Selin:
B: Hoşlanıyor musun ondan?
Bu soruyu ilk önce kendime sordum. Hoşlanıyor muyum ondan? Ateşten? Yok. Yani. Yok ya hoşlanmıyorum.
Kafamı salladım.
S: Tabikide hayır. Geçmişte kaldı herşey. Ben geçmişimi Hollanda'da bırakıp geldim. Burda, Turkiyede, yeni bir hayata başladım. O benim için sadece abimin bir arkadaşı. Muhtemelen kız arkadaşı felan da vardır.
Bahar kafasını salladı.
B: Yani evet var. Benim bir arkadaşım. Yakında evlenecekler.
Yuh.
S: Hmm peki.
Tüm gün oturmuştuk cafede. Bir baktım ki akşam olmuş. O sırada telefonum çaldı.
S: Aha Abim arıyor!
B: Açsana !Açtım telefonu.
S: Alo abi? Nerdesin ya ? Seni çok öledim.
O an çok duygulanmıştım. Onu çok özlemiştim. Ve ağlamaya başladım.
F: Şş ağlama. Ben Karabayır'a geldim. Hazır mısın benim arkadaşımla tanışmaya?.
Göz yaşlarımı silmiştim.
S: Yuh abi! Burda ağlıyoruz. Insan bi bende seni özledim felan der.
Abim güler.
F: Tamam kızım bende seni. Hadi hazırlan sana adresi yollarım
Telefonu kapatıp Bahara baktım.
S: Gözün aydın. Gelmişler.
Bahar gülümser.
B: Oh, çok şükür.
Hesabı ödeyip abimin gönderdiği konuk'a gittim. Bahar ise kesin Yavuz'a gitti. Ahaha kim bilir neler yaparlar evde..
Fethi:
Çok heycanlıydım. Selin hala gelmemişti. Eylemde. Evet Selini Eylemle tanıştırma vakti gelmişti.
E: Selam
F: Canım !Ayağa kaktım ve Eylemi öptüm.
E: çok uzun sürdü bu görev.
F: Evet ama geldim. Ve sağlıklı.
E: Evet. Ve kendini çok özlettin Fethi bey!
F: Bende-S: Selam !
Selin gelmişti. Yeniden ayağa kalkıp bu sefer Seline sarılmıştım. Kokusunu içime alıyordum. Onun kokusu bana ilaç gibi geliyordu. Onu bırakıp Eylem'e baktım. Eylem ise şaşırmış halde bize bakıyordu. Seline döndüğümde aynı haldedir.
F: Otur.
Selinde artık oturmuştur.
F: Sizi artık tanıştırmak istiyorum. Eylem bu Selin. Selin bu Eylem.
E-S: O kim?
Güldüm.
F: Selin, Eylem benim kız arkadaşım.
Eylem, Selin benim kız kardeşim.Gece tanışmakla geçti. Sevmişlerdi bence birbirlerini. Yani umarım, çünkü başka şansları yok.
Selin:
Sıkılmıştım. Eylem bir şeyler anlatıyordu ve bende dinliyor gibi yapıyordum. Sevdim mi sevmedimmi kendim bile anlamamıştım. Nedenini bilmiyordum ama neyse zamanla değişir belki. Abim için katlanıcaktım bunları. Herşey abim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanficAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............