pt.71📚

3.4K 302 14
                                    

***

"Nak cuddle dengan hubby?"

Aku anggukkan kepala, macam budak- budak yang kena sogok dengan makanan. Ya aku tahu aku gedik, tapi tak boleh salahkan aku jugak. Ni semua efek pembawaan bayi, yang ingin aku melekat dengan Taehyung 24 jam terus. Kadang aku rasa kasihan jugaklah dekat Taehyung, penat-penat pun nak tak nak dia kena layan aku jugak. Haih, Yeo mi, yeo mi.

"Lepas saya mandi eah? Saya banyak berpeluh hari ni, busuk, badan melekit. Nanti sayang tak selesa" lembut saja Taehyung berkata sebelum mengusap perlahan rambut aku. Aku diamkan diri, terkebil- kebil memandang wajah kacak milik suami sendiri. Memang aku akui, Taehyung ni makin hari makin mengancam. Hot giteu.

Aum.

"Hah berangan pulak" sergah Taehyung seraya menjentik dahi aku perlahan. Aku cebikkan bibir membiarkan Taehyung ketawakan aku sambil tangan dia lincah melepas baju kemeja putih dari badannya. Aku pandang dia dari ekor mata bila Taehyung dah dalam jarak yang sedikit jauh dari aku, Taehyung berhenti kejap dan tilik wajahnya dalam cermin.

"Wow sayang, look at me. Your husband is turning to a hot guy-"

"Jangan nak perasan" kata aku seraya kembangkan hidung, mengejek Taehyung lebih tepatnya. Tapi Taehyung tak balas apa- apa, dia pandang aku dari pantulan cermin lama, buatkan aku rasa tak selesa sekejap. Aku balas pandangan dia dari cermin dan naikkan kening.

"Mwo?"

"you getting hot too.." sambung Taehyung memberi pandangan menggoda seraya smirk kecil. Dia kenyitkan mata lalu putarkan tubuhnya supaya berhadapan dengan aku yang tengah duduk diatas katil.

".. with that white night gown and your brown eyes, what you think you're doing sayang? Are you trying to seduce me?" Kata Taehyung dengan suara yang sedikit deep, husky- nya yang menggoda. Laju saja anak mata aku menjeling dia dan bantal kecil aku baling pada dia. Meledak ketawa Kim Taehyung jadinya bila dia dapati wajah aku dah bertukar merah.

"Chill- lah sayang. Jangan marah- marah. Meh kat hubby alaa bucu bucu sayang" baru saja Taehyung nak menghampiri aku, aku baling bantal kat dia balik. Mencicit dia lari masuk kedalam kamar mandi dengan sisa ketawa yang berbaki. Aku gelengkan kepala, pening pulak jadinya.

Aku pandang baju kemeja Taehyung yang tergeletak diatas lantai. Hah nilah yang buat mood aku rasa nak melayang ni. Dah banyak kali aku kata kat dia baju kotor letak kat dalam bakul, tapi dia suka tinggalkan atas lantai. Cantik perangai! Aku mengeluh kecil, perlahan- lahan aku turun dari katil dan ambil kemeja tu, nak letak dalam bakul baju kotor tapi ada benda yang ganjil. Aku tenung bahagian kolar kemeja tu, but wait. I- inikan

Kesan gincu?

Did he..

Jantung aku berdegup lari dari tempo. Don't mess up my tempo- ehhhhh tersasul pulak. Aku rasa sakit yang berdetum- detum kat hati. Aku campak kemeja Taehyung atas lantai dan keluar dari bilik tu dengan kadar yang segera. Bawah bibir aku gigit perlahan, tanda yang aku tengah geram dengan dia. Bilik tetamu aku masuki dan disitu perlahan- lahan aku rebahkan badan aku atas katil.

Tenung siling.

"Sayang?"

Aku dengar pintu bilik dikuak, dan sudah pastinya itu Taehyung. Aku hiraukan dia dan susah payah mengiringkan badan ketepi. Dalam ada baby mestilah susah nak gerak. Heiiya.

[C] APHRODITE| 뵈 ✓Where stories live. Discover now