5.Bölüm💎

36.1K 1.8K 79
                                    

Selin evde oturmuş çekirdek yerine tırnaklarını yemek ile meşguldü.Ömerin ani gelen öpücüğü onu baya bi etkilemişti.Hatta o kadar etkilemişti ki yaptığına pişman olmuştu.Ömer ona ne de güzel teşekkür etmişti.Şimdi düzelen araları Ömer işten gelince bozulacaktı.

Belki fark etmemiştir diye düşündü.Sonuçta fark etse bin kere arar kükrerdi.Ama Ömer den kızmaya yönelik hiçbir hareket görmemişti.

Aklına gelen fikirle hızla yerinden doğruldu.Koşarak evden çıktı.

Ömer...

Ömer akşama kadar o kadar yoğun çalışmıştı ki yemek yemeye bile fırsatı olmamıştı.Bir uyuşturucu çetesinin aylardır izini sürüyorlardı ve artık sona geliyorlardı.Kafasını kaldırıp saate baktığında saatin akşam yedi olduğunu gördü.Bu günlük bu kadar yeterli olacağına kanaat getirip evrakları masasına bırakıp,telefonunu cüzdanını aldı.Askılıktan montu alırken gözü atkı ya takıldı.

Yüzünde bir gülümseme belirdi.Turuncu kafa aklınca kendisine oyun oynamıştı ama kızamadı Ömer.Başka bir kadın olsa ki Ömer kadınları çok iyi tanırdı daha farklı şekilde davranırken turuncu kafa ,masumca bir atkı örmüştü.

Ama yine de amirine bir parça rezil olmuştu olsun dedi Ömer madem o kıvırcık kafa oyun istiyordu zevkle devam edecekti.Atkısını da boynuna takıp,merkezden çıktı...

Selin son sürat geldiği Ömerlerin evinin kapısında soluklanıyordu.Buraya kadar gelmişti ama şimdi ne diyecekti.

"Sormazlar mı neden geldin ? Sormasalar bile bir soran bakış atarlar değil mi?Düşün Selin düşün bir bahane bulman lazım "

Bir süre daha düşünüp sonunda kafasında sarı ampulü yakmıştı.

"Tabi ya! Annem yeni örnekleri istiyor der geçerim" diye düşünüp parmaklarını zile dokundurdu.

Saime hanım Selini kapıda görünce mutlulukla içeriye davet etti.

"Ay benim güzel gelinim gelmiş.Nasılsın kızım ?"

"İyiyim Saime Anneciğim sizler nasılsınız ?"
Saime hanım ise Anneciğim kelimesine tav olmuştu bile.

Selinin ise odak noktası başkaydı.Şuan ne dediği hakkında bir fikri bile yoktu.Gözleri bir yandan da evi tarıyordu.Ömer görünürler de yoktu içinden bir oh! çekti.

"Selin kızım beni duyuyor musun ?"

"Hah pardon Saime anneciğim bir an dalmışım ne diyordunuz?"

"Olsun kızım akşama kadar yoruluyorsun sende.Ömer'im de birazdan gelir bizde sofra kuruyorduk sende kal kızım ailecek yiyelim"

Selinin istediği fırsat ayağına gelmişti.Allahtan istedi bir göz Allah verdi duble.

"Tamam Saime Anneciğim kalayım tabi sizi mi kıracağım? Bende geleyim size yardım edeyim "

Hep beraber mutfağa girip eksikleri tamamlayıp masayı hazır etmişlerdi.

Saime hanim gelinin onlara hemen uyması anne demesi yabancılık hissetmeden mutfağa girmesine pek bir memnun olmuştu.Selini kesin almalıydı oğluna. Bu devirde böyle kız kaçmazdı.Kaçırmazdı Saime hanım.

Saime hanim keyif ten dört köşeyken kapı çaldı.Saime hanım Seline manalı bakışlar atıyordu.

"Selin git kapıyı aç kızım Ömer'im gelmiştir."

Selin kurbanlık koyun gibi kapıyı açmaya giderken bir yandan da planını kafasında şekillendiriyordu.Ömer atkıyı askılığa astığı anda hemen alır saklardı.Ömer fark etmeden bu işin de üstesinden gelirdi.Sahi o atkıyı Ömer'e verirken nasıl bir deli cesaretine girmişti ?

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin