R-20

20 5 0
                                    


Hala içmeyi sürdürürken elimden alınan biraya baktım. Ve bir de alana.

Asya:'' Bira mı geri ver seni kicibe.''

Simre:'' Birde küfür mü ediyorsun?''

Asya:'' Ne olmuş yani?'' Bana göz ucuyla bakıyordu.

Jungkook:'' Aranıza girmek istemem ama sevgilime kicibe demezsen sevinirim.'' ne demişti o?

Asya:'' Yaa! Ölmek ister misin? Sevgilinmiş peh benim kaç senelik arkadaşım bundan haberin var mı istediğimi derim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asya:'' Yaa! Ölmek ister misin? Sevgilinmiş peh benim kaç senelik arkadaşım bundan haberin var mı istediğimi derim. Birde gülüyor ya döveceğim seniiii.'' üstüne atıldığımda saçlarını tuttum ve çekmeye başladım.

Simre:'' Asya bırak.'' Jimin belimden kavrayıp çekmeye çalışıyordu ama başaramamıştı.

Asya:'' Daha bitmedi buraya geeeeeel.''

Simre:'' Jungkook kaç ısıracak.''

Jungkook:'' Nasıl bu kadar eminsin?''

Simre:'' Asya'yı benden iyi kimse tanıyamaz da ondan.'' bulanık görmeye başladığımda kendimi bıraktım ve tutulmamla yumuşak bir şekilde düştüm.

Jimin:''İyi misin?''

Asya:'' Sadeje bulanık göyüyorum.''

Simre:'' Ve konuşamıyorsun.''

Asya:'' Ama duyabiliyorum.'' uykum gelmişti hem de çok zaten her şeyi yarım yarım hatırlıyordum. Jimin'e sarılıp gözlerimi kapattım.

Jimin'in ağzından-

İnatla içeceğini söylediğinde ne kadar kötü olabilir ki diye düşünmüştüm. Kutuyu aldığında açamamıştı. O kadar şirindi ki elinden alıp ben açtım ve ona verdim. 3 üncü kutunun yarısındaydı ama sarhoş olmaya başlamıştı. Kolumu sehpaya yaslayıp onu izleyeme başladım. Simre'yle atışıp duruyordu. Ağzından küfür çıktığında ilk başta şaşırdım ama sonra gülmemi durduramadım. Jungkook şakasına onu uyardı ama bunu fark edemeyecek kadar sarhoştu ve ciddiye alarak üstüne atladı. Gülmekten yere düştüğümde Simre'de aynı durumdaydı.

Simre:''İşte bu yüzden içmemesi gerek diyorum.''

Jimin:'' Önce Jungkook'u kurtaralım.'' zar zor onu çektiğimde dengesini kaybetti onu tuttum ve incinmediğine emin oldum. Bir süre durduktan sonra saçmalamaya başladı.

Asya:''Jimin neden bu kadar mükemmelsin bunu açıklar mısın?'' utanıp yüzümü kapattığımda ellerimi tuttu ve cevap bekledi.

Asya:'' bakın şimdi Park Jimin oluşum evrelerini anlatacağım. Bir insan sadece tatlı veya yakışıklı seksi olur değil mi? Aamaa Jimin aynı anda hepsi olabiliyor. Hayır, öyle bakma Jungkook Jimin'den bahsediyorum senden değil.'' herkes kahkaha attığında onu izlemeye devam ettim. Ne diyeceğini merak ediyordum.

RegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin