Selin:
Yatakta yatıyordum. Öyle mal gibi bakıyordum önüme. O kadar çok şey düşünüyordum ki. Beynim sanki yanmıştı. En çok aklıma takılan şey ise Ateşin kız arkadaşı. Niye düşünüyorsam. Ne kadar düşünmemek istesemde duramıyordum. Çok merak ediyordum onu.
Telefonumu alıp saate baktım. Çok geç olmuş ve ben hala uyumadım. Aslında uyuyamıyordum. Yatağımdan kalkıp kendime yiyecek birşeyler aldım. Masaya oturup yemeye başladım.
F: Selin napıyorsun?
Abim uykulu geldi yanıma.
S: Bir şeyler atıştırıyorum.
Abim saate baktı.
F: Bu saatte?
Omuzumu kaldırdım. Abim gülmeye başladı.
F: delisin. Ama yani şimdi benimde canım çekti.
S: Gelsene!Abim yabima gelip oturdu ve o da yemeye basladi.
Bir süre sonra kapi çalmıştı. Gecenin yarısında. Ikimizde şaşırmıştık. Yani bu saatte kim olabilir ki? Abime bakmistim.
F: Ben bi bakim.
Abim kapıya gitti ve kapıda Ateş vardı.
F: Ateş?
A: Fethi bugün sende yatsam olurmu?
F: Tabi. Bir şey mi oldu?
A: Yok. Bizimkilerle biraz aramız bozuldu da.
F: Tamam gel gir de noldu lan?
A: Sorma abi ya.
F: Neyse sonra konusuruz.Ateş içeriye girdiğinde göz göze gelmiştik. Hemen yemeğime odaklandım. O günden sonra görmemiştim onu ve şimdi pat diye evimdeydi.
A: Oo, Avcı bubsaatte yemek iyi degilmiydi ?
Abimde içeriye gelmişti.
F: Yok ya. Selin acıkmış da bende birşey atıştıracaktım. Gel sende açsındır.
A: Yani buna hayır demem.Ateş ve abim masaya oturmuştu.
A: Lan avcı sen yemek yapmayı bilirmiydin?
Ikiside gülmeye başladı.
F: Selin yaptı.
O sıra sanki Ateşin boğazına durmuştu herşey. Öksürmeye başladı.
F: Helal helal. Selin sugetirsene canim.
Kalkıp su getirdim. Şuna bak ya. O bana herşeyi söylesin bende ona su getireyim.
Ateş suyunu içti.
A: Sağol.
Geri cevap vermedim. Abime baktığımda 'Birşey söylesene' bakışla bakıyordu bana.
S: Bir şey değil. Ben yatıcam hadi iyi geceler.
F: iyi geceler.
A: i-iyi geceler.
Ateş:
F: Selin yaptı.
Oha ! Yediğim ekmek boğazımda kaldı ve öksürmeye başladim. Gitmiyirdu.
F: Helal helal! Selin su getirsene canim.
Yuh ! Kiza dünya kadar lafi sayim bide utanmadan onun verdigi suyu mu icecem. Ulan Ferhi!
Selin iceriye bir bardak suyla gelir ve bana uzatir. Vallaha hic dusunmeden alip icmistim.
A: Sagol.
Cevap vermemisti ama bende cevap beklemiyordum zaten. Bir kac saniye sonra birden cevap vermisti.
S: Bir sey degil. Ben yaticam hadi iyi geceler.
F: Iyi geceler.Yani simdi soylemesem Fethi olayi cakar .
A: I-iyi geceler.
Selaamm
Baya oldu ... Özür dilerim ama dersler ve sinav haftam basladi🙏🏼 Yeni Bölüm ne zaman gelsin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanfictionAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............