Jimin:''Şimdi seni bir yere götüreceğim Asya.'' panik olmuştum, benim yüzümden imajına zarar gelmesini istemiyordum.
Asya:'' Jimin, gitmeyelim.''
Jimin:'' Neden?'' yüzündeki ifade ciddileşirken bende konuşmama devam ettim.
Asya:'' Zaten başınız biraz dertte ve senin benimle görülmen iyi olmaz.''
Jimin:'' Seninle görülürsem iyi olmaz mı? Kimse sana bir şey diyemez ve ne eksiğin var.''
Asya:'' Sen BTS'in Jimin'isin. Bense normal bir insanım. Ve seni ben bile tanıdıysam başkalarıda tanıyabilir. Başınızın belaya girmesini istemiyordun unuttun mu?''
Jimin:'' Bir şey olmaz hadi gel.''
Asya:'' Hayır.''
Jimin:'' Zorla mı götüreyim?'' ona kaşlarımın altından bakıyordum. Aniden taksiyi durdurdu ve beni içeri tıktı. Ayağım acımış olsa da sesimi çıkartmadım.
Jimin:'' Asya özür dilerim, çok acıdı mı?'' sesimi çıkartmamıştım oysa ki
Asya:'' Sesimi çıkartmamıştım ki yoo acımadı.''
Jimin:'' Yalan söyleme. Yüzündeki ifadeyi gördün mü sen?'' pes ettiğimi belirtip cama kafamı koydum. Biraz gittikten sonra sahile geldik. Kapımı açıp inmemi bekledi. İndiğimde deniz kokusunu içime çektim ve
Asya:'' Rahatlatıcı...''
Jimin:'' Biliyorum. Hadi beni takip et.'' dediğini dinleyip onu takip ettim ve kumsala indik. Denizin dibine kadar gelip durdu. Güneş neredeyse batacaktı ona dönüp solgun ve keskin yüz hatlarını inceledim. Minik kulaklarını, rüzgarın dağıttığı saçlarını...
Asya:'' Çok güzell...''
Jimin:'' Ha ne dedin?'' ne dediğimi idrak edip
Asya:'' Burası diyorum çok güzel.''
Jimin:'' Evet, burası benim gizli yerim.'' şaşırdım ve ona döndüm.
Asya:'' Beni neden buraya getirdin o zaman.''
Jimin:'' Suçlu hissediyorum ve seni rahatlatmak istedim.'' bunları söylerken gözlerini kaçırmıştı. Ve kalan konuşmasına yüzüme bakmayarak devam etti.
Jimin:'' Dün gece konuşmanızı duydum.''
Asya:'' Hangi konuşmayı?''
Jimin:'' Pratik yapmak için aşağıya inmiştim. Ve sen çizemediğini söyledin, ve cidden üzgündün.''
Asya:'' Yüzüme bak.'' tepki vermediğinde önüne geçtim. Gözleri dolmuştu ve gözünden yaş aktığını gördüğümde kendimi parçalara ayrılıyor gibi hissettim. Yüzünü avuçlarımın arasına aldım.
Asya:'' Benim yüzümden üzüldüğünü görmek canımı acıtıyor Jimin.''
Jimin:'' Benim içinde öyle.'' saçlarını nazikçe okşadım.
Asya:'' Üzülmene gerek yok. Olmuş bitmiş bir şey ve hatanın farkındasın. Bende hatalıyım kendine bu kadar yüklenme.'' dudağını ısırıp kafasını salladı. Bu atmosferi bozmam lazımdı. Onu denize sürükledim. Ama geri sıçrayan ben oldum.
Asya:'' Soğukk..'' beni belimden kavradığında ondan kurtulup suyu ona fırlattım.
Jimin:'' Ama bu savaş demek.'' üzerime su attığında bende ona karşılık verdim ve kahkahalarımız sahili doldurdu.
Asya:'' Evet böyle gülümse işte.'' durdu ve bana öylece bakmaya başladı. Sonra elimden tutup ilerlemeye başladı. Nefesimi tutmuştum. Duraksadı ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regulus
SonstigesRegulus :Aslan takım yıldızı'nın en parlak, gece vakti gökyüzünün en parlak yıldızlarından biridir. Ben bunu BTS ile aynı kefeye koyuyorum. Ve bir diğer anlamı da genellikle şansdır.