Jungkook:'' Hyung, lütfen sessiz olur musun biri duyacak.'' Taehyung bahçeye doğru bir hamle yapmıştı ve arkasını dönse bizi görebilirdi.
Taehyung:'' Neden mi..'' arkasını döndüğündün de elimdeki kupa yerle buluşmuştu. Jungkook irkilerek arkasını dönmüştü bende yanıma baktım Simre yoktu. Nereye saklandı hemen.
Jungkook:'' Sen ne kadarını duydun?'' tedirgin bir şekilde sormuştu. Bense ne diyeceğimi kestirmeye çalışıyordum.
Asya:'' Şey...''
Taehyung:'' Hepsini duymuş.'' diyerek gülmeye başlamıştı. Kook yüzüme dehşete düşmüş bir şekilde bakıp içeri ilerledi Tae'de onun peşinden ben ne yapacaktım? Odama girip balkonun kapısını kapattım. Kapım aniden açıldı ve
Jungkook:'' Ne kadarını duydun? Senden başkası duydu mu? Bizi mi dinliyordun?'' afallamış bir şekilde ona bakıyordum oysa kollarımdan tutmuş beni sarsıyordu.
Taehyung:'' Sakin ol Jungkook ve kızın kollarını sallamayı bırak zaten yaralı.'' bunu dediğinde beni rahat bıraktı
Jungkook:'' Şey özür dilerim sadece.''
Asya.'' Tamam, önemli değil. Sadece ben duydum ve ben sizi dinlemiyordum sadece kahve içmek istemiştim. Ama bu Simre'den etkilendiğin gerçeğini değiştirmez.'' göz kırpıp Tae'yle birbirimize işaret edip güldük.
Taehyung:'' Çak bir beşlik.'' ona bir beşlik hediye edip camın önündeki yerime oturup bağdaş kurdum.'' Tae'de yanıma oturdu. Jungkook ne yapacağını bilmiyormuş gibi bakıyordu.
Jungkook:'' Öf daha fazla inkâr etmeyeceğim nasılsa başımın etini yiyeceksiniz değil mi?'' aynı anda kafa salladık.
Jungkook:'' Bende ne olduğunu bilmiyorum bu yüzden bir şey söylemeyin. Sadece sinir ediyor ama bu hoşuma gidiyor.''
Taehyung:'' Hoşlanıyorsun işte...''
Asya:'' Çok doğru hyung.''
Jungkook:'' Bundan kimseye bahsetmeyin herkes benle dalga geçer.''
Taehyung:'' Ben geçerim.''
Asya:'' Bende. Şey Taehyung sana bir şey söyleyeceğim. Ama kook az uzaklaş.''
Jungkook:'' Neden?''
Asya:'' Ne tarz da şantaj yapabilir diye konuşacağız.'' kıkırdadığımda Tae' de
Taehyung:'' Uuuu, uzaklaş yoksa söyleriz.'' huysuz bir şekilde biraz uzaklaştı. Bende Tae'nin kulağına sessizce fısırdadım.
Asya:'' Başka şeylerden de haberim var ve ona yardım edelim. Ama bu fırsatı değerlendirelim ve ona istediğimizi yaptıralım.''
Taehyung:''Oley bir hyungu olduğum halde istediklerimi yapmıyordu.''
Asya:'' Ehehe artık yapacak.'' anlaşmamızı yapıp el sıkıştık.
Jungkook:'' Bitti mi?'' evet anlamında kafamı salladığımda yanımıza geldi.
Jungkook:'' Eee ne istiyorsunuz?''
Taehyung:'' Sana yardım edeceğiz. Ama karşılığında bizim kölemiz olacaksın.'' şeytani bir gülüş yolladı ona.
Jungkook:'' Aiishh, bu çok fazla.''
Asya:'' O zaman herkese her şeyi anlatırız.''
Jungkook:'' Tamam tamam kabul.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regulus
RandomRegulus :Aslan takım yıldızı'nın en parlak, gece vakti gökyüzünün en parlak yıldızlarından biridir. Ben bunu BTS ile aynı kefeye koyuyorum. Ve bir diğer anlamı da genellikle şansdır.