4 ay sonra...
Selin öğretmenler odasında sıkıntıyla yerinde kımıldanıp duruyordu.Bu gün içine bir sıkıntı çöreklenmişti gitmiyordu.Belki de Ömer'in görev yüzünden uzak kalmalarından ötürü hissetiği özlem duysu diyordu ama bir türlü sıkıntısı geçmiyordu.Yüreğinin ortasına bir taş oturmuş kalkmıyordu.
Oysa üç gün önce güne ne güzel uyanmıştı.Ömer'in yanında oluşu sabah uyandığında kokusunu duyumsaması sınırsızca istediği gibi sarılabilmesi ne de güzeldi.Ama birkaç gündür yaşadığı güzel hislerden uzak kalmıştı.
Okul çıkışında boş eve gitmek istemeyen Selin mahallenin yolunu tutmuştu.Annesi ve babasını da çok özlemişti.Bir birlerine gidip gelseler de Önceki gibi olmuyordu haliyle.
Evinin kapısını çalan Selen heyecanla beklemeye başladı.Kim derdi ki yıllarca yaşadığı uyandığı evine bir misafir gibi gelecekti.Hala kendi eviydi ama Ömer ile olan yuvasını daha çok kendi evi olarak bellemişti.
Kapı açıldığında Annesi Selin'i görmesi ile sıkıca sarıldı kızına.
"Oyy benim güzel kızım mı gelmiş ?"
Selin gülümseyip Annesine bir daha sarıldı.
"Geldim Annem.Çok özledim seni."
"Gel buyur kızım.Ne iyi ettin gelmekle "sözlerinin ardından Selin'in arkasına bakan Seniha hanım sordu;
"Ömer oğlum yok mu ?"
Selin Ömer'n adını duymasıyla bütün gün büründüğü mutsuz ruh haline bürünüp;
"Görevde Anne üç gün gelmeyecek.Bende o üçgünde yalnız kalmıyım size geleyim dedim."
Seniha hanım kızına destek verircesine ;
"Çok iyi etmişsin güzel kızım.Ama bunu saymam Ömer oğlum gelince de geleceksiniz "
"Tamam Anne.Getiririm pek sevgili damadını.Ama şimdi içeri alsan beni"
Seniha hanım ;
"Ay kız akıl mı bıraktın bende öyle bir anda görünce sevincimden unuttum.Gir bakalım Selin hanım baba evini özlemişsindir."
Selen tebessüm edip kapıdan girdi.Çabtasını ayakkabılarını çıkarıp terliklerini de ayağına giydi.
Oturma odasına girince Herzamnki gibi Annesinin evlilik programlarını izlediğini görünce gülümsedi.Bazı şeyler hiç değişmezdi...
Etrafa bakınıp Annesine;
"Anne Babam nerde ?"diye sordu.
Seniha hanım;
"Ay sorma kızım.Ömrğühayatın da kahvehane kapısından içeri girmeyen adam.Ne oldu bilmiyorum kahvehaneden çıkmaz oldu"
Selin duydukları ile kahkaha atıp;
"Ya Anne yeme beni.Sen kesin kalk orayı silcem burayı temizlicem diye darlamışsındır adamı.O da ne yapsın evden kaçmıştır."
Seniha hanım sahte bir kızgınlıkla ayağında ki terliği eline alıp;
"Bana bak çazı çiroz benim terliğim'in tadını unuttun herhalde sen.Vallahi evli falan dinlemem yapıştırırım ağzına "
Selin ağzına hayali bir fermuar çekip;
"Ay sustum.Ne dedim ki ben."dedi.Ama içinde ki fesatlık son bulmadığı için;
Annesine biraz yanaşıp sessice fısılda dı.
"Seniha sultan bu ne sinir yoksa menepoz olayları mı ?"deyip hızla eski odasına kaçmıştı.
Ama Seniha sultan da terliğ kapı köşesinden sektirip Selin'in poposu ile buluşturmuştu Ee ne de olsa yılların tecrübesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (Tamamlandı)
Ficção GeralSelin,kendisini istemeyen ilk aşkı ile evlenmek için neler yapabilir ?