Note; Fanfic ni author tulis masa zaman noob author dulu. Maaflah kalau cringe sangat😂. Jadi jangan kecam author wokay?
Nak dinasihatkan juga bahawa fanfic ni banyak merapu, ayat tunggang langgang, clishe.
Jika anda tak mahu rasa meluat tolong jangan baca, dan jangan disebabkan fanfic ni anda jadikan topik untuk benci sha.
Sha malas nak edit sebenarnya, huhu😂
Kalau anda nak baca juga, terpulanglah.😥
📚
Aku yang terlompat lompat didepan papan kenyataan tanpa memperdulikan orang lain mulai fed up.
Apalah dorang ni. Aku tahulah aku pendek tak payahlah halang papan tu yang macam papan tu nak lari.
"Yeo mi! Yeo mi!" Hena meluru kearahku sambil tercungap cungap apabila berjaya melepaskan diri dari kumpulan tersebut.
"Kenapa?" Tanyaku.
Dia mengambil nafasnya sebelum memandangku semula.
"Nama kau paling atas! Kau first lagi!" ucapnya dan memelukku.
"Betulke ? " tanyaku
"Iyela. kau nak kata aku rabun la ni? Terang lagi bersuluh aku nampak Min Yeo Mi kedudukan nombor satu!" ucapnya sambil mendabik dada.
Laa kenapa dia pulak yang happy betul ni?
"Kau pulak bombor berapa ? " tanyaku
Wajahnya berubah riak.
"Aalaa kau taula aku. bawah dari kau. nombor 7 gituu" ucapnya dan memuncungkan bibirnya.
"Rilek. ni baru percubaan" ucapku dan menepuk nepuk belakang badannya.
Dia tersenyum.
"Oke. Memandangkan kau dah nombor satu aku nak kau belanja aku. Deal?" Ucapnya
"Hah? Alaa aku tak boleh keluar rumah pada bulan bulan speed study ni" Jawabku.
Dia menatapku instens.
" kalau macam tu kau belanja aku makan dekat kafe jerlah. " katanya
" oke. tapi tak boleh banyak banyak eh ? aku tak ada duit pulak balik nanti " jawabku
" oke. asalkan kau belanja, aku on jer " ujarnya dan kami beriringan menuju ke kelas.
📚
" eh cikgu datang ! palli " sebaik kata kata itu diucapkan mingyu dengan pantas mengambil tempat. tali leher dibetulkan.
cikgu namjoon memasuki kelas sambil membawa beberapa buku tebal dipelukannya.
" good morning sir " mingyu berkata dengan suara lantang diikuti penghuni kelas 5A-1 yang lain.
cikgu namjoon tidak menjawab tetapi memandang setiap pelajar dengan tajam. fail berwarna kelabu dihempas diatas meja.
seisi kelas terdiam dengan perlakuan cikgu namjoon yang tiba tiba moody itu.
" can someone explain me this ? "
katanya dan berpeluk tubuh." apa tu cikgu ? " soal yeri dan memandang cikgu namjoon sekilas kemudian melihat kukunya yang sudah dicat dengan warna merah itu.
" your result. why ? " soalnya lagi.
YOU ARE READING
[C] APHRODITE| 뵈 ✓
Fanfiction[OLD TITLE: TEACHER'S LOVER] Sweet as sugar, Hard as ice, Hurt me once, I'll kiss you twice. He love me like aphrodite, the goddess of love. +Taehyung ft Yeo mi Beautiful cover by @cocokies ❤ Started : 12.11.2017, Sunday End; 28.02.2019, Thursday Hi...