R-24

15 5 0
                                    


Uzun bir süre etrafı izledim. Gözlerim Jimin'i bulduğunda orada durmuştum. Diğerleriyle şakalaşıyorlardı. Bu kadar yoğun bir güne rağmen enerjilerinden bir an olsun ödün vermemişlerdi. Birlikte yiyip, içiyorlar ve kahkaha atıyorlardı. Simre'yr baktığımda oda etrafı izlemeyi tercih etmişti. Jungkook onu kendine çekip dahil etmek istedi. Anlaşılan yalnız hissetmesini istemiyordu. Belinden sıkıca tutup kendine yaklaştırdı. Biraz utanan Simre'ye bakıp gülümsedim. Her zaman erkeklerden uzak olan bir kızın şuan mükemmel bir sevgilisi vardı. Onun mutlu olmasını kalben dilemiştim. O da espirilere katılıp gülüyordu. Bende su arıyordum içim yanmıştı. Gidip yüzüme su çarpmayı düşündüm. Masadan sessizce kalkıp lavaboyu aramaya başladım.

Jimin:"Buradan. " elimden tutup onu takip etmemi sağladığında adımlarına uydum. Benimle birlikte lavaboya girdiğinde ona dehşet dolu gözlerle bakıyordum.

Asya:"Burası kızlar tuvaleti Jimin. "

Jimin:"Biliyorum. " beni lavabonun yanına getirerek saçlarımı tuttu. Ve yüzümü yıkamaya başladı. Yüzümü kuruturken elime gelen su damlalarını ona fırlattım.

Jimin:"Yaramazlık yapma. "

Asya:"Ben çocuk muyum hıı? "

Jimin:"Şuan bir çocuktan farkın yok. Yanakların kızardı. Ateşin mi çıktı? " diyerek alnımı öptü.

Asya:"Öyle anlayamazsın. " kaşını kaldırıp ne dediğimi anlamaya çalıştı. Yakasından tutup dudaklarımızı birleştirdiği. Ve hemen geri çektim.

Jimin:"Hmm, ateşin var evet ama hasta olarak değil. "

Asya:"Uykum geldi Jimin. Eve gidelim. "

Jimin:"Birazdan kalkalacağız. Sabredebilir misin yoksa gidelim mi? "

Asya:"Tamam sabredebilirim. " masaya döndüğümüzde Yoongi bizi süzüyordu. Ona çarpık da olsa gülümseyebilmiştim.

Yoongi:"Sana bir günün sonunu bile getiremezsin demiştim. Ama iyi dayandın. "

Jin:"Ben de kendini yere atmasını bekledim. "

Asya:"Hmm havalıydım yani. "

Taehyung:"Makyözü azarlarken evet. Normalde öyle değillerdir. "

Simre:"Siz samimi olduğunuz içim fark etmiyorsunuz. Size yakın olup kandırmaya çalışıyorlar. "

Asya:"Doğru. Yumruklamak istedim. Keşke bir tane vursaydım. " Jimin gülmeye başlamıştı.

Namjoon:"Güzelce yediğimize göre hadi gidelim artık. " bu habere o kadar sevinmiştim ki. Kendimce şarkı söylüyordum.

Asya:"Eve gidiyoruz, canıım yataaağım, yastığıım, Albusuum eviiim. "

Hoseok:"İyice sarhoş oldu. "

Asya:"Ben sarhoş değilim. "

Hoseok:"Kesin öyledir. " diyerek benimle dalga geçmeye başladı. Belimden destek vererek beni taşımaya çalışan Jimin'e döndüm.

Asya:"Ben yürüyebilirim. "

Jimin:"Yakınında olmak istiyorum. "

Asya:"Seni gidi sapık. " arabaya binip koltuğa oturttu. Elini yakaladım ve parmağını tuttum. Ve bacaklarına kafamı koydum. Saçlarımla oynamaya başladığında tutuğum parmağına öpücük kondurup sabitledim.

***

Gözlerimi açtığımda gün yeni ağarmaya çalışıyordu. Ama hala karanlıktı. Yanımda uyuyan Albus'a baktım. O da benden rahatsız olacak ki gerindi. Yüzümü yalamaya başladı ardından boynuma doğru kafasını koyup uzandı.

RegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin