12.Bölüm

22 5 0
                                    

Beni havuzdan çıkarttığında sadece olduğum yerde donakalmıştım. Korkudan titriyordum, suyu seviyorum ama korkuyorum çünkü ne yaparsam yapayım yüzemiyordum. Yüzmek dursun desteksiz yüzeyde duramıyordum. Peki neden evimde havuz vardı? Ve neden 2 metre derinlikteydi? Simre yüzmeye bayılır ve dalış yapabilmek için derin olması gerekiyordu. Havuzları bende severdim ama uzaktan... Bedenimi sarstığında ona dolan gözlerimle baktım. Daha önce 3 kere boğulma tehlikesi atlatmıştım ve kabuslarımda genelde karanlık ve boğulmakla ilgili oluyordu.

Jimin:'' Asya, iyi misin?'' yanağımdaki yaşı silerek konuşmaya devam etti.

Jimin:'' Tamam, artık korkma.'' istediği her şeye sahip biri neden bir sudan korkar değil mi? Komik... Buralara gelebilmek için çok çalıştım çünkü. Mimar olabilmek için sabahlara kadar çalıştım. Varlıklı bir aileden gelmiyordum çünkü kendi emeğimle kazanmam gerekiyordu. Ve büyük psikolojik sorunlarım kaygılarım vardı. Her nefes alamayışım da tekrar batmaktan korkuyordum. Jimin'e baktığımda gözlerinde kaygıyı ve korkuyu görmüştüm. Aşağıya inen ayaklar sesleri de buna eşlik etti. Herkes toplanmıştı.

Namjoon:'' Ne oldu? Bu haliniz ne?''

Tae:'' Yaa, neden ağlıyorsun?'' J-hope havluyla beni sarıp

J-hope:'' Hasta olabilirsin ufaklık.'' kalkmam için yardım ettiler ve salonda oturmamı sağladılar. Jimin konuşmaya başladı.

Jimin:'' Geri geri giderken suya düştü.''

Yoongi:'' Yüzme bilmiyor mu? Neden bu kadar korktu ki?'' kendime gelmem gerekiyordu, kafalarında bir ton soru işaretleri vardı. Derin bir nefes alıp konuşmaya çalıştım.

Asya:'' Yüzme bilmiyorum ve su fobim var.'' Yoongi'nin suratında o zaman neden bir havuzun var ifadesini okuyabiliyordum.

Asya:'' Simre sevdiği için havuzu derin yaptırdık.''

Jin:'' Peki ya sen?''

J-hope:'' Ama sen yüzemiyorsun.''

Asya:'' Evet, suyu hem seviyorum hem korkuyorum. Genelde destek olmadan girmem.''

Namjoon:'' Neyseki Jimin vardı bir şey olmadı.''

Asya:'' Ben iyiyim lütfen işinize bakın. Tatilde olsanız da çalıştığınızı biliyorum.''

Yoongi:'' Çok mu belli?''

Asya:'' Benim tanıdığım Min Yoongi her zaman ilham alabilir. Ve onu bu minik şeyle bölmek istemiyorum.''

J-hope:'' Yaa çok sevimli...'' ayağa kalkıp odama yöneldim. Kurulanmam gerekiyordu. Odama girip üstümü değiştirdim. Aynada kendime baktığımda bende korkmuştum. Yüzümdeki dehşet ifade... Ayağım neredeyse iyileşiyordu. Ama kolum için aynı şeyi diyemeyecektim. Ve baya acıyordu. Gün içinde pansumana gitmeyi planlamıştım. Odamın kapısı çaldığında minik bir çığlık attım çünkü giyinmemiştim.

Asya:'' Her kimsen gelme giyiniyorum.'' hemen üstüme bir şeyler geçirip kapıyı açtım. Jimin, Jungkook ve Tae üçlüsüydü. Oda direk daldılar.

Tae:'' Minik kankam bir şey oldu mu?'' diyerek yanaklarımı sıkmaya başladı.

Jungkook:'' Bir şey istiyor musun? Kahve?'' ona sadece gülümsemiştim.

Jimin:'' Tişört sende kalabilir.'' yüzümdeki şaşkınlık büyürken etrafımda döndüm ve

Asya:'' Hep bunu giymenin hayalini kurmuştum. Yaşasııınn.'' hepsi kahkaha attığında bende gülümsedim.

Asya:'' Tamam bir şeyim yok.'' hala bana bakıyorlardı. Jungkook'a bakıp

Asya:'' Ramen yapabiliyor musun?''

RegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin