Ömer hastahane koridorunu durmadan arşınladığı vakitte.Bütün Aile üyeleri hastahaneye akın etmişti bile.Seniha ve Saime hanım sürekli dua ederken Ömer çaresizce içeriden bir haber gelmesini bekliyordu.Sarıya yakın kumral saçlarını başının üzerin de bir yükmüşçesine çekiştiriyor,Büyük elleri ile sürekli yüzünü arşınlıyordu.
Saatler önce Selin'i getirmişti hastahaneye.Bütün bacak arası kanla kaplı kadınını düşündükçe deliriyordu.Saatler geçti.Kimseden bir haber gelmedi...
💎💎💎
Akın olay yeri inceleme ekibinin başında,bir ileri bir geri volta atıyordu.Ali denen kansızın cesedini saatlerdir aramalarına rağmen bir türlü bulamamışlardı.Uçurum'un dibinde ki deniz'in dalgası çok kuvvetliydi cesedi alıp götürmüş olabildiği için son iki saatir dalgıç ekibi su altındaydı.Tabi ölmeme ihtimali de vardı ama Akın adam'ın düştüğünü gözleri ile görmüştü.Bu yükseklikten düşüp sağ kalsa bile ki imkansız gibi görünüyorsa da deniz çok dalgalı ve hırçındı.Boğulması kaçınılmazdı.Ömer'i ve Selin'i merak ediyor ama olay yerini bırakamıyordu.
Bildiği haber ise bir saat sonra gelmişti.Ali Öksüz'ün cesedi buşunmuştu.Olay yeri cesedi adli tıbba gönderirken kendisinin de burada yapabileceği bir iş kalmamıştı.Ömer'in Selin'i götürdüğü hastahaneye gitmek için yola çıktı.
💎💎💎Acil Müdehale odasından çıkan yorgun doktor.Kapı önün de bekleyen insanlara kısaca göz gezdirip kendisine hızla gelmekte olan adam'a bakıp;
"Selin hamım'ın yakını ?"dedi sorarcasına.
Ömer korku ve heyecanla başını olumlu anlamda salladı.
"Kocasıyım ben.Nesi var karım'ın ?"
Doktor konuştu
"Selin hanım hastahaneye geldiğin de düşük yapmaya başlamıştı."
Ömer duyduğu sözler ile beyninden vurulmuşa döndü.Ne diyordu bu adam ne düşüğü.
"Ama tam vaktinde yetiştirmişssiniz.Çok fazla kan kaybetse de kan takviyesi yapıp bebeklerin düşme olasılığını şuanlık durdurduk.Bundan sonrası Selin hamım'ın bedeninin direncine bağlı.Birkaç gün izleyeceğiz."
Ömer şaşkınlıktan yerinden dahi kımıldayamıyordu.
"Ne diyorsun sen doktor.Ne bebeği ne düşüğü ?"
Doktor karşısında bembeyaz kesmiş adama güven verircesine gülümsedi.
"Sanırım bilmiyordunuz.Selin hanım 10 haftalık ikiz bebeklere hamile.Bu birkaç ay Selin hanım için çok önemli.Kesinlikle stresten uzak sakin ve huzurlu ortamda olmalı.Tekrar geçmiş olsun "
Deyip yanlarından ayrıldığında.Ömer yılgınlıkla yanında ki koltuğa çöktü.
Elleri yüzünü arşınlarken ne düşüneceğini dahi bilmiyordu.Bebekleri olacaktı Bir değil hemde iki tane.Sevinemiyordu bile.Selin'e öyle büyük yıkımlar yaşatmıştı ki sevinmeye hakkı var mıydı onu bile bilmiyordu.Haberi alan aile halkı derin bir nefes çekip şükürlerini Allah'a sunarken Ömer yavaşça Selin'in yattığı odaya doğru ilerledi.Kapı kulbuna elini dayarken zorlukla kulbu indirdi.İçeride görecek olduklarıma hazır değildi.
Yavaşça odaya süzüldüğün de gözleri anında yatakta olanlardan bir haber yatan Selin'i buldu.Herzaman kırmızı renge ev sahipliği yapan yanakları şimdi ölüm soğukluğunu taşıyordu.Yatakta bilinçsizce yatan kadın onun karısı,canı,nefesiydi.Ne de çabuk vazgeçmişti karısından.Yüzüne bakacak yüz bulamıyordu kendisinde.Sarsak adımlarşa yatakta yatan karısına doğru ilerlerdi.
Yatağın yanında ki sandalyeye ,bedenini külçe gibi bıraktığında da Selin hala kıpırtısız yatıyordu.Kaşları çatılmıştı güzel kadının.Belli ki huzursuz bir uykuda evlatlarını hayatta tutmak için çabalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (Tamamlandı)
Ficção GeralSelin,kendisini istemeyen ilk aşkı ile evlenmek için neler yapabilir ?