14.Bölüm💎

35.3K 1.6K 76
                                    

"Ömer bey size güzel haberlerim var ama siz ne düşünürsünüz bilemiyorum"

Ömer doktorun sesini duyunca yerinde dikleşti.Güzel haber diyordu doktor.Ömer pür dikkat doktorun konuşmasını devam ettirmesini bekledik

"Yumurtalıklarınız da ki tahrip büyük bir oranda iyileşmiş durumda."

"Yani bir sorun kalmadı mı ?"

Doktor kemikli gözlüklerini çıkartıp masaya bıraktı.Burun kemerini kaşıyıp dikkatini topladı.

"Bakın Ömer bey sorun büyük oranda kalkmış ama hala ihtimaller de var.Tamamen iyileşme de olmaz zaten.Ama şansızımız gayet yüksek yalnız..."

Ömer doktorun sözünü kesip;

"Doktor lafı geveleme istersen"

"Bir ameliyat daha geçirmeniz lazım."

Ömer sıkıntılı bir nefes verip eliyle yüzünü sıvazladı.

"Sonra sıkıntı kaybolacak mı?"

Doktor Ömer'e iyice dikkatini verip;

"Bakın Ömer bey size açık konuşayım."

"Lütfen!"

"Şuan da yumurtalıklarınızın çalışma oranı %60 burada sorun yok ama çocuk sahibi olmanız uzun süreler ve tedaviler alabilir.Bebek sahibi olabilmeniz için.Kadın yumurtalıklarına giden sperm sayınızın 15 milyon dan aşağı olmaması gerekir.Sizde şuan 12 milyon civarı eğer ameliyat olursanız daha rahat çocuk sahibi olabilirsiniz.Ama her ameliyatta olduğu gibi riskler var.Şansınız olduğu kadar ameliyat sürecinde ki herhangi bir komplikasyon da bu şansızını tamamen de kaybedebilirsiz. Karar sizin "

"Hem ameliyat olman şart hem de sorun olursa daha kötü olur diyorsunuz"

"Şart değil Ömer bey ama olursanız şayet her şey yolunda giderse sizin için daha sağlıklı bir süreç olur."

Ömer sıkıntılı bir nefes alıp;

"Düşüneceğim doktor."deyip odadan ayrıldı.

Arabasına binip sahile sürdü.Sahilde banklardan birine oturup binde bir içtiği sigarasından bir dal yaktı.Sıkıntıyla sigarasını dumana savururken aklında sadece Selin vardı.
Onunla aile olmayı çok istiyordu.Ama hayat sürekli önüne bir engel çıkartıyordu.Ameliyatı olması gerekiyordu.Ama her şey iyiye gidebilecekken elinde ki şansı da kaybetme olasılığı da olabilirdi.

Sıkıntıyla yüzünü sıvazladı.Öyle bok bir durumdaydı ki ne yana tükürse durum kötüydü.

Bir süre sessizce denizi izleyen Ömer kararını vermişti.
Ameliyat olmayacaktı.Selinle aile olmak için elinde minicik bir şans varken bunu ihtimallere yatıramazdı.
Ameliyat olmayı isterdi ama risk çok büyüktü.Bunu göze alamazdı Ömer.Selin'i evlatsız bırakamazdı.Ama kendisi de Selin'i bırakamazdı.
Eğer Rabbi nasip ederse belki hiçbir şeye gerek kalmadan bir evlatları olurdu....

SELİN...

Okuldaki o günden sonra koskoca bir ay geçmişti.Bu süreçte Ömer'le birbirlerine daha çok alışmışlardı.Ömer Kendisine karşı çok iyi ve sıcak davranıyordu.Hatta bazen öyle güzel bakıyor öyle güzel öpüyordu ki tıpkı aşık bir adam gibiydi.O kadar çok isterdi ki Selin Ömer'in ona aşık olmasını sevmesini.Ama elinden ne geliyorsa bu iki ayda yapmıştı.Artık Ömer'e kendini gösterecek hiçbir şey gelmiyordu aklına.Zaten Selin eski Selindi.Değişen hiçbir şey yoktu.Ne Ömer'e davranışlarında ne de aşkında.

Yanına gelen Cemre ile düşüncelerden çıktı.Cemre sandalyeyi çekip arkadaşının yanına oturdu.

"Ne düşünüyorsun böyle kara kara kuzum Karadeniz de gemilerin mi battı.Yalnız bizum ora dalgalidur.Alur coturur seni "

AŞK OYUNU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin