pt.39📚

3.6K 424 31
                                    

***

Taehyung melangkah mendekati bilik yang menempati isterinya. Sebelum pintu bilik diketuk, taehyung membuka sedikit pintu bilik agar boleh menitip isterinya.

"Biki- erk.. ke- kena bawak ke jugak? Aku rasa tak perlulah" yeo mi menggaru kepalanya yang tidak gatal. Beg besar bewarna hitam yang tergeletak didepannya ini dipandang sekali. Apa kejadahnya hena nak dia bawa bikini? Yeo mi menggelengkan kepalanya, macam- macamlah minah sorang tu. Ish.

"Alahhh mestilah.. aku ada beli dua ni. Kau nak ke? Aku bawa dua, esok aku tunjukkan kau eah? Manatau waktu kau pakai tu sangkut pula kat mana-mana lelaki. Kau kan tak laku, manatau jodoh kau ada masa kat seminar. Berdarah hidung jungkook MUAHAHAHAHAHH" hena ketawa setan dihujung talian. Yeo mi pulak menggulingkan anak matanya. Hena ni otak kuning dia mana boleh bawak bincang. Makin melarat- larat pulak dia ni.

Lagi satu, kalau aku betul- betul pakai benda alah tu, tak ke kena tibai dengan taehyung ? Dia ada kat sana. Jadi guru pengiring, apa reaksi dia nanti? Huaaa. I don't want.

"Eish. Tak nak, kau jangan bawak benda tu, kalau kau bawak jugak aku sepak kau" yeo mi memberi amaran. Tapi itu hanya diperlekehkan oleh hena. Makin galak dia ketawakan aku adalah. Tch, dasar hena otak kuning. Yeo mi beralih ke ke almari meja solek, dia capai sikat rambut dan bedak kompak. Alahh bukan dia pakai pun semua tu.

"Wehh aku nak chaww dulu eah. Perut aku memulas pulak dah, kbaii" tittt. Tch, macam tu je hena matikan panggilan? Memang nak kena budak seorang ni. Tunggu engkau esok. Jangan harap engko boleh lepas dari cubitan berbisa gue hena lee!

"Tak bawa baju sejuk ke?"

"Huargh!" Automatik yeo mi terundur ke belakang hingga punggungnya membentur meja solek. Aarrgh! Sakit betul! "Awak okey tak tu? Maaf sebab kejutkan awak" taehyung tersengih sedirian, yeo mi mendongak lalu mengangguk tanda tidak apa- apa. Untuk seketika dia kaku disana.

Taehyung melirik gadis itu dari ekor mata. She's so cute. Dalam dia senyum sendiri, taehyung berpeluk tubuh lalu menghampiri beg berisi pakaian milik gadis itu. Nak tengok isteri dia bawa pakaian apa kat sana nanti. Kalau seksi aku eliminated terus. Mana aci pakai seksi- seksi kat luar, dalam rumah berlitup bagai. Aku bukannya makan orang pun, rungut taehyung dalam hati. Jealous husband problem.

"Pastikan awak ada bawa baju sejuk, mana tau tetiba salji turun ke, kita mana tahu" kata taehyung, dia belek pakaian yang dah siap dilipat didalam beg tersebut. Melebar senyuman lelaki itu bila dia tersentuh seluar dalam milik yeo mi. Warna merah, aww naughty.

"Yeo mi.. awak okey tak? Tercengat kat situ kenapa?" Soal taehyung, dia menoleh ke yeo mi yang masih membatu di hadapan meja solek. Yeo mi mengangguk, tapi tidak mengeluarkan sebarang suara. Alahaiii yeo mi, kenapa dengan kau ni? Kenapa tetiba jadi bisu? Kenapa weh kenapa?!

"Hey.."

Tanpa yeo mi sedar, taehyung sudah melangkah menghampiri. Yeo mi makin gelabah, bibir bawahnya digigit. "Sa- saya okey cikgu.. ja-jangan risaulah" kata yeo mi. Taehyung sengetkan kepalanya, tubuhnya merapat dengan gadis itu. Dia mengunci pergerakan yeo mi dengan kedua tangannya. Yeo mi telan air liurnya. Huuu anda memang bodoh yeo mi. Awat hang tercengat kat sini neh?!

"Are you sure?" Suara garau taehyung menambahkan lagi keresahan dalam diri gadis itu. Yeo mi mengangguk laju. Tak berani dia nak bertentang mata dengan taehyung. Pandangan mata dia tu, wuish, boleh bawa mati. Erk. Over pulak.

"Kenapa ni? Takutkan saya ke?" Laju saja yeo mi gelengkan kepalanya tanda tidak. "Then? Kenapa tak nak pandang saya? Saya pakai bajulah, tak bogel pun" usik taehyung seraya tertawa kecil. Yeo mi mengetap bibir, bau sabun di tubuh taehyung buatkan yeo mi rasa resah yang teramat. Ya tuhan, mengapa susah benar dia nak act macam biasa depan suami sendiri ni? Apa yang susah sangat tu yeo mi? Taehyung bukannya makan orang pun. Fuhhh

"Sa-saya rasa cikgu ni.. hot" kata yeo mi tersekat- sekat. Dalam hati dia sudah menyumpah- nyumpah dirinya sendiri. What the heck yeo mi? Taehyung hot?! Kau cari masalah ke apa sekarang ni?! Huaaa. Taehyung gelak sakan mendengarkan itu, baru sekarang ke dia perasan yang suami dia ni hot? Yeo mi jadi malu.

"Yeo mi.. am i that hot?" Soal taehyung untuk mengusik gadis itu. Yeo mi mengetap bibir, soalan taehyung dibiarkan tidak berjawab. Makin paroh lagi nanti. Tak payah ahh jawab. Taehyung hela nafas setelah ketawa tadi, dia menunduk lagi. Tangan yeo mi dicapainya lalu diletakkan diatas dada bidang lelaki itu.

"You can touch me, whenever you want. I'm yours, come on" kata taehyung. Yeo mi mendongak, anak matanya bertembung dengan anak mata taehyung. Lelaki itu tersenyum kotak. Makin bertambah tahap malu yeo mi, darah merah menyerbu wajahnya, dengan sekali gerakan, dia peluk taehyung untuk sembunyikan wajahnya didada lelaki itu. Sesungguhnya dia tak kuat nak tanggung pesona seorang kim taehyung. He's too hot to handle and i'm dying by looking into his eyes.

Taehyung tersenyum lagi. Dia balas pelukan yeo mi dengan erat. Esok dekat seminar mana boleh peluk- peluk. Mana boleh kiss. Mana boleh buat semua tu. Emm, saya sedih.

"Kamu dah siap pack barang ke?" Soal taehyung seraya menggerak- gerakkan tubuhnya ke kiri dan kanan. Yeo mi mengangguk pelan. Wajahnya masih panas, dia tak kuat nak hadapi semua ni. "Then let's cuddle.." bisik taehyung. Yeo mi terkebil- kebil. Cuddle?

"Err? Mak-maksud cikgu ap-" bibir merah yeo mi dipagut lembut, buatkan anak mata yeo mi membulat besar. Tanpa amaran, taehyung angkat tubuh gadis itu, kedua kaki yeo mi memeluk tubuhnya, membuatkan yeo mi memeluknya macam beruang koala. Dengan langkah perlahan- lahan taehyung membawa dirinya dan yeo mi ke atas katil.

"Cikgu saya-"

"Sayang.. there's nothing gonna happen. I just want to sleep with you. Just for tonight. Got it?" Bisik taehyung, badan yeo mi ditolak perlahan agar berbaring diatas katil dengan berbantalkan lengannya. Dahi yeo mi dikecup lembut.

"Just sleep and forget all the sadness in your heart okay? Good night, my personal angel" bisik taehyung lembut sebelum lampu bilik dimatikan. Serta merta mata yeo mi menjadi kuyu.

Aura malam ni sangat lain, kan yeo mi? Bisik hati yeo mi, lalu memeluk tubuh taehyung.

.

.

Mengapa reader makin jatuh? Adakah ff yini makin bosan? Kalau bosan habaq mai.


[Thank you for reading. Do vote and comment

[C] APHRODITE| 뵈 ✓Where stories live. Discover now