Bugün abimler göreve gideli tam 4 olmuştu ve hala haber yoktu.
Evde yalnız oturuyordum. Bahar hastaneden çıkmıştı be Yavuz dönene kadar Güler ablalarda kalıcaktı. Biraz toparlamıştı o güne bakarak.
Su be Eylem arasındaki gerginlik biz döndüğümüzde halledilmişti bile.
Şu görev bitsede artık abim dönse. Onsuz ev çok sessiz.
Nazlı:
Sıkılmış bir halde televizyonun kanallarını geziyordum. Hiç birşey yoktu. Bahar uyuyordu odada annemde alışveriş yapmak için markete gitmişti.
Telefonumu elime alıp mesajlara gitmiştim. Acaba Ateşe mesaj göndersem mi? Belki zamanı olursa o da bana yazar.
Çabucak Ateşe mesaj yazmıştım.
Nazlı;
Seni çok özledim. Sende beni özledin mi? Kendine dikkat et Ateş Açar, yoksa kafanı kırarım.
Kelebeğin.
Mesajı attıktan bir kaç dakika sonra mesaj gelmişti. Ateşin ismini okuduğumda kalbim birden daha hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı.
Mesajı hemen açmıştım.
Ateş;
O kadar özledim ki.. Kokun burnumda tütüyor. Seni seviyorum Kelebek.
Ateşin mesajını okuduktan sonra yüzümde bir gülümseme oluşmuştu. Onu ben çok seviyorum.
Bahar:
Güler abla beni odaya uyu diye salmıştı, ama ben uyuyamıyordum. Son zamalarda kendimi o kadar yorgun hissediyordum ki. Bide Yavuz yoktu.
Onu çok özlemiştim.
Hastanede o gün aklımdan çıkmamıştı. Belkide hayatımın en zor gününde yanımda yoktu. Çok üzülmüştüm.
Ağlamaya başlamıştım. Bu hamilelik gerçekten bana birşeyler yapıyor.
Yavuza birkaç kez mesaj atmıştım ama cevap yazmamıştı, yada yazamamıştı. Bilmiyorum.
Su:
Anneme mutfakta yardım ediyordum. Dalgın bir şekilde işleri yapıyordum. 24/7 aklım Feyzullahta. Ona birşey olacak diye o kadar çok korkuyorum ki.
Onu kaybetmek istemiyorum.
Onun o boncuğum diyen sesini çok özlemiştim. Dün akşam ona ulaşmaya çalıştım. Ve ulaştım, çok şükür. Kısa bir mesaj olsa bile beni o kadar mutlu etti ki.
Eylem:
Bi kafede oturuyordum. Dışarıya çıkmaya, hava almaya gerçekten ihtiyacım vardı. Yoksa evde kendimi yiyecektim.
Kızlardanda buluşmak istemedim, çünkü hepimiz acımızı, sinirimizi, gerginliğimizi birbirlerimizden çıkarıyoruz..
Fethiyi o kadar özlemiştim ki. Onsuz hiç yapamıyorum.
Şu görev bitsede hepsi sağsalim dönse.
A
Bölümler çok kısa biliyorum. Ama yavaş yavaş ekşınlı bölümler geliyoorr.. Bu arada hikaye nasıl gidiyor? Yorumlarınız önemli benim için. Son zamanlarda o kadar az yorum alıyorum ki, acaba hikaye sıkıcı olmaya mı başlıyor diye kendi kendime soruyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
Fiksi PenggemarAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............