri iyice arttı.Ömer hızla ağaçlık bölgeye girip neler olduğuna baktı.
Gördükleri kendi canının da yanmasına sebep oldu.Selin yerde üstü başı kir,dizleri kanayan şekilde görünce hızla gidip küçük kızı kucakladı.
Selin Ömer'in varlığı ile kendini salıp daha çok ağlamaya başladı.
Ömer turuncu cadısının ağlamasına dayanamadı.Saçlarını ve gözyaşları bir bir akıtan gözlerine öpücük kondurup;"Tamam geçti.Bak ben geldim ağlama artık "
Selin iç çekerek ;
"Ağaçtan düştüm.Canım çok yandı.Elbisem de yırtıldı.Bu benim en sevdiğim elbisemdi.Sen almıştın bunu bana çok çirkin oldum heryerim çamur oldu."
Ömer kızı kendine biraz daha kızı kendine çekip;
"Sen asla çirkin olamazsın ki Sen benim turuncu cadımsın.Sen hep güzelsin "
Selin'in duyduğu sözler ile ağlamaları azalmış iç çekmelere dönüşmüştü.inanmıyormuşçasına Ömer'e bakıp;
"Yalan söylüyorsun bak çok çirkinim "
"Hayır çok güzelsin.Ben hiç sana yalan söyler miyim ? Hem benim turuncu cadım ağlamaz ki hiç.Ağlayınca asıl çirkin oluyorsun "deyince Selin'in küçük kalbi hızla atmaya başladı.Ömer'in sözü ile hemen ağlamasını sonlandırdı.Ömer'e daha sıkı sarılıp;
"Sen benim. Kahramanımsın "dedi.
Ömer de bu söze gülümseyip;
"Sen de benim güzelimsin "deyince Selin hülyalı hülyalı Ömer'e bakıp;
"Ömer ?"dedi.
"Efendim turuncum"
"Biliyor musun ben bu gün ne karar verdim ?"
Ömer merakla bakıp;
"Ne karar verdin ?"diye sordu.Selin sevinçle gülümseyip;
"Büyüyünce seninle evlenemeye karar verdim.Senin karın olacağım ben "
Ömer şaşkınlıkla gülümsedi Selin'e daha sıkı sarılıp;
"Aksini düşünme bile turuncum "dedi.
Öylede oldu Selin hiçbir zaman aksini düşünmedi.Ömer'in kendinden uzak kaldığı zamanlarda da onu başka kadınlarla gördüğü zamanlar da bile aksini düşünmedi.Ömer benim kaderim dedi.
Öyle de oldu.Önce karısı sonra kadını oldu.Çok seviyordu Ömer'ini su gibi muhtaçtı kalbi kalbine şuan kollarındaydı ya Rabbine ne kadar şükretse azdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (Tamamlandı)
Художественная прозаSelin,kendisini istemeyen ilk aşkı ile evlenmek için neler yapabilir ?