Simre hala bana bakıyordu, işaret parmağından tutup sürüklemeye başladım. Bu benim alışkanlığım oluyordu. Parmaktan tutmak el yerine daha iyi kavradığım için ve güvende hissettirdiği içindi. Ön kapıyı açtım ve önünde eğilerek:
'' Buyurun ekselansları.''
Yerini aldığında bende sürücü koltuğuna geçip marşa bastım. Motor çalıştığında gaza yüklendim ve eve doğru sürmeye başladım. Sessizliği bozan Simre oldu
'' Nasıl aldın bunu?''
'' Eee bende para gani. İstanbul'dayken aldığım işte baya iyi bir ücret almıştım. Bir kısmını nakit verdim diğerini taksit yaptırdım.''
'' İyiymiş ama bütün parayı mı nakit olarak verdin?''
'' Saçmalama ne olur ne olmaz birazını ayırdım zaten özel şirkete girerek risk aldım.''
'' Ne gibi risk anlamadın.''
'' Kovulma gibi ve Başkan büyük bir iş alacaklarını ve sorumlusunun ben olacağımı söyledi.''
'' Ciddi misin bu mükemmel bir haber.''
'' Evet ama korkuyorum.''
'' Ben sana inanıyorum Asya.'' ona içten bir gülümseme gönderdim.
'' Teşekkür ederim beni her daim desteklediğin için dostum.''
'' Eee bu güzel arabanın şerefine müzik açıp biraz eğlenelim mi? ''
'' Sorman hata.'' bağıra bağıra şarkı söylüyorduk. sonunda evin sokağına geldiğimizde
''Simre arabadan in ve ileride beni bekle.''
'' Neden?''
'' Dediğimi yap bir çılgınlık yapacağım.''
'' Aklımdaki şey mi? O değildir ya.''
'' Tam da aklındaki şey.'' deyip göz kırptım. Arabadan indi ve bende müziği sonuna kadar açtım. Arabanın el frenini çekmeden aşağıya indim ve dans etmeye başladım. Bunu araba aldığımızda yapmak için iddiaya girmiştik.
Arabaya geri atladığımda zafer çığlığı attım ve evin önünde durdum. Simre kapıyı benim için açtığında garaja park etmeden önünde durdum ve indim.
'' Bunu yaptığına inanamıyorum Asya.'' kahkaha atarak eve girdiğimizde bize bakan Bangtan'ı gördük.
J-Hope:'' Galiba gününüz güzel geçmiş.''
Simre:'' Evet baya güzeldi ama en eğlencelisi de buydu.'' deyip videoyu gösterdi. Beni videoya çekmişti.
J-Hope: '' Ciddi misiniz siz.'' diye kahkaha atmaya başladı. Ardından videoyu izleyen herkes
Jungkook:'' Araba çok güzel.''
'' Aslında şuan bahçede duruyor. Simre'yle iddiaya girmiştik araba aldığımızda bunu yapmak için ve sonunda yaptım acayip eğlenceliydi.''
Jungkook:'' Şuan bu araba dışarıda mı?''
'' Evet, bugün aldım.'' diye gururla saçımı arkaya attım.
Taehyung:'' Bakabilir miyiz?''
'' Tabi ki ama sizde zenginsiniz.'' deyip güldüm.
Min Yoongi:'' Ama yine de arabalara zaafları var.'' kıkırdayıp yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regulus
AléatoireRegulus :Aslan takım yıldızı'nın en parlak, gece vakti gökyüzünün en parlak yıldızlarından biridir. Ben bunu BTS ile aynı kefeye koyuyorum. Ve bir diğer anlamı da genellikle şansdır.