25.Bölüm💎

29K 1.3K 85
                                    


"Anne yeter artık bak vallahi daraldım"

Seniha hanım kızını hiç takmadan konuşmasına devam etti.

"Neyine daraldın kızım.Ara Ömer oğlumu sor bakalım müsaitmiymiş "

Selin derin bir iç çekerek dudaklarını tekrar araladı.

"Anne kocam görevden yeni döndü neden size gelelim hemde yatıya hayır yani şurada yarımsaatlik mesafedeyken"

Seniha hanım ;

"Kocan göreve gidince öyle demiyodun ama.Annem özledim Annem.Yemeklerine hasretim Annem.Bıdı bıdı.Bak kıvırcık kafa benim canımı sıkma.Ara kocanı bu akşam bize yemeğe gelin akşamına da kalın."

Selin ağrıyan başını ovalayıp sordu;

"Yemeği anladım da neden kalıyoruz Annem"

Seniha hanım telefonce üzgünce iç çekti.

"Herkesin kızı damadı geliyo.Dizlerinin dibinde oturuyo.Annem bir isteğin var mı diye peşlerinde kul köle oluyorlar.
Ama benim şansım yok.Kızlarım kocacı çıktı.Damatlar desen kızları aldı suratımıza bakan yok.Hatice geçen fasboka resim atmış.Kızı var damadı var torunları var.Hasbam üzerine de güzel ailem yazmış."

Tekrar üzüntülü bir iç çeken Seniha hanın bu defa daha kararlı konuştu.

"Bana bak Selin al kocanı gel.Bende fasboka resim atıcam.Kızım damadım gelmiş yazcam.Anladın mı beni "

Selin hayretle Annesini dinliyordu.Bir dönemlerin en iyi sosyal ağı facebook şimdilerde genç kitlesini yitirip yerini annelere teyzlere bırakmış.Tatil fotoğrafları yerine teyzelerin kısır günleri anasayfayı dolduruyordu.Ve bu kısır severgillerden birisi de Annesiydi.Seniha sultan ne demişti gelinecek fasbok'a resim atılacak.Peki kimin haddineydi tersini yapmak.Haşa tövbe.

"Tamam Anne.Ben Ömer'i alır gelirim"

Seniha hanım memnuniyetle gülümsedi.

"İyi iyi afferin.Hep böyle Anne sözü dinle.Hem Ömer'imin masasına ördüğüm dantel örtü de bitti.Güzelce paketledim akşam veririm"

Selin kocaman bir kahkaha atıp;

"Anne cidden Ömer'e dantel örtü mü ördün ?"diye sordu.

Seniha hanım gayet rahat bir şekilde.

"Evet.Sen dedin ya Ömer dantelleri çok seviyor ona da ör bitane diye.Bende ördüm."

Selin gülümsemesini bastıramadan;

"Tabi ki ben demiştim.Ömer bayılır Annecim.Sen akşam unutma ver Ömer'e örtüyü "

Seniha hanım ;

"Tamam hadi kapa telefonu daha bir sürü yemek yapacağım.Tabi hiç demezsin erkenden geleyim Anneme yardım edeyim "

Selin gözlerini devirip;

"Seni seviyorum annem.Öptüüüm" deyip telefonu kapatmıştı.

Daha sonra kaç gündür haber alamadığı arkadaşını aramak istedi.

Cemre den şaşılacak derecede günlerdir haber alamamıştı.Cemre, yediği yemekten giydiği dona kadar haber verirken sesi kesilmişti.

Rehberden numarasını bulup tuşladı.
Bir kaç kez çalan telefondan arkadaşının sesiyle yüzü güldü Selin'in.

"Oo Cemre hanım yaşıyor muydunuz?"dediğinde Cemre sanki Selin görebilecekmiş gibi gözlerini devirdi.

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin