7.Bölüm 💎

36.4K 1.6K 86
                                    

Selin...

Üzerimden çekilen yorganla yanımda ki yastığa daha bir sokuldum.Rüyamın en güzel yerinde gelen cırlama sesi ile istemeyerek gözlerimi araladım.Cemre başımda dikilmiş kaba etlerimi mıncırmaya çalışıyordu.

"Ya Cemre lütfen biraz daha uyumak istiyorum zaten çok geç yattık."

"İyi uyu o zaman okula da senin yerine başkası gider"

Okul lafını duymam ile hızla yerimden fırladım.
"Eyvah! işe geç kaldık"

"Daha kalmadık ama eğer biraz daha oyalanırsan kalacağız.Kalk hadi kızıl "

"Tamam canım kalktım işte.Cemre ben dün yanıma sinirle kıyafet almayı unuttum da senden giysem olur mu ?"

"Tamam kızıl sorun yok dolap senin istediğini giyebilirsin "

Cemrenin üzerine atlayıp kollarımı boynuna dolayıp sıkıca sarıldım.
"Sen dünyanın en iyi en mükemmel arkadaşısın ya hem de en esmer şekeri."
Cemre sözlerime önce göz devirip sonra o da sarılışıma karşılık verdi.

"Yalaka falansın böyle güzel yağ çekiyorsun ama seviyorum seni.Hadi kalk artık bak geç kalacağız. "

"Yağ değildi bir kere sen mükemmelsin kızım.Esmerlerin en bir seksi afetisisin " Cemre bu defa üzerime yastığı atarken hızla banyoya kaçtım, elime yüzüme çeki düzen verip Cemre'nin kıyafetlerinden okula uygun bir şeyler giydim.

Beraber kahvaltı edip okula doğru yola çıktık.

Okula gidince genel ilaçlamadan dolayı derslerin öğleden sonraya alındığını öğrenince Cemre ile okula yakın bir kafeye gittik.Uykusuzluğun getirdiği mayışıklık ile sert kahve söyledik.Keşke ilaçlama olduğunu söyleselerdi de uykumuzu alsaydık bari.Bizde ayağımıza gelen fırsatla Cemreyle köyü bir sohbete dalmıştık.

Zamanı doldurduğumuz da okula girecekken Ali hocayı eli yüzü kan olmuş bir şekilde, bize doğru sinirli bir şekilde geliyordu.

Yanımıza gelince ellerini sinirle oynatmaya başladı.
"Selin hanım istemiyorsanız söyleyebilirdiniz.Hem bana randevu verip hem de sevgilinizi yollayıp beni dövdürüyorsunuz"

Duyduklarımı ilk etapta anlamadım.Adamın yüzüne alık alım bakarken bir cevap vermem gerektiğinin farkındaydım

"Bir dakika Ali hocam ben sizi anlamadım.Ben size ne yapmışım anlatır mısınız ?"

"Dün akşam sizle mesajlaştık bana sahildeki kafeye gelin dediniz geldim.Nişanlınız olduğunu iddia eden bir adam kafeye ekip beni yaka paça dışarı çıkardı ne olduğunu anlamadan beni dövdü"

Ali hocanın sözleri ile Cemre de bende şaşkınlıkla yerimizde kalakaldık.Ali hocanın bana aşılmasına mı yoksa Ömer'in Ali hocayı dövmesine mi bilememiştim
Ama hala son bir sorgulamaya Ali hocaya döndüm.
"Benim nişanlım sizi mi dövdü.Bir yanlışlık olmasın ?"

Ali hoca sözlerime tiksinirce cevap verdi.
"Yanlışlık falan yok "

"Ben hala bir yanlışlık olduğunu düşünüyorum.Nasıl biriydi tarif eder misiniz?"

"Uzun boylu kumral mavi gözlü bir adamdı.Ben ona yapacağımı bilirdim ama polismiş işte."

Oydu işte Ömer'di ve Ali hocayı dövmüştü ama neden ?

"Siz bana nerden mesaj attınız ki ?"

"Sosyal medyadan "

"Ali hocam nişanlım adına özür dilerim.Size ben mesaj atmadım.Sosyal medya hesaplarım nişanlımda"

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin