Hala ellerimle yüzümü kapatmaya çalışıyordum, çünkü kesinlikle kızardım. Hepsinin bir rüya olmamasından açıkçası memnundum.
Jimin: '' Tamimiyle kızardı.'' diye kahkaha atmaya başladı
'' Hayır kızarmadım hıh.'' salonu kahkaha sesleri doldururken yerimden kalktım ve saçlarımı karıştırdım. Simre'ye dönüp:
'' Ne yemek var?''
'' Hazır mısın?''
'' Neye hazır mıyım?''
'' Herkesin onayı üzerine jajangmyeon söyledik.''
'' Ne sonunda, jajangmyeon mu yiyeceğim.'' olduğum yerde tepindim, bu bizim deneyeceğimiz tatlardan bir tanesiydi açıkçası en merak ettiğim diyebilirim. Aslında bir Çin yemeği Zha Jiang Mian'nın Kore'ye uyarlanmış hali. Aileler çocuklarını ödüllendirmek için yedirdiği bir yemek. Herkes eline kasesini aldığında bende elime çubukları aldım. Bir anda bana yönelen elle ürperdim.
Jimin: '' Çubukları nasıl tutman gerektiğini bilmiyorsun dimi?''
'' Hayır, biliyorum ve gayette iyiyim.'' biraz utanmış bir halde önüne döndüğünde bende gülümsedim.
J-Hope: '' Ahh uzun zamandır yememiştik.''
Jin: '' Kendi adına konuş ben gizli gizli yedim.'' jin kahkaha atarken bende bunu nasıl yiyebilirim diye kafa yoruyordum.
J-Hope:'' Hyung bizsiz nasıl yersin?''
Jin:'' Çokta lezzetliydi...''
'' Şey lafınızı bölüyorum ama bunu nasıl yiyoruz yani belli bir yöntemi var mı?''
Jin:'' Daha önce hiç yemedin mi?'' dudağımı büzerek
''Hayır, ilk kez deneyeceğim.'' Jin kaseyi alıp iyice karıştırdı
Jin:'' Şimdi yiyebilirsin.'' gözlerimin parladığına eminim.
'' Şey bende hyung diyebilir miyim? Biliyorum erkeklerin kullandığı bir kelime ama oppa'dan daha çok hoşuma gidiyor.''
Hep bir ağızdan:'' Bizim için bir sakıncası yok.''
'' Teşekkür ederim Jin hyung, yemek işinde senden iyisi yok.'' diyerek ellerimi güzel anlamında işaret yaptım.
Jungkook:'' Hyung diyeceğine göre benden küçük müsünüz?''
'' Evet, 1999 doğumluyuz. Ben Ekim Simre ise Mayıs doğumlu.''
Jimin:'' Ekim mi? Aynı burç muyuz?''
''Evet, ama ben 20 Ekim doğumluyum.''
Jimin:'' Aramızda 4 yaş var.''
'' Şey bir an ilk ben doğdum senden daha çok yaşadım diyeceksin sandım.'' Jk gülmeye başladığında ona katıldım. Ve birbirimize bakıp
'' Busan'da ilk ben doğdum.'' dediğimizde tae'de kahkaha atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regulus
RandomRegulus :Aslan takım yıldızı'nın en parlak, gece vakti gökyüzünün en parlak yıldızlarından biridir. Ben bunu BTS ile aynı kefeye koyuyorum. Ve bir diğer anlamı da genellikle şansdır.