ÖMER
Lanet bir adamım ben.Nasıl yapabildim ben böyle bir şeyi ? Bir yanım tekrarını hatta daha fazlasını isterken bir yanım asla diyor.Asla bir daha böyle bir şey yapma.Yazık kıza benden beklentisi olmamalıydı.Benim onunla bir geleceğim olamaz.Asla olamaz.Ben evliliğe aşka inanmayan bir adamım.Selin ise daha hayatının çok başında.O beni değil,onu mutlu edecek aile yapacak biriyle olmalı.
Ama bir yandan da onun yanında başka birisini düşünmekte beni sinir ediyor.O kadar karışığım ki ne yapacağımı bilmiyorum.Bu gün nikah günü almaya gideceğiz.
Evleniyorum ya şaka gibi hem de Selinle.Onu seviyorum ama bu sevgi aşk değil eminim bundan.Aşık olsam anlardım değil mi ?
Ben Funda ile beraberken başkaydım.Ama Selinle saplantılı bir adam oldum.
Bir kez daha lanet ettim sana Funda bugün eğer bu haldeysem senin yüzünden.Beni bırakıp gidişin yüzünden.Beni inandırıp kalbimi alıp gidişinden.
Elime deri montumu,arabanın anahtarını alıp kapıyı çektim.Selin hanımı alıp nikah işlemleri başlatacağız daha evleniyorum ben sevmediğim bir kadınla.
SELİN
Bugün Ömer'le nikah günü almaya gideceğiz.Sanki nikah kıyılacak gibi heyecanla elbise dolabıma bakıyorum.
Sonra durdum.Neden heyecanlıydım ?
Ben bu adama sinir oluyorum.Hatta nefret bile ettiğim söylenebilir ama ben şuan delicesine bir heyecan içerisindeyim.
Neyse ne Selin düşünme.Sen kazanacaksın.Bu sefer o odun seni yok sayamayacak.Her zaman beni iten beni görmezden gelen Ömer artık beni yok sayamayacak.Sadece biraz sevgi istemiştim.
Aklıma Mardin de terör örgütlerinin okula yaptığı saldırı gelince gözlerim istem dışı doldu.
2015 Mardin
Bu gün içimdeki sevinç kendim ile alakalı değildi.Çocuklarım içindi.
Hayatlarında bir kere bile pasta yememiş ya da pikniğe gitmemiş çocuklarımı bu gün pikniğe götürmeye karar verdim.Fırındaki poğaça ve kekleri kutulara koyup.Aldığım hazır meyve sularını da sepete koydum.Kurabiyelerimi ve piknik örtüsünü de koyunca hazırdım.Aslında bu fikir aklıma getiren sınıfımın en akıllı örgencisi Rojin di.Kitaptaki paragrafı okurken geçen "piknik" kelimesinde bana dönüp
"Öğretmenim siz pikniğe gittiniz mi ?"
Diye sormuştu.Masum sorusuna gülümseyip cevap verdim.
"Çok kez ailemle gittim canım"
Bana güzel gözleri ile dolu dolu baktı.İçim acımıştı.
"Bize de anlatın Öğretmenim piknik nasıl olur ? "
Deyince içimden bir şeyler kopmuştu.Bende anlatmak yerine yaşayıp görelim.Yarın piknik yapıyoruz deyince o gözlerinde gördüğüm sevinç bu çocuklar için daha çok şey yapmam gerektiğini göstermişti bana.
Bu yüzdendir ki bu gün pikniğe gidiyorduk.Okulun biraz ilerisinde yeşillik bir alan vardı.Orada hem ders yapacak hem piknik hem de oyun oynayacaktık.
Sepetimi alıp okula doğru yola çıkmıştım.Öğrencilerle okulun önünde buluşup piknik alanına gittik.
Yaygımızı serip güzelce yiyeceklerimizi örtümüze koyduk.Öğrencilerim de buraya özgü peynirler gözlemeler ile soframız dolup taşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU (Tamamlandı)
Ficción GeneralSelin,kendisini istemeyen ilk aşkı ile evlenmek için neler yapabilir ?