27.Bölüm💎

23.8K 1.2K 81
                                    

Selin yorgunca  gözlerini açtığında yatakta rahatça gerindi.Mutlulukla yan tarafında olduğuna inandığı kocası yoktu.Şaşkınlıkla yataktan dikeldiğinde etrafa bakındı ama nafile Ömerden bir iz yoktu.Daha sonra komidinin üzerinde ki satte baktığın da saat sabahın sekiziydi.Bu saatte neden yatakta olmadığını bilmediği kocasını merak ederek yataktan kalktı.Banyo'nun önüne gidip dinlediğin de su sesi de yoktu.Demekki duşta da değildi.

Sonra aklına gelen ihtimalle gülümsedi.
"Tabi yaa canım kocam.Benden önce kalkıp kesin bana romantik bir kahvaltı hazırlıyor."

Mutlulukla üzerinde ki pijamalarını çıkartıp,giysi dolabından çıkardığı elbiseleri giysiğin de hala aynı sırıtma ile kızıl turuncu saçlarını topladı.

Yavaşça yatak odasından çıktığın da mutfak'a doğru yürürken sürekli kendine uyarıda bulunuyordu.

"Şaşıracaksın Selin.Hiç farkedememiş gibi yapacaksın.Aaa kocacım çok şaşırdımm bu ne güzel bir süpriz böyle falan diyeceksin."

Kendine direktif vere vere mutfak'a girdiğin de karşılaştığı manzara ile şaşkınca etrafa baktı Ömer yoktu Kahvaltıdan iz bile yoktu.Oysa nekadar da emindi şuan burada bu masa da romantik bir kahvaltı olacağından hayta belki de bir tane de gül olabilirdi yani.Neden olmasınsı ki düşünülmeliydi canım bunlar.

Üzüntüyle yerine oturduğun da dış kapının açılıp kapanma sesi kulağına ulaştı.Bir kaç dakika sonra da Ömer mutfak'a giriş yapmıştı.

Ömer sabah erkenden uyanmış fırına ekmek almaya girmişti.Karısı güzel elleriyle güzel bir pazar kahvaltısı hazırlar diye düşünmüştü.Kendisi de iyi ki benim kadınım diye Selin'i kahvaltı hazırlarken uzun uzun izlerdi.

Ama mutfaktan içeri girdiğin de masada üzgünce oturan Selin'i görmeyi beklemiyordu.Hızla elinde ki poşed'i masaya bırakıp Selin'in yanına gitti.

"Güzelim! Ne oldu.Neden üzgünsün sen böyle ?"

Selin üzgünce omuz silkip;

"Birşeyim yok "dedi öyle bir deyişti ki kimse Selin'in bir derdi olmadığına inanmazdı.

Ömer de inanmamıştı.Elleriyle Selin'in yüzünü avuçlayıp gözlerine baktı.

"Birşey olmuş belli güzelim.Söyle hadi  bana beraber çözeriz "dedi.

Selin yine küskünce omuz silkip;

"Sabah kalkınca seni yanımda göremeyince bana romantik bir kahvaltı hazırlıyorsun sandım ama gördüğüm sadece boş bir masa "

Ömer şaşkınca kaşlarını kaldırıp;

"Şimdi ben sana romantik kahvaltı hazırlamadığım için mi böylesin ?"

Selin başını olumlu anlamda aşşağıya yukarıya salladı.

"Pes artık yani Selin.Ben de ciddi ciddi birşeylere üzüldün diye burda içim gitti."

Bu defa şaşkınca bakma sırası Selindeydi.

"Ne demek ciddi değil.Karına romantik bir kahvaltı hazırlamanın neresi saçma bir iş.Bütün romanlar da dizilerde oluyor ama.Adam kadından erken kalkıp ona mükemmel bir kahvaltı hazırlıyor "

Ömer'in ,Selin konuştukça şaşkınlığı daha çok artıyordu.

"Bak işte diziler de romanlar da diyorsun.Gerçekte yok yani öyle şeyler.Hadi güzelim bak ekmek de aldım geldim.Kalk da hazırlayıver kahvaltıyı çok açım"

Selin kocaman açtığı kahve gözlerini kızgınlıkla gerisin geri kapattı.

"Öküzsün Ömer.Hem de böyle su katılmamış olanından "dedikten sonra küskünce mutfak'ı terk etmişti.

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin