23.Bölüm💎

27.2K 1.3K 46
                                    


Medya da ki şarkı Mabel matiz (A Canım )

Cemre/Akın

Cemre

Elinde ki kitab'ı kitaplığa bırakıp yeni bir tanesini seçti Cemre

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elinde ki kitab'ı kitaplığa bırakıp yeni bir tanesini seçti Cemre .Hafta sonu senin için nedir deseler kesinlikle sınırsızca abur cubur,kahve ve kitap derdi.Mutfağa gidip cezvey'i alıp kendisine orta şeker güzel bir kahve yaptı.Şimdi cam'ın önünde ki berjere oturacak ayaklarını da puf'a uzatacak keyfile kitabını okuyacaktı.Taa ki zil sesi evin içinde gardiyan havasında dolaşmasaydı keyfi bölünmeyecekti.Akın olabileceğini düşündüğü için söve söve kapıyı açmaya giden Cemre yine elin de ekmek ve yoğurt var ise onları Akın'ın kafasına nasıl geçireceğini planlarını yaparken kapıya ulaşmıştı bile.Kapıyı sinirle açtığı anda dondu kaldı.Zira karşısında ki Akın olmasını yeğlerdi.Donmuş bir bedenle kapıda dikilirken Cemre'yi harekete geçiren Babannnesinin o aksi ama sevimli sesi oldu.

"Ha ne duraysun kapi da herek gibi çekil da onumden."

Cemre şoktan çıkarken  kirpiklerini bir iki kere kırpıştırıp temaşa ile Babannesini içeri aldı.
Şaşkınlıktan zor çıkan sesi ile;

"Hoş geldin babannem.Bu ne büyük süpriz böyle"dedi zorlanarak.

Babannesi tek kaşını kaldırıp;

"Supruz mupruz bilem ben.Bindum otobuse geldum.Al havu çantayi da elumdan.Aluk aluk bakma bağa "

Cemre hızla Babannesinin elinde ki valize uzanıp aldı.Aldığı anda ufak çaplı  bel fıtığı patlamış olabilirdi.Allah aşkına taş mı vardı içinde bu valizin.Ya da nekadar eşya vardı.

Zorlanarak da olsa valizi odaya götüren Cemre acaba neden geldi soruları ile oturma odasına doğru yollanmıştı.

Nenesi öyle kolay beri evinden köyünden ayrılmazdı.Ciddi bir durum olmalıydı.En son Kadir abisi kız kaçırdığında Köyden çıkmıştı.

Oturma odasına girdiğinde Nene'sinin kendine yaptığı kahveyi içmeye koyulduğunu gördü.Yavaşça ikili koltuğun ucuna ilişti.

Yadigar hanım koltukta oturan Cemreyi bir süre süzüp;

" Kara kiz Nasi gidiyi iş güç ?"

Cemre Nenesine gülümseyip;

"Çok iyi neneciğim bildiğin gibi miniklerim ile geçinip gidiyoruz "

Yadigar hanım başında ki yemenisini çözüp yine kulakların arkasına gelecek şekilde bağladı.Sonra ona dikkatle bakan Cemre'ye dönüp;

"Sevduğun var mi ?"

Cemre Nenesinden gelen soruyla tükrüğü genzine kaçınca bir iki defa öksürüp;

"Yok Nenem o nasıl söz."dedi.

Yadigar hanım koltuk da daha bir yayılıp;

"İyi iyi sevduğun olsa seni bakkal Osman'un kuçuk torinina vermezdum."

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin